בחודש יוני יצאנו לחופשה נהדרת באי היווני קורפו. בהלוך, טסנו עם חברת ישראייר (לביקורת הטיסה) ובחזור עם חברת וויזאייר (לביקורת הטיסה). בחנתי מלונות רבים בחיפושיי אחר המלון המושלם לחופשה זוגית באי היווני קורפו. רציתי שילוב מנצח של מיקום, איכות ותמורה למחיר, במסגרת התקציב. קשה למצוא מלונות שעונים על כל הקריטריונים. לשמחתי מצאתי את מלון Domes Miramare השייך לאחת הרשתות היוקרתיות של קבוצת מאריוט. Domes היא רשת מלונות יוונית קטנה שבבעלותה חמישה מלונות סה״כ בקורפו וכריתים, וכל החמישה שייכים לשתי רשתות יוקרתיות של מאריוט – Luxury Collection ו-Autograph Collection. בתוך כך ניתן גם לצבור נקודות במועדון Bonvoy משהיות במלונות וניתן גם לממש נקודות ושוברים כדי לרכוש לילות במלונות.

גילוי נאות: אציין ששילמתי בעצמי עבור הלילות במלון אבל קיבלתי הטבות וביניהן שדרוג לחדר כולל כניסה לטרקלין המלון, ארוחת בוקר זוגית בכל יום ושני טיפולי ספא. במסגרת שיתוף פעולה ייחודי, המלון מציע הטבות מצוינות למזמינים דרך טיסות סודיות. כל הפרטים בהמשך.

המלון בו שהיתי, Miramare, הוא מלון חמישה כוכבים יוקרתי ומפנק (למבוגרים בלבד) עם רצועת חוף פרטית שמציע גם חדרים במרחק מטרים בודדים מהים. הוא מודרני, מעוצב להפליא ועבר שיפוץ מקיף ב-2015. במלון פזורים עשרות עצי זית עתיקים ומרשימים שחלקם אף הפכו חלק מחללי המלון כדי לשמר אותם במקומם המקורי. במלון שני מתחמים: הראשון הוא מתחם הפביליון האקסקלוסיבי הכולל 23 וילות, טרקלין הפתוח 24 שעות ביממה בו אפשר למצוא כיבוד קל ושתייה (Haute Living), חוף פרטי ובריכה נפרדת.

הטרקלין במלון
הטרקלין Haute Living
בריכת המלון
הבריכה המרכזית

השני הוא מתחם האמרלד כולל 90 חדרים וסוויטות, בריכה מרכזית, חדר כושר, ספא ומתחם להשכרת ציוד ספורט ימי כמו גלשני סאפ, קיאקים, סירות וכו׳. המלון שוכן על החוף המזרחי של קורפו עם ים רגוע יותר וחמים יותר לעומת החוף המערבי של האי.

איך מגיעים למלון?

שכרנו רכב בשדה התעופה של קורפו. הנסיעה למלון ארכה כ-20 דקות. במלון חיכה לנו צוות גדול ונרגש. המלון היה סגור במשך תקופה ארוכה, ונפתח ימים בודדים קודם לכן, ונראה שהצוות היה שמח במיוחד לקבל שוב אורחים ובפרט ישראלים.

הלובי מרשים מאוד ומשדר רוגע ונועם. מיד כשנכנסנו ניגשו אלינו עובדי המלון, אספו את התיקים, הושיבו אותנו במרפסת המשקיפה לים והציעו לנו משקה.

לובי המלון בקורפו
הלובי נבנה סביב עץ זית עתיק

החיים הטובים של צ׳ק-אין במלון יוקרתי באווירה נינוחה במיוחד. קיבלנו הסבר על מתקני המלון ועל הפעילות תחת הנהלים הנוכחיים שעיקרם: ניקיון החדרים מתבצע אחת ליומיים בלבד, יש להזמין שולחן מראש במסעדות כדי לאפשר שמירה על מגבלות הריחוק החברתי, מתבצעת מדידת חום בכל כניסה למלון והאורחים חייבים לחתום על הצהרת בריאות. לאחר ההסבר הזה לקחה אותנו נציגת המלון לסיור קצר בשטחי המלון, כדי שנוכל להתמצא בקלות, ומשם המשכנו לחדר המשודרג שקיבלנו.

חדר עם ג'קוזי במרפסת על חוף הים

שודרגנו לחדר שנקרא ״Pavilion Retreat Sea view with outdoor Jacuzzi״. זהו שדרוג משמעותי לעומת החדר שהוזמן, והוא כאמור במתחם הפביליון האקסקלוסיבי. בחדר חיכה לנו מגש פירות עשיר, כיבוד קל, בקבוק שמפנייה ומכתב ממנהל המלון. החדר מרווח מאוד, מעוצב בטוב טעם וכולל מיטה ענקית, חדר מקלחת עם אמבטיה ומרפסת עץ שבה ג׳קוזי קטן. חוף הים היה במרחק כ-20 מטרים בלבד מהמרפסת. שמחנו מאוד להתעורר כל בוקר לנוף כזה ולתחושת חופש אמיתית. חשתי אכזבה קלה מרמת הניקיון בחדר שלא עמדה לטעמי בסטנדרטים של המלון, אך לאחר שהערתי על כך הנושא טופל.

חדר משודרג עם ג'קוזי בקורפו
החדר המשודרג שקיבלנו
חדר במלון בקורפו
חדר אמרלד

המסעדות במלון

במלון שלוש מסעדות. הראשונה היא מרקיז אשר פתוחה לאורך כל היום ובה מוצעת ארוחת הבוקר של המלון ובהמשך היום מגישה גם ארוחת צהריים וארוחת ערב. השניה היא ורדה שהיא מעין בר הממוקם בין החוף הפרטי לבריכה המרכזית ומציע מנות קלות ומשקאות. השלישית היא מסעדת סושי הפתוחה בשעות הערב בלבד. כמובן קיים גם שירות חדרים. התרשמנו שחומרי הגלם איכותיים והמנות היו טעימות מאוד, גם אם יקרות יחסית, אך אציין שהתפריטים די מצומצמים ואין גיוון משמעותי בין המסעדות השונות ושירות החדרים. השירות במלון היה ידידותי ומקצועי אך לעיתים גם איטי מדי.

מלון בקורפו

מסעדה במלון בקורפו
מסעדת מרקיז, ארוחת בוקר על הים

הספא – Soma, מציע חדרי טיפולים ליחיד וחדרי טיפולים לזוג. שניהם משקיפים לים ומאובזרים ברמה גבוהה. התכשירים בספא הם של החברה היוקרתית Elemis. המטפלות עשו עבודה נהדרת וזכינו לאחת מחוויות הספא הטובות ביותר שלנו עד כה.

ספא במלון
חדר טיפולים זוגי

טיולים באי קורפו

יש משהו מהנה בריזורט גדול שעמוס באפשרויות בילוי, כולל חוף פרטי ובו פעילויות ספורט ימי, כך שאפשר לבלות בו ימים שלמים בכיף. אבל אני מעדיף לשלב ביקור גם ביעד עצמו ולצאת מגבולות המלון. במהלך השהייה חרשנו את קורפו עם הרכב ששכרנו. הכבישים באי מפותלים וצרים אך והנסיעה מלווה בנופים ירוקים ומרשימים. טיילנו בעיר העתיקה של קורפו (הידועה גם בשם קרקירה) שהיא אתר מורשת של אונסק"ו, שוטטנו בסימטאות ובמבצר הגדול המשקיף על הים היוני. אפשר גם לנסות מסעדות מקומיות בעיר, לנסוע לטברנות בין הכפרים השונים וכמובן להנות מאוכל ים קלאסי וטרי. באי ישנם לא מעט חופים מרשימים ובשיא העונה מומלץ להגיע בשעה מוקדמת כי החופים הטובים מתמלאים בנופשים. 

לסיכום

הייתה חופשה באמת נהדרת בקורפו והרבה בזכות המלון. כיף לחזור לחדר מפנק בסוף היום. אז אם אתם שוקלים לטוס לקורפו  – Domes Miramare הוא בחירה מצוינת למלון מפנק שישאיר לכם טעם של עוד, אינו זול אך נותן תמורה ראויה למחיר. התעריפים בקיץ מתחילים מ-330 אירו ללילה (תעריף לחברי מועדון, ההרשמה חינם), אך בעזרת שימוש בנקודות Bonvoy, ניתן להוזיל את עלות הלינה עד לכדי 165 אירו ללילה (במימוש 30,000 נקודות ללילה).

אם מעניין אתכם לראות קצת יותר תמונות וסרטונים מהביקור בקורפו, עקבו אחרינו באינסטגרם. בהיילייטס של קורפו תוכלו לקבל הצצה נוספת מהשהייה במלון וגם מהטיסות.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה