הייתם מאמינים שכיום טיסה להודו לוקחת פחות זמן מטיסה ללונדון או לליסבון? בהחלט ניתן לומר שבשנים האחרונות קרתה מהפכה של ממש בטיסות מישראל למזרח. הטיסות למזרח התקצרו משמעותית ונפתחו יעדי תיירות חדשים ומסקרנים במזרח התיכון ובאסיה. אפשר לומר שהיעד שבו השינוי מורגש הכי הרבה הוא הודו, שכיום ניתן להגיע אליה במגוון דרכים, ובמחירים אטרקטיביים מתמיד.

לצד הטיסות הישירות הנוחות, קיימות אלטרנטיבות זולות יותר שעשויות לחסוך לכם כסף ולאפשר לכם להגיע ליעדים נוספים חוץ מניו דלהי, גואה ומומבאי. אז איך אפשר להגיע להודו כיום? בואו נתחיל!

טיסות להודו
הטאג' מאהל – אייקוני ואלמותי

טיסות ישירות להודו

מוקדם יותר השנה, אל על הכריזה כי היא תחדש את הקווים להודו ותפעיל 2 טיסות שבועיות לניו דלהי ועוד 4 טיסות שבועיות למומבאי החל מסוף חודש אוקטובר. מחירי ההשקה של הטיסות עמדו על כ-$400, ונותרו יציבים למדיי. במחיר זה תקבלו טרולי, תיק גב וארוחה. הטיסות לניו דלהי ייצאו במטוסי בואינג 777 או 787, והטיסות למומבאי ייצאו במטוסי 737. מדובר במטוסים חדשים ונעימים שבהם תקבלו שירות מצוות ישראלי ומענה אבטחתי ברמה הגבוהה ביותר.

הטיסות מנתב"ג יוצאות בבוקר או בשעות הערב המאוחרות, ובחזור יוצאות הטיסות בשעות הצהריים או בשעות הערב המאוחרות. חשוב לציין כי אל על היא החברה היחידה אשר מפעילה טיסות ישירות מנתב"ג למומבאי וכי ניתן להזמין טיסות בכיוון אחד ואף לשלב בין ניו דלהי למומבאי תחת כרטיס אחד.

גם ארקיע הודיעה על חידוש טיסותיה להודו. כרגע החברה מתכננת להפעיל טיסה שבועית אחת לגואה בימי רביעי. הטיסה תצא מנתב"ג בשעות הבוקר ותחזור בשעות הצהריים. הטיסות יופעלו במטוס איירבס A321neo החדש של החברה, אך גם הוא פחות נוח ביחס למטוסים רחבי גוף. מחירי הטיסות כיום מתחילים ב-$425 הלוך ושוב. הכרטיס הביסיס כולל תיק גב קטן בלבד, אך טרולי יעלה רק עוד $10 לכיוון. רק חשוב לציין כי בעבר הקו של ארקיע לגואה בוטל משיקולים כלכליים, וייתכן שההיסטוריה תחזור על עצמה.

כיום אייר אינדיה מפעילה טיסות ישירות מנתב"ג לניו דלהי, ומחירן מתחיל בכ-$400. בתעריף זה תקבלו שתי מזוודות של 23 ק"ג, טרולי ואפילו ארוחות. החברה מפעילה 5 טיסות בשבוע בימים שבת עד שלישי וחמישי במטוסי בואינג 787. הטיסות יוצאות מנתב"ג בשעות הערב המאוחרות ונוחתות בניו דלהי בבוקר למחרת, בעוד שטיסות החזור יוצאות מהודו אחה"צ ומגיעות לנתב"ג בערב.

טיסות אייר אינדיה
מטוסי אייר אינדיה בניו דלהי

טיסות קונקשן להודו

בחודשיים האחרונים ראינו ירידת מחיר דרמטית למומבאי – טיסות קוקנשן החל מ-$315 בלבד! מדובר בטיסות אייר אינדיה דרך ניו דלהי, כולל שתי מזוודות לכל נוסע! ככל הנראה תעריף זה הוא הנמוך ביותר שהוצע לטיסות מנתב"ג להודו (למעט מחיר טעות וקונקשן עצמאי), והוא עדיין זמין לרכישה. לחצו כאן על מנת לקבל את הטיסות הכי זולות למומבאי.

אם אתם מעוניינים לטוס ליעדים פחות מרכזיים בהודו, לקבל תנאים טובים יותר או אולי לחסוך קצת כסף, ייתכן שטיסות קונקשן הן הפתרון עבורכם. חברת גאלף אייר מבחריין, מציעה מעת לעת תעריפים כדאיים להודו, כאשר קיימות מבחר טיסות עם קונקשן קצר של שעתיים-שלוש בבחריין. טיסות גאלף אייר, כוללות מזוודה עד 23 ק"ג וארוחות, ומתחילות באזור $450. אמנם גאלף אייר מבצעת את שתי הטיסות עם מטוסי איירבס מסדרת A320, אך עדיין יש בהם מערכת בידור אישית.

קונקשן עצמאי להודו

אחת הבשורות המשמעותיות ביותר שהביאו עמם הסכמי אברהם, היא פתיחת הקו של וויז אייר מנתב"ג לאבו דאבי, שהוא קו הלואו-קוסט הישיר הראשון מישראל למדינות ערב ומחוץ לאירופה. באמצעות קו זה, הנוסע הישראלי כיום יכול להגיע לאבו דאבי במחיר ממוצע של כ-$100 לכרטיס, ומשם להתחבר לרשת הלואו-קוסט האסייאתית באמצעות טיסות המשך נפרדות ליעדים נוספים ברחבי אסיה, למשל: המלדיביים, הפיליפינים, קזחסטן, הודו ועוד.

טיסות ההמשך הזולות ביותר לרוב מוצעות על ידי וויז אייר, אך החברה טרם פתחה קווים ישירם מאבו דאבי להודו (ייתכן שזה יקרה בקרוב). בינתיים, תוכלו להגיע להודו בזול מהאמירויות, באמצעות החברות ההודיות השונות כמו אייר אינדיה, ויסטארה, ספייסג'ט, אינדיגו ועוד. יש לציין, כמובן, כי בניגוד לאפשרויות האחרות, אם תבחרו לבצע קונקשן עצמאי דרך אבו דאבי, אוכל, כבודה ובידור אינם כלולים במחיר הכרטיס.

אמנם אפשרות זו נשמעת מעט מסורבלת, אך לטעמנו יש כמה יתרונות בביצוע קונקשן עצמאי:

  1. טיסה בכיוון אחד מתל אביב להודו דרך אבו דאבי יכולה לעלות אפילו $100, שזה חצי מחיר ביחס לטיסות אל-על ישירות.
  2. תוכלו לשלב טיול של מספר שעות, עד מספר ימים, באיחוד האמירויות ללא עלות נוספת מבחינת טיסות, ולדעתנו קשה לסרב לסיבוב בדובאי או באבו דאבי.
  3. תוכלו להגיע ליעדים פחות מרכזיים בהודו, במחיר זול ובקונקשן אחד ופשוט.

אם אתם בוחרים לבצע קונקשן עצמאי, חשוב מאוד לתכנן אותו בצורה אחראית וזהירה ולקחת בחשבון מקדמי ביטחון לבלת"מים. הכנו עבורכם שתי כתבות עם מידע שימושי לגבי ביצוע קונקשן עצמאי – אחת עם טיפים לתכנון קונקשן עצמאי, ואחת על יעדים אקזוטיים שמומלץ להגיע אליהם באמצעות קונקשן עצמאי.

קונקשן עצמאי להודו
בדרך להודו עוצרים באמירויות וחוסכים

אז איך הכי משתלם להגיע להודו?

כפי שראינו, יש הרבה דרכים טובות להגיע להודו במחירים סבירים בהחלט. לפני שנכריע כיצד הכי משתלם להגיע להודו, חשוב לנו לציין את החשיבות של סוגיית הגמישות. טיסות ישירות עם אייר אינדיה וארקיע, וכן טיסות קונקשן מובנות עם אייר אינדיה, גאלף אייר וחברות נוספות, הן אפשרות יותר מגבילה, שכן תצטרכו לרוב לצאת ולחזור מאותו יעד, אחרת המחיר עלול להתייקר.

אפשרויות אחרות כמו טיסות אל על, קונקשן עצמאי וכן כרטיסי בונוס שניתו לרכוש תמורת מיילים או נקודות, הן גמישות ומאפשרות לכם להרכיב מסלול טיסה כאוות נפשכם, כולל שילובי יעדים וטיסות ליעדים פחות פופולריים. תוכלו אפילו להזמין מראש כרטיס טיסה בכיוון אחד, ולרכוש טיסת חזור בהתראה קצרה. חשוב לציין שאל על מאפשרת שילוב יעדים בין מומבאי לניו דלהי והזמנת כרטיסים בכיוון אחד, מה שמאפשר לכם ליהנות משני העולמות.

אם כך, התשובה לשאלה איך הכי משתלם להגיע להודו נחלקת לשני חלקים. אם אתם מטיילים עם מסלול מוגדר מראש וימי חופשה מוגדרים, על פי רוב טיסות אייר אינדיה יהיו הכי משתלמות, בגלל המחיר המשתלם, מדיניות הכבודה הנדיבה, השעות הנוחות והשירות המלא בטיסה.

אם אתם מטיילים יותר גמישים וספונטניים, נעודד אתכם לבנות מסלול מעט יצירתי יותר ולשלב בין האפשרויות האחרות – בהלוך אפשר לטוס ישירות לניו דלהי או למומבאי עם אל-על, ובחזור תוכלו לחזור מיעד אחר לאבו דאבי, ליהנות מחופשה קצרה, ולהמשיך לארץ, או אולי בכלל להתפנק עם טיסת ביזנס.

טיסות לגואה
חוף חלומי בגואה

עשינו לכם חשק? הנה הטיסות הזולות ביותר שמצאנו להודו:

מחפשים טיסות אחרות להודו? לחצו כאן

יש לכם עוד שאלות על טיסות להודו? בואו לשאול על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה