האם בקרוב נפסיק לשלם על טרולי?

אובדן מזוודות או עיכוב במסירתן זה לא משהו חדש, אך העיסוק בזה היה רב במיוחד הקיץ הזה. השילוב של העלייה הדרמטית בביקוש לצד המחסור בכוח האדם בשדות התעופה בכל רחבי העולם הובילו לעלייה במספר המקרים שבהם נוסעים לא קיבלו את המזוודות שלהם עם נחיתתם בחו"ל. אמנם מדובר בחוויה לא נעימה, אך היא תצרום הרבה פחות בטיול אם בכבודת היד שלכם, איתה אתם עולים למטוס ובכך מבטיחים שהיא תגיע אתכם אל יעדכם, תיקחו את הפריטים הבאים. אז הנה הרשימה המומלצת של מה חשוב לשים בטרולי:

דרכונים ומסמכים מזהים נוספים

הדרכון הוא ככל הנראה הפריט הכי חשוב ביותר כאשר אנחנו טסים לחו"ל, מאחר שבלעדיו לא נוכל לשוב לארץ. גם אם המזוודה שלכם תגיע ליעדה בבטחה, הרי שביקורת הגבולות עם נחיתתכם תהיה התחנה הראשונה שלכם בדרככם אל מחוץ לשדה.

לכן, כך או כך הדרכונים צריכים להיות בהישג יד. בנוסף, אם אתם עתידים לשכור רכב אז חשוב מאוד שרישיון הנהיגה, הישראלי או הבינלאומי, ייארזו גם כן בכבודת היד שלכם.

כבודת יד למטוס.
כבודת יד למטוס.

מטענים למכשירים האלקטרוניים – אתם תצטרכו אותם בחו"ל

בעידן שבו ברירת המחדל היא לטוס עם הטלפון הסלולרי, נדלג הלאה ונמליץ לארוז בכבודת היד שלכם גם את המטען עבורו. הסלולרי שלנו מאפשר לנו לעמוד בקשר עם ההסעה שהזמנו, למצוא את דרכנו באמצעות אפליקציות ניווט כמו גוגל מפות ולתקשר עם בני המשפחה והחברים כדי לעדכן שנחתנו בשלום. לכן, עם הנחיתה בארץ זרה הדבר האחרון שאתם רוצים להיתקל בו הוא בפלאפון עם סוללה ריקה.

סט אחד של בגדים להחלפה

כשמדברים על מה חשוב לשים בטרולי, כדאי להיות מוכנים לתרחיש קודר שבו כל הבגדים שארזתם למעשה לא הגיעו ביחד אתכם ואינם זמינים באופן מיידי. רצוי לארוז סט אחד בלבד של בגדים להחלפה בתוך כבודת היד שלכם. כך תימנעו מהצורך להתרוצץ בין חנויות לפחות בתור התחלה.

כל שכן, גם אם לא מדובר באובדן כבודה אך יש לכם קונקשן ארוך שמאפשר לכם לצאת משדה התעופה, ייתכן שביעד הביניים מזג האוויר יהיה קריר או חמים יותר. על כן, סט נוסף של בגדים תואמים יכול מאוד לעזור לכם להרגיש נוח. את הבגדים כדאי להתאים למזג האוויר ביעד הסופי וביעד הביניים, אך רצוי לא לשכוח בדרך גם גרביים ותחתונים.

תרופות וציוד רפואי – לא לשכוח לשים בטרולי

זה ככל הנראה הסעיף החשוב ביותר לכל מי שמטופל תרופתית באופן קבוע או במסגרת טיפול תרופתי זמני. אין לדעת האם המזוודות ינחתו אתכם בזמן או שתאלצו לחכות מספר ימים (ואף להעביר טיול שלם), וכשמדובר בבריאות אז צריך לקחת מקדם הגנה ולהבטיח שמצב שכזה, ככל שאינו נעים, לא יפגע בבריאות.

ארזו בכבודת היד שלכם כל תרופה שאתם אמורים ליטול וכל אביזר שאמור לסייע במקרה של החמרה במצב (למשל משאף לאסמטים). נוסיף שרצוי להבטיח שגם עדשות מגע, לכל מי שמשתמש, יהיו זמינות עבורכם בוודאות עם הנחיתה בחו"ל.

שער נתב"ג
תוודאו שארזתם הכל לפני ההגעה לטרמינל

אביזרי אסתטיקה לטיפוח אישי ובסיסי

אנו ממליצים לכם לארוז תיק טיפוח קטן עם כל החפצים החיוניים שלכם, כדי שתוכלו להשתמש בתכולתו בתור התחלה ולהרגיש רעננים. אלה כוללים מברשות ומשחות שיניים, דיאודורנט, שפתונים וציוד להיגיינה נשית. כל אלה כמובן זמינים בחו"ל, וסביר להניח שאף במחירים זולים יותר מאלה שבארץ. עם זאת, בין אם אתם נוחתים בשעה מוקדמת ובין אם בשעת לילה, החפצים הללו יהיו מהדברים שתצטרכו בזמינות מיידית.

לרשימת ציוד מומלצת לטיסות עם תיק גב בלבד לחצו כאן

יש לכם שאלות על מה כדאי לשים בטרולי? בואו לכתוב על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה