כיום תקשורת היא תשתית חיונית לא פחות מחשמל או מים. קל וחומר במהלך נסיעה לחו"ל. גישה רציפה לאינטרנט עוזרת לנו לנווט את הטיול, לבחור מסעדות ואטרקציות, להזמין מונית בכל רגע מכל מקום וכמובן להישאר בקשר קבוע עם החברים, הקולגות והמשפחה.

נכון שיש ווייפיי כמעט בכל מלון או קניון – אבל אלו לרוב רשתות איטיות, לא מאובטחות מספיק ובכל מקרה זו טרחה להתחבר בכל פעם לרשת חדשה. זה כ"כ 2010. אז מה הפתרון? אפשר לרכוש חבילת eSIM יעודית או סים מקומי בכל יעד אבל זו טרחה משמעותית, כאשר הפתרון הוותיק אך היקר ביותר הוא רכישת חבילת תקשורת יעודית מהמפעיל הסלולרי הישראלי.

אחד הפתרונות היותר שימושיים בעבור נוסעים הוא סים נסיעות יעודי, דוגמת ה-Global SIM של חברת פלאפון עליו אנו ממליצים פתרון אשר מאפשר גלישה סלולרית במעל 165 מדינות שונות בתעריף נמוך יחסית ואף אפשרות לביצוע שיחות בחו"ל ולארץ בחלק מהמדינות עם שמירת היתרה הלא מנוצלת למשך 3 שנים, מה שמוריד לאפס את הטרחה והדאגה בזמן השהייה בחו"ל.

טיסות סודיות וגלובל-סים

למצוא לכם את הטיסות הזולות ביותר אנחנו כבר יודעים, אבל חשוב לנו לעזור לכם לחסוך גם בהוצאות אחרות כדי שתוכלו לטייל יותר ולהנות יותר. לכן יצרנו שיתוף פעולה חדש עם גלובל-סים, המספקת פתרון נוח להפליא לתקשורת בחו"ל. בעזרת סים אחד, שניתן לאסוף ללא עלות מכל סניף של פלאפון (או לקבל עם שליח הביתה בעלות קטנה), תוכלו לגלוש באינטרנט ולהתקשר כמעט מכל מדינה בעולם כבר מרגע הנחיתה בלי לשלם הון.
GLOBALSIM קופון לטיסות סודיות

למה בחרנו בגלובל-סים?

ראשית – בגלל הגמישות. בעוד מרבית חברות הסלולר מוכרות חבילות גלישה המוגבלות בזמן, למשל שבוע או חודש, ובדר"כ מספיקות לנסיעה בודדת, חבילת הגלישה של גלובל-סים תקפה ל-3 שנים! המשמעות היא ניצולת גבוהה של החבילה, בהנחה שאתם נוסעים לחו״ל לפחות פעם בשנה. זה בפני עצמו יתרון שהופך את הבחירה בגלובל-סים לכדאית.

שנית – בגלל המחיר. גלובל-סים מציעה את התעריפים הנמוכים ביותר לגלישה בחו״ל אבל אנחנו דאגנו לכם להנחה נוספת של 20%! השתמשו בקוד קופון 102030

להזמנת גלובל סים בהנחה

כלומר, חבילת גלישה של 5GB שנמכרת ב-149 ש"ח תעלה לכם 119 ש"ח בלבד! ההנחה תקפה גם לחבילת גלישה קטנה יותר, של 2GB, אבל לנוסע הממוצע משתלם יותר לרכוש חבילת גלישה של 5GB הכוללת גם 10 דקות שיחה. המחיר הוא כמובן סופי ולא כולל עמלות נסתרות כמו עלות סים, אקטיבציה וכ'ו. ניתן לאסוף אותו בחינם מכל סניף של פלאפון או להזמין עם שליח הביתה בעלות נוספת.

קופון טיסות סודיות גלובל סים

שלישית – בגלל הנוחות. לא צריך לנחות ביעד ולהתחיל לחפש סים מקומי משתלם, הסים של גלובל סים תקף במעל 165 מדינות וכך תשארו מחוברים מרגע הנחיתה ביעד ואפילו אם תעברו בין מדינות, או תבצעו קונקשן ביעד ביניים לכמה שעות.

הניסיון שלנו עם Global SIM

בטיסות סודיות אנו מעדיפים לדבר תמיד מניסיון אישי, כאשר חלק מחברי המערכת שלנו מחזיקים בכרטיס ה-Global SIM של פלאפון כבר מספר שנים עוד בטרם השגנו לכם את הדיל המשתלם בשיתוף פעולה עם חברת פלאפון.

באחת מהטיסות אותם ביצענו השנה לטיול שכלל מספר מדינות שונות, ה-Global SIM הצליח להוכיח את עצמו כפתרון משתלם בעבור נוסעים עם מתן תקשורת סלולרית מרגע הנחיתה ב-3 מדינות שונות שאין להם פתרונות נדידה מקומיים אחרים, מה שאפשר לשמור על קשר ולגלוש באינטרנט ללא צורך ברכישה של חבילה יעודית, סים מקומי או אף חבילות eSIM יעודיות לגלישה בחו"ל.

קוד קופון גלובל סים – 20% הנחה

השתמשו בקוד קופון 102030 לקבלת הנחה של 20%!

נזכיר שוב שהחבילות של גלובל-סים תקפות ל-3 שנים במעל 165 מדינות בעולם. הכל בסים אחד. אגב, הווטסאפ כמובן ימשיך לעבוד על כרגיל על המספר שלכם.

להזמנת גלובל סים בהנחה

גילוי נאות: חברת פלאפון מציעה לנו תגמול על שיתוף הפעולה. נודה לכם אם תבחרו להפיץ את ההטבה המשמעותית שיצרנו יחד איתם לקהילה שלנו. התוכן בפוסט זה נכתב על ידינו בלבד ללא התערבות של חברת פלאפון.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה