צילום: מיכאל קבחייב

חברת איזיג'ט הבריטית הביאה בשורה לישראל כשנכנסה ב-2009 והוזילה את מחירי הטיסות. החברה מפעילה טיסות לאיטליה, בריטניה, גרמניה, הולנד, צרפת ושוויץ. מדובר באחת מחברות התעופה החלוצות בתחום הלואו קוסט, וגם בעלת חוקים גמישים בכל מה שקשור לכבודה שעולה איתכם למטוס. אספנו שישה טיפים לטיסות איזיג'ט שיחסכו לכם לא מעט כסף, זמן וישפרו את הנוחות שלכם בטיסה הבאה.

תזכורת: מדיניות הכבודה של איזיג'ט השתנה, קראו על כך כאן

גן עדן לחובבי השופינג, תיקי עלייה למטוס ללא הגבלת משקל

איזיג'ט לא מגבילה את המשקל בתיק או בטרולי שעולה איתכם למטוס. מדובר ביתרון משמעותי של איזיג'ט על פני החברות האחרות שבודקות בקפידה ואוכפות את נושא המשקל. את מדיניות הכבודה המלאה של איזיג'ט תוכלו לראות כאן.

הכפילו את הכבודה שאתם יכולים לקחת למטוס

מושבי easyJet Plus, כוללים לא מעט יתרונות כמו מושב בקדמת המטוס או מושב ביציאת חירום, אך היתרון המשמעותי ביותר זוהי האפשרות להעלות טרולי בנוסף לתיק הקטן, גם הוא ללא הגבלת משקל. עוד הטבה נוספת היא עלייה מוקדמת למטוס לפני כולם, מה שיבטיח מקום לתיקים בתאים שמעל המושבים. את הפרטים על בחירת המושבים תוכלו למצוא כאן.

לחוצים במשקל ובנפח? בקשו שקית דיוטי פרי בנחיתה ביעד

על פי נהלי איזיג'ט, כל נוסע רשאי לעלות בנוסף לטרולי ותיק נוסף למושבי הפלוס, גם שקית מהדיוטי פרי המקומי של השדה ממנו הטיסה יוצאת. לכן, הגדילו ראש, בקשו שקית כבר בנחיתה כדי שבחזור תוכלו להשתמש בה, במיוחד בשביל הדברים הכבדים או בעלי נפח גדול. לנוהל השקיות לחצו כאן.

כבודה באיזיג'ט? אל תתלבטו והזמינו אותה ביחד עם כרטיסי הטיסה

מחיר הוספת כבודה אינו קבוע ולרוב עולה ככל שמתקרב תאריך הטיסה. ככל שתרכשו מראש תשלמו פחות. הוספת מזוודה בתהליך הזמנת הכרטיס יכול לחסוך לכם 20-30 אירו, לעומת התשלום בשדה. עוד יש לשים לב כי המחיר באנטרנט זול יותר מאשר בשדה או במוקד הטלפוני.

השתמשו בשירות ה-Hands Free

חברת איזיג'ט מציעה בעלות סמלית של 7 פאונד, שירות לשליחת טרולי לבטן המטוס. איזיג'ט גם ישתדלו שהטרולי ייצא על מסוע המזוודות בין הראשונים וכך תוכלו לטוס עם תיק קטן בקבינה, וטרולי בבטן המטוס בצורה הזולה ביותר וכך גם תוכלו להסתובב בידיים חופשיות מתיקים כבדים.

אוהבים מזוודות קשיחות? תתחילו להתרגל לתיקי בד

בתיקי בד ניתן לדחוס הרבה יותר תכולה ומשקל מאשר ממזוודות קשיחות. הגמישות של הבד מאפשרת גם להיכנס בקלות יתרה לכלוב מדידת הכבודה של איזיג'ט, וכך גם "להעמיס" יותר. לכן, מוטב שתטוסו עם תיקי ומזוודות בד בלבד.

לחצו כאן לקרוא חוות דעת וביקורות על איזיג'ט

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה