אחרי הטיול המושלם שלנו לסופיה בשנה שעברה, כל הצוות של טיסות סודיות חיכה בשקיקה לטיול הגיבוש הבא, שהיה הפעם באבו דאבי. לאחר שחזרנו אנחנו יכולים לומר בפה מלא שגילינו יעד מיוחד – מלא באטרקציות, פארקי-שעשועים מטורפים, מלונות מפנקים ואווירה מגניבה.

אבו דאבי טיפים
הצוות שלנו עושה חיים בפארק WB

טיסות לאבו דאבי

טסנו לאבו דאבי עם חברת וויז אייר המציעה טיסות זולות ליעד. הטיסות יצאו והגיעו בזמן, הצוות היה שירותי ומקסים, המושבים היו נוחים יחסית והטיסות עברו במהרה. אנחנו שילמנו כ-$80 לכרטיס הלוך ושוב, מחיר משתלם וסביר בהחלט, בייחוד בהתחשב בשעות הטיסה הנוחות (הלוך בבוקר וחזור אחה"צ). המחיר כלל רק תיק גב קטן, שהיה יותר ממספיק עבור סופ"ש.

בטיסה חזרה, הליך הצ'ק-אין באבו דאבי התנהל בצורה כאוטית לחלוטין עם תורי ענק וניהול לקוי של צוות הקרקע במקום. למרבה הצער כלל הנוסעים צריכים לעבור פיזית בדלפקים כדי לקבל את כרטיס הטיסה (עדיין צריך לעשות צ'ק-אין מקוון כדי להימנע מקנסות). לכן, נמליץ לכם להקדים ולהגיע הרבה זמן מראש, כדי למנוע אי נעימות.

בואו להתרשם מהמחירים הזולים ביותר שמצאנו לאבו דאבי:

מחפשים טיסה אחרת? לחצו כאן לטיסות נוספות לאבו דאבי

מלון מומלץ באבו דאבי: EDITION

החלטנו לפנק את הצוות שלנו באחד המלונות השווים בעיר – מלון Abu Dhabi Edition היוקרתי. מדובר במלון חמישה כוכבים מרשת מריוט. המלון שוכן על המרינה, מיקום מצוין וקרוב למרבית האטרקציות באבו דאבי. הוא מעוצב לעילא בסגנון מודרני, מציע חדרי ענק מרווחים, אזור בריכה אקסקלוסיבי, ארוחת בוקר נהדרת ושירות ברמה עולמית. לילה במלון יעלה החל מ-$150 לזוג, אך להתרשמותנו רוב המלונות באבו דאבי נותנים תמורה מדהימה לכסף, כך שתוכלו ליהנות ממלונות מצוינים גם בתקציב נמוך יותר.

אבו דאבי טיפים
המלון המרשים שלנו באבו דאבי

נתעכב שנייה כדי לספר לכם על החדר שקיבלנו במלון. גודלו של החדר הסטנדרטי עומד על 49 מ"ר, והוא כולל מיטה כל-כך נוחה, עד כדי כך שהדבר המאתגר ביותר בטיול היה לצאת ממנה. חדר האמבטיה המפנק, כולל אמבט מרשים שניתן לצפות ממנו בטלוויזיה, מקלחת עם ראש גשם, חדר שירותים מרווח וכמובן מוצרי רחצה יוקרתיים. בחדר יש טלוויזיה ענקית שניתן לחבר אליה טלפון/לפטופ, ספה, פינת עבודה, חדר ארונות מאסיבי ומרפסת הצופה למרינה. חד משמעית מדובר באחד מחדרי המלון המרשימים שראינו (אם לוקחים בחשבון שמדובר בחדר סטנדרט).

טיפים אבו דאבי
החדר הבסיסי ב-Edition

במלון יש מגוון מתקנים יוקרתיים כמו חדר כושר מאובזר, ג'קוזי, סאונה וכמובן – בריכה כיפית שבה תקבלו שירות של אח"מים מעובדי המלון הנחמדים. במהלך הטיול  הצוות שלנו הספיק ליהנות ממנוחה כיפית במלון ומשימוש במתקניו המעולים.

טיפים באבו דאבי
אזור הבריכה המרשים

מה עושים באבו דאבי?

מסגד שייח' זאיד

מסגד שייח' זאיד הוא מסגר ענק שנחנך בשנת 2007, בהשקעה אדירה של כ-2 מיליארד שקל. הכניסה אליו עוברת דרך קניון קטן, שבו ניתן להצטייד בביגוד מתאים לביקור במסגד. מהקניון יוצא מעבר תת קרקעי ארוך לעבר המסגד עצמו, שבסופו העוצמה של המבנה פשוט מכה בכם.

אבו דאבי המלצות
בחצר הפנימית של מסגד שייח' זאיד

המסגד המרשים בנוי בצורת מרובע המוקף במזרקות מים, עם 82 כיפות שונות, כשהגבוהה שביניהן מתנשאת לגובה של 85 מטרים. עם הכניסה לחצר הפנימית תוכלו לבחור בין סיור מודרך (הזמין בשעות שבועות מראש) לבין סיור עצמאי.

בסיור עצמאי, תוכלו להתרשם מהחצר הפנימית הקסומה של המסגד, שרצפתה מעוטרת בציורי פרחים. משם תעברו בין עשרות עמודים עם פיתוחים ומוטיבים אסלאמיים. לאורך הדרך ישנן נקודות עצירה מסומנות לצילום בזווית המושלמת. כשתגיעו לצד השני, תוכלו להיכנס כדי להשקיף על חלל התפילה ולהתרשם מהנברשות הססגוניות שבפנים ומהשטיח האיראני המיוחד, המכסה את רצפת המסגד מקצה לקצה.

אבו דאבי המלצות
פנים המסגד המרשים

ג'ני, מנהלת הקהילה שלנו, היטיבה לסכם את חווית הביקור: "מסגד שייח' זאיד הוא כמו פיסת עולם נפרדת, מי שחודר אליה לא ישאר אדיש. מכאן אי אפשר לצאת בלי רגשות שמציפים אותך – תפאורה של אלף לילה ולילה באבו דאבי".

לובר אבו דאבי

מוזיאון הלובר של אבו דאבי נחנך לפני כ-5 שנים, בשיתוף פעולה עם מוזיאון הלובר בפריז. הייחוד של המוזיאון טמון בכך שהוא מציג אלמנטים מתרבויות שונות, זה לצד זה, כאשר כל חדר מכיל מוצגים מתקופות מקבילות של תרבויות שונות.

אבו דאבי אטרקציות
לובר אבו דאבי – מוזיאון מרהיב

המוזיאון מכיל מוצגים ויצירות מתקופות קדומות כמו מצרים העתיקה ועד אמנות מודרנית, ותוכלו למצוא בו פסלים עתיקים בין אלפי שנים מתרבויות במזרח התיכון, סרקופגים והירוגליפים ממצרים העתיקה, פסלים מתקופת האימפריה הרומית, קערות חרסינה מהמזרח הרחוק, פסלים מרשימים של רודן ויצירות של אמנים כמו דה וינצ'י, מונה, ואן גוך ומטיס. חשוב לציין שהאוסף הוא לא מאוד גדול, אך בהחלט מגוון ואיכותי.

שווה להזכיר כי המבנה עצמו הוא גם חלק מהחוויה. המוזיאון ממוקם על הים, ובין חדר לחדר ניתן להשקיף על הים מזוויות שונות. מעל המבנה מתנשאת כיפה מרשימה, שתחתיה המוזיאון מתפתל כמבוך של חדרים עם חצר פנימית. בחצר הפנימית תוכלו למצוא מרכז לשיקום צבי ים, בית קפה ותצפית פנורמית.

טיפים לאבו דאבי
פסל "האדם החושב" של רודן

הצוות שלנו ביקר במוזיאון ומאוד נהנה. גלב, מנהל המוצר שלנו, התרשם עד מאוד מהמקום: "המקום מהמם, מושקע מאוד, מודרני ומעוצב היטב. כל מיצג קיבל את המקום הראוי לו, והתצוגה כולה מהווה רצף מרתק והגיוני".

גם יוטה, יוצרת התוכן שלנו, אהבה מאוד את הלובר: "זה מבנה אדריכלי מרהיב ביופיו אשר מעביר את המבקר בו חוויה אומנותית מפותלת. לפעמים נדמה שאתה במימד שונה שעצר מלכת בין יצירות אומנות מופלאות, מי טורקיז שחודרים לחלל ותחת גשם של אור שבוקע בצורות שונות מהכיפה העוצמתית של המוזיאון שנראית במרחפת מעל הכל בקלילות. חווית חובה לכל חובב אומנות ואדריכלות שנמצא באמירויות".

פרארי וורלד

Ferrari World Abu Dhabi שוכן באי יאס, בו שוכנות האטרקציות הגדלות ביותר למשפחות באבו דאבי. מדובר בפארק שעשועים מקורה וממוזג, עם מתקנים ואטרקציות לכל המשפחה. תוכלו למצוא בפארק אזור שלם המעוצב כרחוב ציורי בעיירה איטלקית, תצוגת רכבים ששומאכר נהג בהם, וגולת הכותרת – רכבות הרים מסמרות שיער. אנחנו הגענו בתקופת הרמדאן וזכינו לבונוס נוסף – תורים היו קצרים במיוחד!

רכבת ההרים המפורסמת ביותר במתחם היא פורמולה רוסה, רכבת ההרים המהירה בעולם, אשר מאיצה מ-0 ל-240 קמ"ש תוך 4.9 שניות בלבד. חווית ההאצה היא כמעט סוריאליסטית, ולאחר מכן הרכבת מבצעת שורה של עליות, ירידות וסיבובים. לדעתנו מדובר באחת מרכבות ההרים הכי כיפיות שחווינו, כאשר הדגש הוא על המהירות האדירה.

אטרקציות באבו דאבי

גם ילדים קטנים יוכלו ליהנות מאוד בפרארי וורלד במשחקייה מעוצבת בסגנון פרארי, מסלול קארטינג לקטנטנים, מתקן שלוקח את הנוסעים לסיור בדגמים של אתרי התיירות הכי פופולריים באיטליה, רכבת הרים לילדים קטנים ועוד. במקום גם קיימות אטרקציות ייחודיות בתשלום נוסף – נסיעת מבחן על פרארי, אומגה דרך הלופים של אחת מרכבות ההרים ואפילו הליכה על הגג של המתחם המציע נוף פנורמי לעבר הים והעיר.

הצוות שלנו ביקר בפארק וכולנו הסכמנו שהפרארי וורלד הוא פארק מדהים שמתאים לכל גיל. עמית, עורכת התוכן שלנו שיתפה: "זה משהו שלא חשבתי שאלך אליו ואהנה ממנו כי אני מפחדת מרכבות הרים, אבל בסוף עליתי על הפורמולה רוסה וזאת הייתה החוויה הכי גדולה שהייתה לי בטיול".

אבו דאבי אטרקציות
פרארי וורלד – פארק מטורף לכל המשפחה

פארק Warner Bros World

ממש ליד פרארי וורלד באי יאס, שוכן פארק WB, השייך לחברת ההפקות Warner Bros האחרית על דמויות אנימציה מוכרות כמו טום וג'רי, באגס באני, סקובי דו, וכן כל גיבורי DC. מדובר בפארק המקורה הגדול בעולם, עם עולמות שונים המעוצבים בסגנון של סדרות וסרטי האנימציה הכי מצליחים של החברה. ההשקעה בפרטים הקטנים ניכרת במיוחד, וממש מרגישים כאילו נכנסתם לעולם דמיוני.

 

אטרקציות שוות באבו דאבי
תמונה צוותית בחלל הכניסה המרשים של הפארק

המתקנים בפארק הם מתקני פארק שעשועים סטנדרטיים כמו רכבות הרים, בית רדוף וכדומה, שבהם יש שימוש בעזרים כמו אפקטים מיוחדים ו/או VR כדי להכניס את המבקרים לתוך הסרטים והסדרות השונים של WB. הפוקוס הזה הופך את הפארק הזה לאחד המיוחדים והמגניבים שראינו בעולם, ולפארק ידידותי לכל המשפחה (אין שם מתקנים מפחידים במיוחד). חשוב לציין, שהפארק ממוזג ומקורה ואין ספק שזה הכרחי כשבחוץ חם מאוד ברוב ימות השנה.

בין המתקנים השווים בפארק, בלט במיוחד מתקן באטמן, שבו עולים על רכבת הרים שלוקחת את הנוסעים לקרב בין באטמן לג'וקר. החוויה מועברת ללא משקפי VR, אלא באמצעות מסכים המקיפים את הצופה מכל כיוון אפשרי, מה שיוצר חוויה מיוחדת. כמו כן, ישנה רכבת הרים קלילה בסגנון הלוני טונז, ביקור בבית הרדוף של סקובי דו ומתקן משולב סרט 4D של Lantern Green.

אבו דאבי המלצות שוות
מתקן כיפי בפארק WB

יניב, ממייסדי "טיסות סודיות", שיתף לאחר הביקור במקום: "זה בהחלט פארק מיוחד במינו שמכניס אותך לעולם של תפאורה שמקיפה אותך ב-360 מעלות. המתקנים בפארק חדשניים ולא שגרתיים, והחוויה הכוללת היא פשוט וואו! ילדים בהחלט יעופו על הפארק הזה, אבל בכנות כל מי שמכיר את הדמויות של WB יהנה כאן. בונוס נוסף הוא שהמקום מקורה וממוזג ומהווה מפלט טוב מהחום של אבו דאבי".

מלון מומלץ לחופשה משפחתית

במהלך הביקור שלנו באי יאס ביקרנו במלון Curio היוקרתי הממוקם מול פארק WB. מדובר במלון יוקרה של רשת הילטון במיתוג מלא של WB המציע חדרים שווים, בריכה ענקית שמוקרנים בו סרטי WB, חדר כושר ואזור חלומי על גג המלון למבוגרים בלבד הכולל בריכת אינפינטי ובר רופטופ.

חשוב לדעת שלמספר בתי מלון באי יאס, וביניהם המלון הזה, יש הסכם המקנה לאורחי המלון כניסה חינם לארבעה פארקים (WB, פרארי וורלד, Yas Waterworld ו-Sea World אשר ייפתח בסוף מאי). הטבה זו שווה מאות שקלים ובהחלט מצדיקה את מחיר המלון.

המלצות אבו דאבי
מלון WB – חוויה מטורפת לכל המשפחה
המלצות באבו דאבי
אזור המבוגרים במלון Curio

אטרקציות נוספות

אולי תופתעו לשמוע שבאבו דאבי קיימות אטרקציות נוספות שלא הספקנו להגיע אליהן, וכנראה יחכו לטיול הבא:

  1. ארמון הנשיאות: מדובר במבנה מרשים המשמש לאירוח כנסים ואירועים רשמיים. המבנה מתאפיין אף הוא בארכיטקטורה גרנדיוזית מרשימה עם מוטיבים אסלאמיים רבים, ובהחלט שווה ביקור.
  2. האקווריום הלאומי: אקווריום מרשים, בו ניתן לראות מגוון יצורי-ים.
  3. קניונים ומרכזי קניות: באבו דאבי יש הרבה קניונים שווים עם מותגים בכל רמות המחירים מזארה ו-H&M ועד לואי ויטון ופראדה.
אטרקציות באבו דאבי
ארמון הנשיאות

לסיכום

הצוות שלנו עובד קשה ביום-יום ובהחלט נהנה מההזדמנות המצוינת להתרענן בחופשה מדהימה ומעצם הגיבוש. בנוסף, גילינו יעד מדהים ושונה לחלוטין מכל דבר אחר שראינו. האטרקציות באבו דאבי מטורפות, התרבות מרתקת והתמורה לכסף מעולה. כל חברי הצוות שלנו סיכמו ואמרו שישמחו לחזור לטיול נוסף באבו דאבי והאמירויות.

יש לכם שאלות על טיסות או חופשות באבו דאבי? בואו לשאול בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה