סוף סוף, אחרי שנתיים שהיינו מקורקעים – צפוי שאת הפסח הקרוב נוכל לחגוג באמת כמו בני חורים במקומות שהמילה "חופש" נועדה בשבילם. אבל רגע לפני שאתם רצים להזמין כרטיסים, אספנו עבורכם את המקומות המומלצים ביותר לפסח 2022 וכמובן טיסות זולות להגיע לשם, ניתן גם לדלג ישירות למנוע החיפוש החכם שלנו, לבחור פסח ונציג לכם את כל היעדים הזולים ביותר.

לפני שנתחיל, כמה פרטים על טיסות בפסח 2022:

  • חופשת פסח במערכת החינוך תחל כבר ביום חמישי ה-07.04.2022 (יום חמישי) ותימשך עד ה-23.04.2022 (יום שבת). במידה ויש לכם ילדים במערכת החינוך, כדאי לשים לב לתאריכים הנ"ל לפני ההזמנה.
  • ליל הסדר יתקיים השנה ביום שישי ה-15.04.2022, והמימונה שתחתום את החג תתקיים במוצאי שבת ה-23.04.2022. במידה ואתם מעוניינים להזמין טיסות בטווח הנ"ל – אנחנו ממליצים לכם מאוד להקדים את ההזמנה כי המחירים רק ימשיכו לעלות!
  • הקורונה עדיין איתנו. אנחנו ממליצים לעקוב אחרי ההנחיות המעודכנות לכל יעד בכתבה "לאן אפשר לטוס".
  • אנחנו מעריכים שבפסח הזה נראה עליה משמעותית בעומס בנתב"ג, מומלץ להקדים את הגעתכם לנמל התעופה וכמובן להגיע עם כל המסמכים הרלוונטיים באופן מסודר.
  • חוששים לגבי הזמנת טיסות? קראו את המדריך למדיניות הביטול ושינוי כרטיסי טיסה. במידה ורוכשים טיסות לואו קוסט, אנו ממליצים להמתין עם התוספות כמו מזוודות, שמירת מקום וכו' לימים שלפני הטיסה.
לוח המראות נתב"ג
נתב"ג כבר מחכה לכם.

חופשת פסח בניו יורק

זוכרים את הפיד שלכם בפייסבוק ובאינסטגרם בחג סוכות האחרון? כשהיה נדמה שכל עם ישראל ואשתו נמצאים בניו יורק? אנחנו צופים שגם בפסח הקרוב נראה תמונות זהות מהתפוח הגדול. מזג האוויר בפסח בניו יורק מתחמם ויש יותר ימי שמש, ונראה שהמדינה מתאוששת בצורה מצוינת מגל האומיקרון. על הקו לניו יורק מתחרות אל על, דלתא, אמריקן איירליינס ויונייטד – והמחירים זולים בצורה ניכרת מאשר פסח בשנים קודמות.

גם מחזות הזמר חזרו אל הבמות בעיר, מומלץ לשריין כרטיס מראש. אך אם מחזות זמר זה פחות הקטע שלכם? אז כדאי שתדעו שב-11 לאפריל אלט ג'יי יופיעו במדיסון סקוור גארדן, וב-18-19 לאפריל לורד תעלה על הבמה ב"רדיו סיטי".

מחפשים תאריכים אחרים? לכל הטיסות לניו יורק

 

חופשת פסח ברומא

מחפשים חופשת פסח בזול? הגעתם למקום הנכון. המחירים לרומא זולים בצורה משמעותית, והמחירים מפתים מאד. ברומא תוכלו למצוא אוכל מצוין, מבנים מרהיבים והרבה סטייל!

בא לכם על הופעה או משחק כדורגל? אז כדאי שתדעו שזוכת האירוויזיון שכבשה את המצעדים "מאנסקין" תופיע בעיר מול הקהל הביתי ב-12.04. בכדורגל – לאציו תארח את טורינו ב-16.04, ואת מילאן למפגש מרתק ב-24.04. ב-10.04 רומא תארח באולימפיקו את סלרניטנה.

מחפשים תאריכים אחרים? לכל הטיסות לרומא

 

חופשת פסח בלונדון

האומיקרון מאחוריהם, ובריטניה מתחילה לחזור לשגרה. החנויות, מוזיאונים מסעדות ופאבים פתוחים ולונדון תקבל אתכם בפסח בברכה!

כמה אירועים מעניינים שיהיו בעיר בזמן חופשת הפסח: הופעות של סטינג בלונדון-פאלאדיום, צ'לסי נגד ווסטהאם בסטמפורד ברידג' ב-23.04, לואי טומלינסון (וואן דיירקשן) יופיע בעיר ב-22.04, הופעה של שון מנדס ב-O2 ארנה ב-21.04, וכמובן יש את מחזות הזמר המושקעים והמפורסמים.

הקו ללונדון גדוש בחברות תעופה שטסות לשלושת השדות העיקריים: לוטון (איזיג'ט, וויזאייר, אל על), גטוויק (איזיג'ט, וויזאייר) והית'רו כמובן (אל על, בריטיש, וירג'ין).

מחפשים תאריכים אחרים? לכל הטיסות ללונדון

חופשת פסח בלונדון
לונדון קולינג.

חופשת פסח בתאילנד

דמיינו חופשה משפחתית על החוף בקו סמוי – מסאז'ים, קוקטיילים, והמון המון אוכל. אם יש משהו שכנראה שווה לוותר על ליל הסדר בארץ בשבילו, זאת כנראה חופשה בתאילנד.

הכוכבים הסתדרו עבורנו, וכבר מתחילת פברואר תאילנד עומדת להיפתח לתיירים מכל העולם דרך מתווה Sandbox או Test&Go. אז אם חשבתם שתגיעו לתאילנד ותמצאו את כל הרחובות סגורים ונטושים מתיירים, הסירו דאגה מליבכם: התיירים עומדים לחזות לתאילנד ובגדול.

לתאילנד תוכלו לטוס בטיסות הישירות של אל על, או דרך טיסות קונקשן במחירים זולים ומשתלמים מאוד (גם חברת "אתיחאד" היוקרתית מציעה טיסות לתאילנד עם קונקשן באבו דאבי!).

מחפשים תאריכים אחרים? לכל הטיסות לתאילנד

חופשת פסח בתאילנד
תאילנד. ה-יעד לפסח הקרוב!

חופשת פסח במדריד

כמה התגעגענו לטייל בספרד, ומה יותר טוב מאשר טיול כיפי ואורבני במדריד? שופינג בגראן ויה (ויש גם פריימרק), טיול ברחובות המרהיבים בין המבנים האדריכליים המיוחדים של העיר, והרבה טאפאסים מצוינים.

וכמובן, אין טיול במדריד בלי כדורגל. חג הפסח הקרוב זימן לנו את המפגשים הבאים בעיר: הדרבי הקטן של מדריד בין ריאל מדריד וחטאפה ייערך ב-10 לאפריל, אתלטיקו מדריד תארח את אספניול מברצלונה למפגש מסקרן ב-17 לאפריל, ושלושה ימים לאחר מכן (ב-20.04) – זאת תהיה גרנאדה שתגיע לפגוש את אתלטיקו במטרופוליטנו. גם אם תעדיפו לא להגיע לאחד מהמשחקים – הסיורים בסנטיאגו ברנבאו ובמטרופוליטנו מומלצים.

אל מדריד ניתן לטוס בטיסות ישירות של אל על, איבריה ואייר אירופה.

מחפשים תאריכים אחרים? לכל הטיסות למדריד

לאן עוד ניתן לטוס בפסח?

הרשימה שנתנו כאן נגעה ביעדים פופולארים ואטרקטיבים לחג הקרוב, אך זה לא אומר שלא ניתן לטוס ליעדים אחרים! אתם מוזמנים לחפש טיסות לחגים במנוע טיסות המיוחד שלנו, ולמצוא עוד יעדים מרתקים במחירים מעולים, שיביאו אתכם לצבור חוויות חדשות עם כל המשפחה.

מעדיפים להמתין עם ההזמנה? אנחנו ממליצים להירשם להתראות על ירידות מחיר בבוט שלנו בוואטספ, ניתן להגדיר בו את כל היעדים שתרצו לפסח – והוא כבר יעדכן אתכם כשהמחירים יירדו!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה