אם אתם טסים הרבה לחו"ל ומחפשים כל פעם פתרון גלישה אחר, חברת wecom (לשעבר We4G) מספקת לכם מענה חדש בדמות חבילת הסלולר wefun global החדשה. תוכנית הסלולר כוללת גלישה ללא הגבלה בארץ ולא פחות מ-20 ג'יגה של גלישה חודשית בחו"ל במעל 90 מדינות שונות ברחבי העולם במחיר של 49.90 ש"ח בחודש. תוכלו לבחור אם לנייד את הקו הנוכחי שלכם או לרכוש קו חדש ייעודי לנסיעותיכם בחו"ל. וזה עוד לפני שסיפרנו לכם על ההטבות לעוקבי טיסות סודיות..

חודש שני חינם בwecom !

כמו תמיד – העוקבים של טיסות סודיות נהנים מחבילת הטבות משודרגת 🔥
📱חודש שני חינם
📱זיכוי עלות סים
📱זיכוי מדמי הפעלה

בשיתוף wecom

wecom מציגה: סים לחו"ל עם נפח גלישה ענק

חבילת גלישה לחו"ל הפכה להיות אחד הדברים הנחוצים ביותר בעבור מרבית הנוסעים הישראלים בזמן הטיסה שלהם לארץ, ובזמן שיש לא מעט פתרונות גלישה בחו"ל כמו רכישת סים ישראלי, או סים מקומי, עד היום לא היה פתרון מתאים לנוסעים תדירים לחו"ל או כאלו הזקוקים לחבילת גלישה גדולה.

כאן נכנסת למשחק חברת wecom שמציעה חבילת סלולר חדשה ושוברת שוק הכוללת 3000 דקות שיחות והודעות בארץ עם גלישה ללא הגבלה ובנוסף לכך 20 ג'יגה בחודש לגלישה בחו"ל במעל 90 מדינות בהם ארה"ב, תאילנד, איחוד האמירויות, מדינות אירופה השונות ועוד מגוון עצום של יעדים (רשימת מדינות מלאה), כל זה במחיר של 49.90 ש"ח לחודש בלבד, כאשר אפשר לנחש כי לא מעט מכם משלמים כבר היום יותר על חבילת הסלולר הנוכחית שלהם.

החבילה משתלמת במיוחד למי שקופץ לחו"ל פעמיים או יותר בשנה, מדובר על חיסכון אדיר של התעסקות וכסף ברכישת חבילה מתאימה, הצטיידות בסים מתאים או חיפוש אחר חנות חברת הסלולר לאחר הנחיתה בחו"ל. החבילה החדשה מאפשרת לכם לטוס עם המספר שלכם ולגלוש כמעט בחופשיות בחו"ל – 20 ג'יגה זו חבילה מאד נדיבה. אנחנו כמובן נמליץ שלא לבצע או לקבל שיחות בחו"ל אך חשוב שתדעו שהמחירים הוגנים מאד ביחס לשוק. למשל דקת שיחה יוצאת מארה"ב לישראל עומדת על 0.46 אג' (נכנסת 0.86 אג'), דקת שיחה נכנסת או יוצאת במדינות אירופה במחיר של 0.66 אג' לדקה.

גילוי נאות: חלק מהקישורים מתגמלים את טיסות סודיות. התוכן נכתב על ידינו בלבד ללא התערבות של אף גורם. 

אותיות קטנות אך חשובות: המצטרפים במחיר ההשקה יהנו ממחיר ההשקה ללא הגבלת זמן. רשימת המדינות מתעדכנת מעת לעת בהודעה מראש, שימוש מעל 30 ימים רצופים בחו"ל מוגדר על ידי החברה כשימוש לא הוגן שעלול לגרור חסימה של הקו. הזיכוי על סים, דמי הפעלה וחודש חינם יתנתנו בחודש השני להצטרפות. ההטבה למצטרפים חדשים בלבד, ללקוחות קיימים קיים דמי מעבר על סך 29 ש"ח לתוכנית הרלוונטית.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה