עד לפני כמה שנים היינו צריכים להיעזר בסוכני נסיעות על מנת לבצע עבורנו הזמנות לחופשות בחו"ל. עם כניסת אתרי מלונות כמו בוקינג, הוטלס.קום ואחרות, שממשק המשתמש שלהן פשוט למדי ומוצע בשפה העברית, המונים החליפו את הגורם המתווך שלהם עם הענקיות הללו בנהירה והחלו להזמין בעצמם את המלונות שלהם. כבודן של חברות אלו במקומן, אך אנחנו מבקשים לחדש לכם ולהציג שלושה אתרי מלונות שככל הנראה לא שמעתם עליהם ושרצוי להכיר.

Hotwire – מלון בהפתעה

מכירים את זה שאתם מחליטים ברגע ספונטני להזמין כרטיסי טיסה בדקה ה-90, אך מתוודעים לכך שמחירי המלונות כבר התנפחו לממדים מאיימים? הוטוויר, מקבוצת אקספדיה, היא בדיוק הפלטפורמה שמבקשת לענות למצוקת הספונטניים או אוהבי הדקה ה-90.

לרשתות מלונות יש מלאי חדרים, שבמידה שבסמוך למועדי הנסיעה הוא נותר גדול, Hotwire תציע אותם במחיר מוזלים. עבור הדילים המשתלמים ביותר (מכונים "Hot Rate") הוטוויר תציג עבורכם את המיקום הכללי של המלון, את דירוג הכוכבים, תמונה אחת בלבד של המלון ואת ציון חוות הדעת על בסיס אלה שנכתבו באקספדיה.

עם זאת, הקאץ' הוא ששם המלון חסוי עד שתשלימו את ההזמנה – וההזמנה ללא אפשרות ביטול. אז איך אתם עם משחק הניחושים?

מלון בתאילנד
מלון חלומי בתאילנד!

HotelTonight – תעריפים טובים ברגע האחרון

האתר והאפליקציה HotelTonight מבקשת למלא פונקציה די דומה לזו של Hotwire – הזמנת לינה ברגע האחרון – ולכן גם היא רלוונטית לכל הספונטניים מביניכם. HotelTonight הוקמה ב-2010 ובהתרחבה במרוצת השנים עד שב-2019 נרכשה על-ידי הענקית Airbnb.

היא זמינה לשימוש באמצעות האפליקציה הייעודית וגם בדפדפן מהמחשב או מהסלולר. גם HotelTonight, כמו Hotwire, מציעה חדרי מלון שלא נמכרו, ובהנחות יפות ומעניינות. בעוד שבעבר היא אפשרה להזמין רק מהלילה להלילה, כיום ניתן להזמין שהייה עד 100 ימים לפני מועד הצ'ק-אין.

עם זאת, חשוב לדעת שהדילים הטובים יותר יהיו זמינים ככל שמועד הנסיעה מתקרב. עבור כל יעד יש ל-HotelTonight מלונות נבחרים, כהדגש הוא על איכות המלונות ולא על כמות המלונות המוצעים. סיווג המלונות מתבצע לפי שבע קטגוריות: 'יוקרתי', 'היפ' (Hip) עבור מלון מסוגנן ומיוחד, 'סוליד' עבור מלון הגון ואמין שמספק את השירותים הנחוצים, 'בסיסי' עבור מלון צנוע למי שמחפש מקום להניח בו את הראש, 'מקסים' (Charming) עבור מלון בוטיק או בית הארחה אינטימי, ' Crashpad' עבור אכסניה או אין בתקציב נמוך ולבסוף 'High Roller' עבור סוויטה או פנטהאוז מפואר.

מאחר שמדובר בהזמנות של הרגע האחרון, לרוב לא מתאפשר לבצע שינויים או ביטולים לאחר השלמת ההזמנה. כמו כן, התשלום מתבצע על פי רוב מראש. ל-HotelTonight יש ממשק מיוחד בשם 'Daily Feature', המציע מבצעים יומיים עם הנחות משמעותיות. מהרגע שהדיל מוצג על פרטיו השונים – שם המלון והתעריף – ניצב בפניכם רבע שעה לבצע את ההזמנה.

ה-'Daily Feature' הוא ממשק שמוצע אחת ליום, ועל כן מוטב להתחיל איתו כאשר אתם בהחלט רציניים לגבי ההזמנה.

מלון במרוקו
צילום: מייקי לוי

Splitty – פיצול הזמנות

נסיים עם גאווה מקומית בדמות הסטארט-אפ הישראלי Splitty, שלמעשה מציגה את אחד מהדברים שגורמים לנו לתהות 'איך לא חשבו על זה קודם?'. בשונה מאתרי ההזמנות האחרים, Splitty אינה מציגה את העסקה בתעריף אחד מוגדר וסופי, אלא מפצלת את החיפוש של הגולשים לחיפושים קטנים שמרכיבים יחד את התאריכים שמעניינים אתכם. המטרה היא למעשה לאתר באמצעי זה תעריפים שונים עבור אותו מלון.

לדוגמה, עבור חיפוש של ארבעה  לילות בלונדון, Splitty תחפש עבורכם כל ארבע הלילות יחד, 3 לילות ולילה אחד ו-2 לילות ו-2 לילות. לצד החיפוש המתקדם הזה יוצעו מדיניות ביטולים, בסיסי אירוח וסוגי חדרים שונים בעבור כל מלון. את מנגנון החיפוש החכם הזה מבצעת Splitty על בסיס הצעות מחיר של מאות מלונות וסוכנויות נסיעות, ובכך מונגש לכם השילוב המשתלם ביותר ומתאפשר לכם להזמין אותו תחת הזמנה אחת.

רוצים לדבר על אתרי מלונות? בואו לכתוב על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה