לאלו שמכירים אותנו, בטח שמתם לב, שמכל מדיניות הכבודה בחברות הלאוקוסט תמיד הייתה אחת שנשארה המועדפת עלינו – חברת איזיג'ט.

עד לפני כמה שעות, איזיג'ט הייתה חברת הלאוקוסט עם מדיניות כבודת היד המתירנית ביותר (טרולי כלול בכל כרטיס, ללא הגבלת משקל). לפני כשנתיים וויזאייר ואחריה גם רינאייר החלו להטיל מגבלות על כבודת היד, לצמצם את המידות למידה של תיק גב (שנכנס מתחת למושב שלפניך) ולאפשר לכל נוסע שיחפוץ בטרולי, לשלם על כך בתוספת תשלום. לצערנו הגיעה גם תורה של איזיג'ט ליישר קו, לכאורה תחת הטענה שזה ייעל את תהליך הבורדינג. בשונה מהמתחרות, איזיג'ט, לא תאפשר אפשרות לרכוש תוספת טרולי אלא רק ע"י שדרוג המושב. השינויים יכנסו לתוקף החל מ-10 לפברואר 2021.

מדיניות הכבודה החדשה
צילום מתוך אתר חברת התעופה

שינויים למדיניות כבודת היד של איזיג'ט:

הכבודה המותרת לכל לקוחות איזיג'ט תהיה העלאה של תיק אחד קטן מימדים בגודל של 45X36X20 ס"מ, שיכנס מתחת למושב. מדובר על קיצוץ חצי מהנפח שהיה מותר עד כה לנוסע.

לקוח שירכוש מושב מועדף (שורות 1-6 או יציאות חירום) יהיה זכאי להביא בנוסף לתיק הקטן, טרולי בגודל של 56X45X25 ס"מ (סה"כ 2 תיקים).

אם ברצונכם לטוס עם טרולי אך לא לרכוש מושב מועדף, ניתן לרכוש את שירות Hands Free (בעלות 7 פאונד). השירות מאפשר שליחה של הטרולי לבטן המטוס בעמדת הצ'קאין, ולאסוף אותו בין התיקים הראשונים שיצאו על מסוע הכבודה ביעד. למי שמעוניין לעלות לקבינה עם טרולי, איזיג'ט לא מספקת שום פתרון או שדרוג אחר למעט רכישת מושב מועדף המקנה זכאות לטרולי.

נוסעים שכבר מחזיקים כרטיסי טיסה לתאריכים שאחרי ה-10 לפברואר 2021, ומאחר שהכרטיסים נרכשו לפני עדכון מדיניות הכבודה, יקבלו את שירות ה-Hands Free בחינם, חברת איזיג'ט החלה לשלוח מיילים המאשרים את השירות הזה, בדקו בתיבת הדוא"ל שלכם.

את הפרטים המלאים אודות שינוי המדיניות ניתן לקרוא כאן.

פרסומת:

הטיסות הזולות ביותר ליעדי איזיג'ט:

 

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה