לאחר כשנתיים שהפיליפינים הייתה סגורה, היום (28.1) הממשלה הפיליפינית הכריזה על פתיחת האי לתיירות! הפרטים עדיין ראשוניים אך בהחלט משמח לראות מדינה נוספת במזרח הרחוק נפתחת לתיירות.

אפשר לטוס לפיליפינים

בהודעה הרשמית של משרד התיירות הפיליפיני נמסר כי החל מה-10.2 יורשו תיירים מחוסנים להכנס למדינה. תיירים ישראלים זכאים להכנס למדינה לעד 59 יום ללא הנפקת ויזה מיוחדת. על הדרכון להיות בתוקף של לפחות חצי שנה מעבר לתקופת השהות המתוכננת במדינה.

גם פורסם כי כל תייר מחוסן שיהיה מעוניין להכנס למדינה ידרש להציג בדיקת PCR שלילית מ48 השעות שלפני שעת ההמראה למדינה. אין עדיין מידע לגבי ילדים, תיירים מחלימים, או מחלימים עם חיסון אחד. אנו נמשיך לעדכן את הדף הפופולרי לאן אפשר לטוס עם העדכונים כשיגיעו.

טיסות ישירות למנילה

חברת פיליפין איירליינס פתחה במכירת כרטיסים לטיסות ישירות מתל אביב למנילה! הטיסות יצאו פעמיים בשבוע במטוס האיירבאס 350-900 החדש. טיסת הבכורה מתוכננת לצאת מתל אביב ב-7.4, התאריך הזה גם מזמן את פתיחתו של חופשת פסח 2022. מחירי הטיסות לפיליפינים כרגע גבוהים במיוחד לאור ההיצע הנמוך. ניתן לטוס בטיסות קונקשן דרך איחוד האמירויות ותאילנד. אנו צופים שבשבועות הקרובים לאור פתיחת המדינה לתיירות, נראה יותר חברות תעופה מציבות מטוסים על הקו, וגם מורידות מחירים. נעדכן כמובן על כל ירידת מחיר.

מטוס פיליפין איירליינס

הטיסות הישירות למנילה צפויות לצאת פעמיים בשבוע בימי שני וחמישי, שעת ההמראה מתל אביב ב-21:45, עם נחיתה במנילה ב-14:15 למחרת (סך הכל 11:30 שעות טיסה).
הטיסות ממנילה לתל אביב יצאו בימי ראשון ורביעי, המראה ממנילה ב-22:10, עם נחיתה בתל אביב ב-04:15 למחרת (סך הכל 11 שעות טיסה). ניתן לרכוש גם טיסות המשך דרך מנילה לאיים פלאוואן, סבו, בוהול ועוד, ללא תוספת מחיר.

טיסות ישירות לפיליפינים

נתיב טיסה מקוצר לפיליפינים?

על מנת לקצר את משך הטיסה באופן משמעותי, הטיסות לפיליפינים צפויות לצאת במסלול המקוצר מעל ערב הסעודית. חברת התעופה היחידה עד כה שקיבלה אישור סעודי לטוס למזרח מישראל מעל שיטחה היא חברת אייר אינדיה המפעילה לדלהי. לא ידוע לנו על אישור רשמי שהתקבל אך אנו אופטימיים שאכן יגיע כזה. חברת אל על עדיין לא קיבלה אישור דומה להפעלת טיסות למזרח מעל סעודיה, נכון להיום חברות התעופה הישראליות קיבלו אישור להפעיל טיסות מעל סעודיה לדובאי בלבד.

נתיב טיסה מקוצר לפיליפינים

מטוס חדיש עם 3 מחלקות שירות

הטיסות יבוצעו במטוס האיירבאס 350-900 החדיש (בדומה לקתאי פסיפיק) בקונפיגורציה של שלוש מחלקות שירות: 30 מושבי עסקים הנפתחים למיטה שטוחה, 24 מושבי פרימיום עם מושבים רחבים עם הטייה מוגדלת אחורה ו-241 מושבים במחלקת התיירים. במטוסים מותקן שירות אנטרנט אלחוטי.

מטוס חברת פיליפין איירליינס
מחלקת העסקים – פיליפין איירליינס
מטוס חברת פיליפין איירליינס
מחלקת התיירים – פיליפין איירליינס

כמה תעלה טיסה ישירה לפיליפינים?

נכון להיום (22.1) מחיר הטיסה הישירה למנילה עומד על $922 לטיסה במחלקת התיירים ו $3,082 במחלקת העסקים. אך מצאנו ספקי תיירות שמוכרים את הטיסות החל מ-$839! אנו צופים לראות גם מבצעים אטרקטיבים על הקו, אך כן הייתי ממליץ למי שמעוניין לטוס בימים המבוקשים של פסח, להקדים ולהזמין כבר עכשיו. לחצו לעוד טיסות לפיליפינים

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה