אחד היעדים שאנחנו הכי אוהבים בטיסות סודיות הוא קפריסין. העובדה שמדובר בטיסה קצרה של 40 דקות בלבד הופכת את האי הקטן והיפה הזה לאטרקטיבי מאוד לישראלים, ולדעתנו הוא מהווה אלטרנטיבה ראויה לכל מי שנחרד מהמחירים הגבוהים באילת. לשמחתינו יש תחרות עזה ומגוון רחב של טיסות ישירות לקפריסין, ניתן לטוס גם ללרנקה (LCA) הנמצאת בצד הדרום מזרחי של האי וגם לפאפוס (PFO) שנמצאת בחוף המערבי של האי. המרחק בין הערים לא גדול ובדיוק ביניהן שוכנת לימסול שכבר נרחיב עליה.

טיסות לקפריסין ניתן למצוא לשני היעדים כאשר וויזאייר משרתת את לרנקה וראינאייר משרתת את פאפוס, בנוסף לחברות הלאוקוסט מפעילות טיסות סדירות גם חברות התעופה Tus Air, אל על, ארקיע, ישראייר והחברה הקפריסאית Cyprus.

אז הקיץ בחרנו לטוס לשם עם חברת Tus Air לחופשה בלימסול הנהדרת, והטיסה הקצרה עברה בנעימים. מטוס ה-Airbus A320 היה מרווח מאוד, והצוות היה נחמד. למרות שמדובר בטיסה קצרה של פחות משעה, עדיין הייתה הגשה של שתייה כחלק מהשירות בטיסה.

@secretflights על חברת טוס אייר כבר שמעתם? 🤔 טסנו איתם לחופשה בקפריסין והיה נהדר 🙌🏼 #טיסה #טיסות #טיסותסודיות #נתבג #חופש #חופשה ♬ Last Summer – Ikson

נחתנו בשדה המרכזי בלרנקה ומשם נסענו למלון The Royal Apollonia שבעיר לימסול. מדובר במלון חמישה כוכבים מקסים, גדול ומאוד נקי – עם הרבה מרחבים ופינות שגורמים לכך שלמרות שהמלון היה מלא (וגם בילדים), נדמה שכל אורח יכול למצוא את השקט שלו.

הבריכה של המלון גדולה מאוד ובמרכזה בר משקאות חמוד – מה שנותן עבורכם את האופציה גם לטבול במים וגם לקחת אתכם ג'ין וטוניק, שווה ביותר! במרחק של כמה עשרות מטרים מהבריכה נמצא גם חוף הים של המלון, שהיה מסודר, נקי ונעים.

@secretflights מצאנו גן עדן בקפריסין 🙌🏼 תייגו חברים שחייבים לטוס אתכם לשם ✈️ #קפריסין #טיסה #טיסותסודיות #חופש #חופשה ♬ Massive – Drake

חדרי המלון גדולים ומרווחים, והבונוס הגדול הוא שמרוב החדרים יש נוף פתוח לים. החיסרון היחיד של המלון שהרגשנו בו המרחק ממרכז העיר (25 דקות נסיעה), אך במידה ואתם רוצים פשוט להסתלבט במלון – הדבר הזה לא אמור להפריע לכם יותר מדי.

רויאל אפולוניה לימסול
רויאל אפולוניה, צילום: יח"צ

בעיר עצמה מצאנו חופים נוספים לאורך הטיילת – אשר מציעים שירותי חוף, אוכל, והרבה מוזיקה טובה. בנמל העיר העתיקה של לימסול ביקרנו בחנויות של מעצבים מקומיים, מסעדות וברים שווים. אחד המקומות שהכי נהננו בהם הוא "בר דה סוליי" ואנחנו ממליצים מאוד להגיע לשם בשקיעה.

Limasssol Cyprus
המרינה של לימסול.

בנוסף, בלימסול מומלץ להגיע אל רחוב Anexartisias – שהוא רחוב השופינג של העיר ובו תמצאו את כל המותגים הגדולים שתמיד מחכים לנו באירופה לצד חנויות מזכרות ועוד.

אזור נוסף שמומלץ לבילוי בלימסול הוא אזור "כיכר סריפולו", שם ניתן למצוא חיי לילה שוקקים עם שפע של ברים, מסעדות, בתי קפה ועוד.

יש לכם שאלות נוספות על חופשה בלימסול? בואו לדבר על כך בקהילה שלנו בפייסבוק!

גילוי נאות: הוזמנו לטיסות על ידי חברת טוס אייר ולמלון על ידי רויאל אפולוניה. התוכן בפוסט נכתב על ידינו בלבד ללא התערבות של אף גורם.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה