עונת החגים היא צ'אנס מצוין לטוס לחו"ל בלי לבזבז הרבה ימי חופש, ועל כן מדובר באחת התקופות המבוקשות ביותר לטוס בשנה. ביעדים רבים תקופת החגים שלנו יכולה להיות מעט מאכזבת מבחינת מזג אוויר, ולכן בחרנו חמישה יעדים מומלצים במיוחד לבלות בהם את חגי תשרי בחו"ל.

חגי תשרי בחו"ל
חוף ציורי בדרום פורטוגל

יעדים באירופה

עמק הדורדון: צרפת הציורית

עמק הדורדון שוכן ממש במרכזה של צרפת, ותוכלו למצוא בו טירות, ארמונות, גנים, כפרים קסומים, נופים דרמטיים, נהרות והרבה שקט ושלווה. כדי להגיע לדורדון נמליץ לכם לקחת טיסה ישירה לפריז או לליון ומשם להתנייד ברכב. מסגרת הזמן המומלצת היא 5-7 ימים לדורדון, ועוד כמה ימים בפריז.

תקופת החגים שלנו היא סוף עונת התיירות בדורדון, ואף שייתכן שירד קצת גשם, מזג האוויר עדיין צפוי להיות נעים, ותוכלו ליהנות ממחירים זולים ופחות עומס תיירים. לכן, לדעתנו מדובר באחד היעדים המומלצים ביותר לטיול טבע בתקופת חגי תשרי בחו"ל.

חגי תשרי בחו"ל
טירה מרשימה על הדורדון

שלוש אטרקציות חובה בדורדון:

  • מערת לסקו, וציורי הקיר הנפלאים שלה היא אחת התגליות הגדולות ביותר בעולם האמנות. אף שהמערה המקורית כבר אינה פתוחה לציבור, לפני כמה שנים נחנך מתחם "לסקו 4" הכולל שחזור מרהיב של המערה המקורית, לצד משחקים והפעלות המתאימים לילדים ומבוגרים כאחד. הביקור במקום הוא במסגרת סיורים מודרכים ורצוי להזמין מראש.
  • גני Marqueyssac הם גנים מרהיבים הכוללים חלק צרפתי מהוקצע, סימטרי ופוטוגני, חלק אנגלי פראי יותר, גן שעשועים חביב לילדים ונוף מרהיב על כל האזור. מומלץ להגיע בשעות אחה"צ כדי ליהנות משעות בין הערביים הקסומות בגנים.
  • שאטו מילאנד הוא אחד הארמונות המרשימים באזור, ובו תוכלו למצוא גנים רחבי ידיים, חדרים בעיצוב צרפתי קלאסי, מופע עופות דורסים על רקע נוף מדהים וסיפור מרתק על בעלת השאטו הפורסמת, הזמרת ג'וזפין בייקר.

חשוב לנו ממש לציין שנוסף לכל אלה תוכלו למצוא בדורדון כפרים מדהימים כמו רוקמדור, דום וסרלה, מערות נטיפים מדהימות ומגוון אטרקציות משפחתיות כמו פארקי חבלים, רפטינג בנהר הדורדון ועוד. לנו זה נשמע כמו המתכון המושלם לבלות את חגי תשרי בחו"ל

דורדון בחגים
גני מרקוויסאק המרהיבים

טיסות לדורדון:

מחפשים טיסות אחרות לדורדון? לחצו כאן

סיציליה: בטן גב גם באוקטובר

אחד הדברים המבאסים בשנה שבה החגים גולשים לאוקטובר, היא שרוב היעדים באגן הים התיכון נעשים קרירים מידי לים ולבריכה, אך בסיציליה לא כך הדבר. מזג האוויר בסיציליה הוא מהחמים ביותר בים התיכון. באוקטובר תוכלו לצפות לימים שמשיים עם 25-30 מעלות, מה שהופך את סיציליה ליעד בטן גב מושלם בחו"ל בתקופת חגי תשרי.

בתקופת החגים שלנו מזג האוויר גם מתאים למי שמחפש טיול יותר פעיל, ובסיציליה לא חסרות אטרקציות מדהימות ששווה לצאת עבורן מהבריכה. ישנן טיסות ישירות של ישראייר ושל וויז אייר מנתב"ג לקטאניה הממוקמת במזרח סיציליה.

חגי תשרי בחו"ל
חוף איזולה בלה המהפנט

שלושה מקומות מושלמים לחופשת בטן גב מדהימה:

  • אם אתם אוהבים חופשה עם חופים שווים וחיי לילה איכותיים, נמליץ לכם להתמקם בין ג'יארדיני נאקסוס למאזארו. באזור זה תוכלו למצוא מגוון חופים ציוריים כמו חוף Isola Bella, מגוון רחב של מלונות וריזורטים, ואת טאורמינה האחת והיחידה – היפה והכיפית ביותר מבין עיירות סיציליה, לטעמנו.
  • אם אתם אוהבים חופשת בטן גב פעילה עם שילוב בין אטרקציות כיפיות למנוחה במלון, התמקמו באחת מעיירות הנופש הסמוכות לקטאניה, וצאו משם לטיולי יום למיטב האטרקציות במזרח סיציליה.
  • אם אתם אוהבים חופשה מרגיעה עם אווירה אקסלוסיבית בסוף העולם שמאלה, אתם בהחלט תאהבו את האיים האאוליים. מדובר בארכיפלג געשי הנמצא מצפון לסיציליה. תוכלו למצוא שם איים בתוליים עם טבע עוצמתי, כפרים ציוריים שעוצבו על ידי מעצבי העל איטלקיים כמו דולצ'ה וגבאנה וגוצ'י ואווירה מוחלטת של חופש. אם אתם באזור, אל תפספסו סיור בסירה לראות את הסטרומבולי מתפרץ במו עיניכם.

רוצים לגלות אילו אטרקציות שוות מחכות לכם בסיציליה? הכנו עבורכם כתבה מקיפה על דרום איטליה עם פירוט על מגוון אטרקציות מדהימות בסיציליה.

סיצייה בחגים
פאנאראה, אי צפונית לסיציליה

טיסות לסיציליה בחגים:

מחפשים טיסות אחרות לסיציליה? לחצו כאן

פורטוגל: הפנינה בקצה של אירופה

במסגרת החיפוש אחר יעדים שווים עם מזג אוויר נעים באוקטובר, זה כמעט יהיה פשע לא להזכיר את פורטוגל. עם ערים תוססות, טבע מגוון מחופים פראיים ועד יערות מרהיבים, אוכל מצוין ותרבות מרתקת, לטעמנו, פורטוגל היא אחת המדינות השוות בכל אירופה, ומושלמת לטיול בחו"ל בחגי תשרי.

תוכלו לבחור בין גיחה קצרה לליסבון או לפורטו לכמה ימים או לצאת לטיול הכולל טבע בצפון פורטוגל הירוקה או בדרום פורטוגל וחופיה המרהיבים, שמזג האוויר בהם מושלם לבטן גב גם בתחילת אוקטובר. מהארץ ישנן טיסות ישירות לליסבון ולפורטו, אך סביר להניח שבחירה בטיסת קונקשן תוכל לחסוך לכם לא מעט כסף. נמליץ לכם גם לבחון שילוב בין היעדים כדי למקסם את הזמן ואת הכסף שלכם.

חופשה לחגי תשרי
פורטו התוססת ביום שמשי

שלושה יעדים מדהימים לטיול שלכם בפורטוגל:

  • אם אתם מבקרים באזור פורטו אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר בעמק הדורו. מדובר בעמק סביב נהר הדורו. תוכלו למצוא שם כפרים, טרסות של כרמים, יין מצוין ונופים מרהיבים. אל תוותרו על הפלגה פנורמית בין הכרמים.
  • אם מתאים לכם להירגע על שפת הים, אתם חייבים לבקר בעיר לאגוס שבדרום המדינה. יש בה חופים מטריפים, טיילת כיפית, מגוון אטרקציות, ארכיטקטורה קולוניאלית ציורית ואווירה מדהימה.
  • ליד ליסבון שוכנת טירה מרהיבה שנראה כאילו שלפו אותה מסיפור אגדה. טירת סינטרה היא ארמון בסגנון רומנטי ששוכן היכן שפעם היה מנזר. במקום תוכלו להתרשם מהחדרים האלגנטיים של הארמון, מהאזורים החיצוניים המטופחים ומהנוף המדהים שנשקף מכל כיוון.
פורטוגל בחגים
חוף יפהפה באזור לאגוס

טיסות לפורטוגל בחגים:

מחפשים טיסות אחרות לפורטוגל? לחצו כאן

יעדים רחוקים

השנה משרד החינוך החליט לבצע שינוי קל בלוח החופשות של בתי הספר, ובתוך כך להוסיף גשר בן שלושה ימים בין יום כיפור לסוכות. על כן, השנה משפחות יכולות לצאת לטיול של בין שבועיים לשבועיים וחצי מבלי לפספס ימי לימוד בכלל. גם לעובדים גיחה ארוכה בין כיפור לסוכות יכולה להיות משתלמת מאוד, בייחוד אם מקום העבודה סגור בחול המועד סוכות או מאפשר לקחת ימי בחירה על חשבון חול המועד.

יפן: לטייל בכוכב אחר

אין ספק שהשנה היא חד משמעית השנה של יפן. לפני קצת פחות משנה פתחה יפן את שעריה לעולם, ומאז העניין בה רק הולך וגדל בקצב מדהים. ביפן תוכלו לחוות תרבות שכאילו נלקחה מכוכב אחר, שילוב מרתק בין קדמה למסורת, מקדשי שינטו לצד גורדי שחקים, טירות עתיקות לצד מוזיאונים חדישים, שווקים ותיקים לצד מרכזי קניות עתידניים ועוד. על כן זהו כנראה המקום המושלם לבלות את חגי תשרי בחו"ל.

בתקופת החגים שלנו מזג האוויר ביפן צפוי להיות חם ונעים, אך חשוב לציין כי חודש ספטמבר הוא חודש יחסית גשום ביפן. אמנם טיסה ליפן היא בהחלט תענוג יקר, אחת הסיבות הכי טובות לטוס ליפן היא שער המטבע האטרקטיבי שעדיין נותר נמוך בעשרות אחוזים ביחס ללפני משבר הקורונה, והופך את יפן ליעד תיירות נגיש מתמיד.

יפן בחגים
מעבר החצייה האייקוני של שיבויה

שלוש אטרקציות חובה בטוקיו:

  • יש הרבה תצפיות טובות על קו הרקיע המרהיב של טוקיו, אך קשה לנצח את התצפית המעולה שתוכלו לקבל ב-Shibuya Sky. התצפית ממוקמת מעל מעבר החצייה המפורסם שבשיבויה ותוכלו למצוא בה אזורי תצפית פנימיים וחיצוניים וכן גרם מדרגות נעות אינסטגרמי במיוחד עם נוף פנורמי. מומלץ להזמין כרטיסים מראש ולתכנן להגיע בשעת השקיעה.
  • יש בטוקיו הרבה מקדשי שינטו מרהיבים, אבל פשוט אסור לכם להחמיץ את מקדש סנסוג'י שבשכונת אסאקוסה. אנחנו ממליצים להגיע למקדש בראשון בבוקר, כשהוא מלא ביפנים המגיעים בהמוניהם לפקוד את המקדש. מעבר למקדש האלגנטי, האווירה הרוחנית במקום מדהימה, ומסביב למקדש פועל שוק ציורי וכיפי שנעשה תוסס וחי במיוחד.
  • אם אתם מגיעים לטוקיו, חלק מהחוויה היא לחוות את המוזרויות של יפן, שכמות יפה מהן תוכלו למצוא מרוכזות בשכונת הרג'וקו הטרנדית. הזמן הכי טוב להגיע להראג'וקו הוא בראשון אחה"צ. הסתובבו בשדרות אומוטה-סנדו, ומשם פנו לרחובות צדדיים כמו רחוב טקשיטה, והתמסרו לאווירה. תוכלו להתנסות בחוויות מוזרות נוספות כמו קפה חתולים, ינשופים או קיפודים או לנסוע על רכבי קארטינג ברחבי טוקיו כשאתם מחופשים לדמויות מריו.
טוקיו בחגים
מקדש מייג', טוקיו

טיסות ליפן בחגים:

מחפשים טיסות אחרות ליפן? לחצו כאן

החוף המערבי בארה"ב:

עם מזג אוויר חם ונעים ושלל אטרקציות לכל גיל ולכל סגנון, טיול בחוף המערבי של ארה"ב בתקופת החגים הוא בחירה מעולה. גם כאן הטיסה לא תהיה מאוד זולה, אך לדעתנו החוויות שתצברו בהחלט שוות את העלות ואת המאמץ.

בטיול אחד של שבועיים-שלושה תוכלו לבקר בשדרת הכוכבים האייקונית של לוס אנג'לס, לצעוד במורד הסטריפ המטריף של לאס וגאס, לראות טבע מדהים בשמורת יוסמיטי, לטייל במרכז הציורי של סן פרנסיסקו ועוד. תוסיפו לזה פארקים ברמה עולמית, זמן הירגעות בחוף ושופינג איכותי, וקיבלתם טיול מדהים שקשה לנצח.

יעדים לחגי תשרי
ערב יורד על לאס וגאס

שלושה אתרים יותר מיוחדים שתוכלו להוסיף לתוכנית הטיול שלכם:

  • פארק ציון הוא אחד הפארקים הלאומיים המרשימים שיש בארה"ב עם מסלולי הליכה עוצרי נשימה במגוון רמות קושי. הפארק שוכן 3-4 שעות נסיעה מלאס וגאס, ולדעתנו בהחלט שווה לשקול גיחה זריזה אם אתם כבר באזור.
  • נדמה שכולם נוהרים לפארקים של דיסני ויוניברסל, ולמרות שהם פארקים נהדרים, יש בקליפורניה פארקים מיוחדים שיותר ששווה לכם לשקול. לחובבי האקסטרים נמליץ על פארק Six Flags magic Mountain שתוכלו למצוא בו שלל מתקנים מעוררי תבהלה. למשפחות עם ילדים אסור להחמיץ את פארק Sea World שבסן דייגו המשלב בין גן חיות בדגש ימי לבין פארק שעשועים עם שלל מתקנים לכל גיל וסגנון.
  • אחד האזורים הכי מרעננים שתוכלו להוסיף לביקור שלכם הוא עמק נאפה השוכן בקרבת סן פרנסיסקו. מדובר בעמק מלא יקבים, כרמים וכפרים קטנים באווירה רגועה, נינוחה ואפילו מעט אירופאית. ניתן ליהנות מטיול יום מרגיע הכולל שיטוט בין העיירות השונות, ביקור בהעתק של טירה ימי ביניימית מטוסקנה, טעימת יינות ביקבים, ביקור בגלריות אמנות ועוד.
יעדים לחגי תשרי
נוף מטורף בפארק ציון

טיסות לחוף המערבי של ארה"ב בחגים:

מחפשים טיסות אחרות לארה"ב? לחצו כאן

כבר סגרתם טיסה לחו"ל בחגי תשרי? שתפו אותנו לאן אתם טסים וכמה עלה הכרטיס בקהילת הפייסבוק שלנו

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה