דובאי

הכניסה לאיחוד האמירויות מותנית בויזה

בדצמבר 2020 איחוד האמירויות הוציאה הנחיה לפיה כל נוסע המחזיק בדרכון ישראלי מחוייב בויזה על מנת להיכנס לאיחוד האמירויות. אנו ממליצים לכל מי שמתכנן לטוס לדובאי להוציא את הויזה בהקדם האפשרי על מנת לחסוך זמן וכסף.

איך מנפיקים ויזה לדובאי?

את הויזות מנפיקות סוכנויות אמירתיות מורשות בלבד. סוכניות אלה מגישות את הבקשה לויזה בשמכם לרשויות ההגירה ומטפלות עבורכם בכל הניירת והאגרה. לצורך הוצאת הויזה יש למלא טופס ייעודי, לצרף סריקה/צילום צבעוני של הדרכון ושל תמונת פספורט. את הויזה שתקבלו יש להדפיס ולהביא עמכם לצ‘ק-אין בשדה התעופה. הויזה לכניסה חד פעמית, בתוקף ל-60 ימים מיום הנפקתה ומאפשרת שהייה של עד 30 ימים בדובאי.
חשוב לציין, הדרכון שלכם חייב להיות בתוקף ל-6 חודשים לפחות מיום הכניסה לדובאי ויש לרכוש ביטוח נסיעות.

כמה עולה להנפיק ויזה לדובאי? $99

מחיר הנפקת ויזה לדובאי מתחיל מ-$99 לאדם בלבד, חשוב לבחור סוכנות אמינה שמנפיקה את הויזה באמצעות סוכנות נסיעות אמירתית מורשת, משך ההנפקה עומד על עד 72 שעות אך בפועל לוקח משמעותית פחות.

מתי להוציא ויזה לדובאי?

מי שכבר רכש כרטיס טיסה – אנו ממליצים להגיש בקשה לויזה כבר עכשיו. מי שאין בידו עדין כרטיס טיסה אנו ממליצים קודם לרכוש את הכרטיס טיסה ורק לאחר מכן לסגור ויזה לדובאי כמו גם את ביטוח הנסיעות לחו"ל.

הויזה שמתקבלת נראית כמו בתמונה והיא מוזנת דיגיטלית במערכות ההגירה (כך שלרוב לא תתבקשו להציג אותה אחרי הנחיתה בדובאי אך חשוב שהיא תהיה עליכם בכל מקרה). חשוב מאוד לא להשתהות ולדאוג לויזות בהקדם שכן לא ניתן להיכנס לדובאי ללא ויזה מתאימה.

ויזה לדובאי

מחזיקים דרכון זר? יתכן שאין צורך בויזה

אזרחי 106 מדינות בעולם רשאים להכנס לאיחוד האמירויות ללא הוצאת ויזה מראש. ביניהם מחזיקי דרכון אמריקאי, בריטי, רוסי, מדינות האיחוד האירופאי ועוד. במקרה כזה חובה להביא אתכם את הדרכון הזר, להציג אותו בעמדת הצ'קאין בנתב"ג ולהציגו לפקיד ההגירה בכניסה לאיחוד האמירויות.  

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה