ישראל אומנם המובילה העולמית בהיקף החיסונים ביחס לאוכלוסיה, אך מצב התחלואה עדיין קשה וגורמים פוליטיים מתעקשים להצביע על אי-סגירתו של נתב״ג כסיבה עיקרית לכך (על אף שהנתונים מוכיחים אחרת). נתב״ג, שער הכניסה הראשי למדינה, נותר פתוח אך ברמת פעילות נמוכה מאוד בימי הסגר.

איגדנו עבורכם את נהלי משרד הבריאות החדשים שיחולו על כל הנוחתים בישראל החל מ-23.1:

בדיקת קורונה לפני הטיסה

כל נוסע ששהה בחו״ל למעלה מ-72 שעות יידרש להציג בדיקת קורונה שלילית (PCR) שנערכה עד 72 שעות לפני שעת ההמראה הרשומה של הטיסה לישראל. חובה זו חלה על נוסעים בכל גיל. וגם על מחוסנים ומחלימים. נוסע שהגיע לארץ עם טיסת המשך – כלומר, ביצע קונקשיין בדרך לארץ ובתנאי שזמן הקונקשיין אינו עולה על 24 שעות – יידרש להציג בדיקת קורונה שלילית כאמור שנערכה עד 72 שעות לפני שעת ההמראה הרשומה של הטיסה הראשונה ברצף הטיסות.

נוסע ששהה בחו״ל פחות מ-72 שעות, בין מועד הנחיתה ביעד למועד ההמראה המתוכנן, פטור מחובת בדיקת הקורונה לפני הטיסה חזרה לארץ אך אינה פטור מחובת הבידוד בכניסה לארץ. החרגה זו מאפשרת גיחות קצרות לחו"ל ללא הצורך להיבדק במהלך החופשה\נסיעה.

הנחיות לנכנסים לישראל
מתוך אתר פיקוד העורף

פרסומת:

חובת בידוד והפטורים ממנו

נכון להיום כל המדינות מוגדרות אדומות. כלומר, כל הנוסעים הנכנסים חייבים להשלים בידוד במלונית או בביתם למשך 10-14 ימים לאחר הנחיתה. חובה זו אינה חלה על בעלי אישור ישראלי להחלמה מקורונה ובעלי תעודת התחסנות ישראלית. מחוסנים, שימו לב: במידה ועזבתם את ישראל בשבוע שלאחר המנה השניה, תהיו מחוייבים בבידוד.

טופס הצהרת בריאות לטסים לישראל

על כל הנוסעים לישראל למלא טופס הצהרת בריאות. את הטופס יש למלא במסגרת 24 השעות שלפני הטיסה לישראל ולהציגו בשדה התעופה בצ'קאין וגם לנציגי משרד הבריאות עם נחיתתכם בארץ. כל הנוסעים מחוייבים למלא אותו. קישור לטופס

פרסומת:

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה