איתיחד - ממשיכה לטוס לישראל בימים אלו. צילום: עידו וכטל

4 חברות תעופה מפעילות טיסות ישירות בין תל אביב לדובאי, החל מ-1.12 ישראלים יוכלו להכנס לדובאי בכפוף לרישום דיגיטלי שיפורסם בקרוב. מדובר באירוע בעל משמעות אדירה לשוק התעופה המקומי. במאמר זה נסקור את ההתפתחויות האחרונות, את חבילות הנופש המוצעות ואת תהליך הכניסה לאיחוד האמירויות.

טיסות ישירות לדובאי

הסכם התעופה שנחתם מאפשר הפעלת 56 טיסות שבועיות בכל כיוון (28 מ/אל דובאי ו-28 מ/אל אבו דאבי). לפחות שלוש חברות תעופה מכל מדינה הביעו עניין בהפעלת קו סדיר, ובפרט בין ת״א לדובאי. אנו מקווים שתצטרף לחגיגה הזאת גם חברת הלואוקוסט וויז אייר, המפעילה מספר קוים בין אירופה לאיחוד האמירויות, ואז אולי נוכל לראות כרטיסים זולים במיוחד.

טיסות אל על לדובאי

חברת אל על השיקה מכירת טיסות ישירות לדובאי החל מ-13.12, בתדירות של 2 טיסות ביום, טיסת בוקר במטוס 737 צר גוף וטיסת ערב במטוס דרימליינר 787 רחב גוף. בטיסות אלו יוצעו מושבים במחלקות התיירים והעסקים, בטיסות הערב גם מחלקת פרימיום. הטיסות מוצעות במחיר של $299 אך ניתן לכרטס דרך סוכנויות אנטרנטיות החל מ-$260 בלבד הלוך חזור כולל טרולי.

טיסות ישראייר לדובאי

ישראייר השיקה באתר האנטרנט שלה מכירת כרטיסים במחיר של $280 הלוך-חזור כולל טרולי לטיסות החל מ2.12.20 בתדירות של 6 טיסות בשבוע אשר יופעלו על ידי מטוסי הA320 של החברה. בחלק מהטיסות ניתן לשדרג למושב במחלקת עסקים בעלות של כ$80-$100 לכיוון. טיסות אלו יצאו רק בכפוף לאישורים שיתקבלו, עדיין אין אישור סופי לטיסות.

טיסות ארקיע לדובאי

חברת ארקיע השיקה באתר האנטרנט שלה מכירה במחיר של $300 הלוך-חזור כולל טרולי לטיסות החל מ3.1.21 החברה צפויה להפעיל טיסה יומית לדובאי ואף הצהירה שכתלות בביקוש יתכן שתכפיל את התדירות. טיסות אלו יצאו רק בכפוף לאישורים שיתקבלו, עדיין אין אישור סופי לטיסות.

טיסות פליידובאי (flydubai) לדובאי

חברת פליידובאי השיקה באתר האנטרנט שלה מכירה במחיר של $360 הלוך-חזור כולל טרולי לטיסות החל מ-26.11.21. החברה צפויה להפעיל 2 טיסות יומיות לדובאי. כחברת לאוקוסט, פליידובאי מציעה מסלול סוגי כרטיסים, הזול ביותר כולל טרולי בלבד, ניתן לשדרג למסלול Value הכולל שליחת מזוודה וארוחה בתוספת של $25 לכיוון.

כמה תעלה טיסה לאיחוד האמירויות?

השוואנו עבורכם את המחירים של החברות שבינתיים פתחו מכירת כרטיסים:

חברת תעופה ישראייר ארקיע פליידובאי אל על
מחיר $280 $295 $360 $299
מדיניות כבודה כולל טרולי כולל טרולי כולל טרולי כולל טרולי
דגם מטוס A320 A321\E95 B737  B737 \ B787

לאור התחרות הקשה שתהיה בקו אנו צופים שהמחירים עוד ירדו לכיוון ה$200 בחברות לעיל ומחירים מעט יקרים יותר בחברות הענק האמירתיות. כרטיסי ההמשך של החברות האמירתיות צפויות להיות אטרקטיביות ליעדים במזרח הרחוק, אוסטרליה וניו זילנד. כמו תמיד – ישנם מבצעים וישנן ירידות מחיר מזדמנות, ובהחלט נעקוב ונעדכן אתכם על כל הצעה טובה שנמצא לדובאי ולאבו דאבי!

איפה ניתן לחפש טיסות לדובאי?

המערכת של טיסות סודיות מבצעת מעקב אחר מחירי הטיסות לדובאי ולאבו דאבי. ברגע שהטיסות בקווים החדשים ייפתחו למכירה תוכלו למצוא את המחירים הטובים ביותר באמצעות מנוע החיפוש של טיסות סודיות וגם בעמוד הטיסות לדובאי ועמוד הטיסות לאבו דאבי. תוכלו גם להירשם לקבלת התראה אישית כאשר מחיר הטיסה יורד.

חבילות נופש לדובאי

עם פתיחת הקווים הישירים אנו צופים תחרות משמעותית והיצע נרחב של חבילות נופש לדובאי בכל רמות המחירים. חבילות נופש מוזלות כנראה יתחילו ממחיר של כ-400$ לאדם בחדר זוגי, והמחיר יגיע לאלפי דולרים לאדם לחופשה יוקרתית במיוחד. לפני שאתם רוכשים חבילות נופש – אנו מציעים להשוות מחירים ולבחון האם החבילה באמת משתלמת לעומת רכישה בנפרד של טיסה זולה ומלון.

ויזה לדובאי – כניסת ישראלים לאיחוד האמירויות

ככל הנראה, לאור ההסכמות המתגבשות, בעלי דרכון ישראלי יוכלו להיכנס לאיחוד האמירויות ללא צורך בויזה. בכך תהפוך איחוד האמירויות למדינה הערבית הראשונה שתאפשר לישראלים להיכנס לשטחה ללא ויזה.
עד שההסכמים יכנסו לתוקף בעלי דרכון ישראלי (זמנית) מתבקשים להנפיק אשרה לאיחוד האמירויות, זה צפוי להפתר עד יולי 2021.

איחוד האמירויות היא מדינה ירוקה

הקורונה אומנם לא פסחה על איחוד האמירויות, אך המדינה נקטה צעדים משמעותיים מאוד לצמצום התחלואה ואף הייתה אחת הראשונות בעולם לאמץ טיפול חדשני. רמת התחלואה בדובאי נמוכה ואיחוד האמירויות ככל מוגדרת על ידי משרד הבריאות הישראלי כמדינה ירוקה. סיווג זה מאפשר לנו הישראלים לחזור לארץ ללא צורך בבידוד כלל. נכון להיום תיירים מורשים להיכנס לדובאי ללא בידוד בכפוף לבדיקת קורונה שלילית שנערכה עד 96 שעות לפני הכניסה למדינה.

קריאה נוספת בנושא: הכירו את איתיחאד ואמירטס

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה