לא חסרות סיבות לכך שקפריסין היא אחת המדינות האהובות ביותר על הישראלים. זמן הטיסה הקצר, מזג האוויר, האווירה הים תיכונית והמחירים הזולים, מושכים לקפריסין ישראלים רבים לאורך השנה. בנוסף, אי אפשר לשכוח שגם בתקופות שבהן חברות התעופה הזרות דיללו את טיסותיהן לישראל, קפריסין הפכה ליעד שממנו ישראלים רבים יצאו או חזרו לארץ. כל אלה הפכו את קפריסין לאחר היעדים החמים ביותר בתקופה האחרונה. בכתבה זו הכנו עבורכם סקירה מפורטת אודות האי השכן, עם כל מה שאתם צריכים לדעת.

חופשת קיץ זולה

טיסות ישירות לקפריסין

מידי שבוע יוצאות מישראל מספר גדול של טיסות לקפריסין, כשבעונת השיא, מספר הטיסות מזנק ל-120 טיסות שבועיות ואף יותר מכך.  זמן הטיסה אל האי קצר במיוחד, ועומד על 40 דקות – פחות מטיסה לאילת. בקפריסין שני שדות תעופה מרכזיים – לרנקה במזרח האי, ופאפוס במערבו.

קיים מגוון רחב של חברות תעופה המפעילות טיסות ישירות בין ישראל לקפריסין. החברות שיהיו לרוב הזולות ביותר הן חברות הלואו קוסט וויז אייר וריינאייר. כרטיסי הטיסה שנמכרים בארקיע, בלו בירד, וויז אייר, ישראייר וריינאייר כוללים תיק גב קטן בלבד. בשאר החברות נכלל גם טרולי. בגלל ההיצע הגבוה, נמליץ לבדוק שילוב של חברות תעופה על מנת להביא לחיסכון במחיר ולבחירת הטיסות בשעות שמתאימות לכם.

טיסות ישירות ללרנקה,  ניתן למצוא בחברות הישראליות וכמו כן בחברות אג'יאן, בלו בירד, גוליבאייר, וויז אייר, טוס, ישראייר, סייפרוס וקורנדון.

טיסות ישירות לפאפוס, ניתן למצוא בחברות הישראליות, ובחברות בלו בירד, טוס וריינאייר.

הנה הטיסות הכי זולות שמצאנו לכם לקפריסין!


חופשה בלרנקה

רוב הטיסות שמגיעות לקפריסין נוחתות בנמל התעופה של לרנקה. לרנקה הינה העיר המרכזית במזרח האי ותוכלו למצוא בה טיילת, חופי ים, אתרים היסטוריים וטברנות. חובבי הטבע לא יפספסו את אגמי המלח, השוכנים ליד נמל התעופה ומכילים מיני עופות רבים, כדוגמת הפלמינגו. למעוניינים בשופינג, בעיר תוכלו למצוא סניף של רשת ג'מבו וגם את קניון 'מטרופוליס' שמכיל  רשתות ביגוד ומזון מוכרות. בעיר עצמה ניתן להתנייד בתחבורה ציבורית, במוניות או ברכב שכור (שימו לב שנוהגים בצד שמאל של הכביש – הפוך מבארץ).

במזרח האי, נמצאות עיירות הנופש המוכרות איה נאפה, המושכת אליה בעיקר צעירים ופרוטארס, שאליה מגיעים בעיקר זוגות ומשפחות. במידה ותרצו לנפוש בעיירות אלו, נמליץ לכם לשכור רכב (חשוב להצטייד ברישיון נהיגה ישראלי ובין לאומי). בעיירות אלו קיימות אפשרויות לינה רבות, החל מאכסניות ומלונות זולים ועד קלאבים ומלונות סופר מפנקים. לחובבי החופים, נמליץ לבקר בחוף 'מפרץ עץ התאנה' או בחוף 'ניסי ביץ".

הכל כלול בפאפוס

עד שנת 2016 הייתה פאפוס עיר נופש די אלמונית לנופשים הישראלים. בסוף 2016, חברת הלואו קוסט ריינאייר החלה את פעילותה בישראל עם קו טיסה ראשון מפאפוס. מאז, אנחנו עדים למחירים נמוכים מאוד בטיסות ליעד, עד כדי חמישה אירו בלבד לכיוון – וכך, מכיוון שכרטיס טיסה לפאפוס יכל להיות יותר זול ממנת פלאפל (עד לפרוץ הקורונה והמלחמה), טסנו ליום אחד לפאפוס.

בפאפוס תוכלו למצוא חופים רבים שלצידם טיילת ארוכה, עם חנויות, מסעדות וטברנות. בסוף הטיילת נמצאת מצודת פאפוס ההיסטורית. בעיר תוכלו למצוא גן חיות, עיר עתיקה ופארק מים. ניתן למצוא מגוון רחב של אפשרויות לינה – מדירות להשכרה ועד לריזורטים מפנקים שיעניקו לכם את החופשה המושלמת. לשומרי הכשרות, קיים בעיר קלאב המציע מטבח כשר – 'Blue Lagoon' כמו גם בית חב"ד ומספר מסעדות כשרות. לחובבי השייט, מפאפוס ניתן לשוט ללגונה הכחולה המרהיבה, ומי שמחפש קניות ישמח לשמוע, שבמרכזה של העיר נמצא קניון Avenue. אם חשקה נפשכם בארוחה מקומית – לא לוותר על טברנת 'דמוקריטוס'!

חופשת קיץ במחיר זול
פארק המים של פאפוס

בטן גב בלימסול

העיר לימסול נמצאת באמצע הדרך בין פאפוס ולרנקה, כ-45 דקות נסיעה מכל אחת מהערים. לכן, במידה ותרצו ללון בעיר, תוכלו לשלב למשל נחיתה בלרנקה והמראה מפאפוס. בלימסול תוכלו למצוא טיילת לאורך חוף הים, ולצידה גם בתי מלון רבים. בעיר נמצאים בתי מלון בדרגות תיירות גבוהות וקזינו. בדומה ללרנקה ולפאפוס – גם בלימסול קיים קניון גדול בו רשתות ביגוד ומזון מוכרות. עוד על חופשה בלימסול תוכלו למצוא בסקירה שערכנו לאחר ביקורנו בעיר.

Limasssol Cyprus

חופשה בקפריסין בחורף

אולי תופתעו לשמוע, אבל קפריסין מתאימה גם לחופשה חורפית! עם מזג אוויר דומה לישראל וטיסה קצרה, ניתן לשלב חופשה גם בחודשי החורף. ניתן לבקר בהרי הטרודוס הנמצאים במרכז האי, ובהם יש כפרים ציוריים, טבע וגם אתר סקי! כמובן שניתן גם להינות מקניות בלרנקה, פאפוס או לימסול ולאכול אוכל מקומי טעים וזול. חלק מהמלונות הפתוחים בחורף מציעים טיפולי ספא ובריכות שחייה מקורות. בשל תדירות הטיסות ומחיריהן הזולים בעונת החורף, ניתן גם לקפוץ לגיחת סופ"ש קצרה של לילה אחד או שני לילות – עם תיק גב בלבד!

יצאתם לחופשה בקפריסין? בואו לחלוק המלצות וטיפים עם חברי קהילת הפייסבוק של 'טיסות סודיות'!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה