זהו הפוסט השני בסדרת הפוסטים על הנסיעה שלנו לסיישל, בפוסט הקודם סקרנו את דרכי ההגעה לסיישל, את הבירוקרטיה הכרוכה בנסיעה ואת הרשמים שלנו מטיסת אייר סיישל. בפוסט זה נספר לכם על שלושת המלונות בהם התארחנו במהלך הטיול במדינה.

גילוי נאות לפני שנמשיך: חלק מהלילות במלונות קיבלנו במתנה. נדגיש כי לא התחייבנו לכתוב ביקורת חיובית על השהיות והפוסט הזה נכתב ללא התערבות מצידם.

ראשית, נתחיל מלהתייחס בקצרה לעלויות המחייה בסיישל. ישנה אשליה שהכל יקר במדינה, וזה לא נכון. אחד העוקבים שלנו בקהילת הפייסבוק כתב ״מי שטוען שסיישל יקרה, אף פעם לא ביקר בתל אביב״ – ואנחנו חייבים להסכים עם האמירה הזאת. שוק המלונות בסיישל מגוון וכל אחד יכול למצוא מלון שמתאים לתקציבו. המסעדות באיים, ואפילו במלונות, אינן יקרות יותר מהמסעדות בתל אביב ומציעות תמורה גבוהה לכסף.

אם תרצו לראות עוד תמונות וסרטונים מהביקור שלנו בסיישל – עקבו אחרינו באינסטגרם. בהיילייטס של סיישל תוכלו לקבל הצצה נוספת.

את שלושת המלונות נסקור מהיקר לזול ללא קשר לסדר השהייה בהם:

מלון ראפלס – Raffels Hotel & Resort

המלון ממוקם באי פרלין (Praslin). זהו ריוזרט יוקרתי הכולל 86 וילות על צלע הר המשקיפות כולן אל הים. הוילות מרוחקות זו מזו ומופרדות בצמחיה רבה כך שמתקבלת תחושת פרטיות גבוהה.

צילום רחפן של מלון ראפלס

עם הנחיתה באי פרלין (טיסה מומלצת וחווייתית של 20 דק) המתין לנו נהג של המלון בשם דריק שהסיע אותנו למלון. הנסיעה ארכה כחצי שעה ובמהלכה יצא לנו לשוחח איתו על החיים באי ולקבל ממנו המלצות לגבי חופים (Anse Lazio) והפארק הלאומי (Vallée de Mai). אפילו גלשנו לשיחה על פוליטיקה מקומית.

חווית החופש מתחילה כבר בקבלת הפנים בלובי, בואכה דלפקי הקבלה, באוויר הפתוח עם בריזה ונוף לים. מיד כשהגענו הגישו לנו קוקוס לשתיה ובמקביל טיפלו לנו בהזמנה והכינו את החדר. כמו בכל מלון, גם כאן התבקשנו למדוד חום והצוות הודיע לנו על מדיניות המסיכות במלון. האורחים אינם נדרשים לעטות מסיכה אך אנשי הצוות כן. מאחר ומדובר בריזורט די גדול הפרוס על צלע הר, ההתניידות במתחם היא בעיקר באמצעות רכבי גולף קארט חשמליים בשם "באגי" המתופעלים על ידי אנשי צוות המלון.

הוילה שקיבלנו נקראת Panoramic Pool Villa והיא פשוט מטורפת ביופייה! שטחה כ-135 מ"ר והיא כוללת מרפסת מרווחת עם דק עץ, פינת ישיבה, בריכה פרטית, מיטת קינג מפנקת, חדר ארונות, אמבטיה עם נוף פנורמי והרבה פינוקים מסביב. רמת הגימור גבוהה מאוד.

חדר השינה
אמבטיה עם נוף פנורמי בסיישל
אמבטיה עם נוף פנורמי

במלון אפשר למצוא את כל המתקנים הנדרשים לחופשה מושלמת: חוף פרטי מהמם עם המון דגים ואלמוגים, שתי בריכות גדולות, מתחם ספא, חדר יוגה, חדר כושר, פינת חי עם צבים ענקיים ואפילו מנחת מסוקים (אם תרצו להגיע למלון בסטייל…).

החוף בסיישל
החוף במלון ראפלס
בריכה בסיישל
איזור הבריכה

ניסינו את שתי מסעדות המלון, האחת באזור הבריכה, וניתן להזמין ממנה אוכל לבריכה ולחוף, והשניה קרובה ללובי ובה מגישים ארוחות בוקר וערב. האוכל ברמה גבוהה מאוד וניכר שהמלון משקיע באיכות וטריות חומרי הגלם.

ארוחת צהריים בבריכה בסיישל
ארוחת צהריים בבריכה

סה״כ המלון היה מצוין והתרשמנו לטובה מהוילה, מהמתקנים ומאנשי הצוות הידידותיים והאדיבים. המלון לא זול והמחיר ללילה מתחיל לרוב מ-700 אירו כולל המסים. כדי להוזיל לכם את החופשה השגנו עבורכם קוד קופון שמקנה 30% הנחה (!). פשוט הזינו את הקוד ״PSRS״ בעת ההזמנה באתר המלון

מלון הילטון נורת'הולם – Hilton Northolme

המלון ממוקם בצפון האי מאהה. במרחק של כ-30 דקות נסיעה משדה התעופה הבינ״ל וכ-5 דקות נסיעה מאזור החופים הפופולרי של Beau Vallon.

צילום: הילטון

בזכות סטטוס גולד במועדון של הילטון (Hilton Honors) קיבלנו שדרוג מהחדר הבסיסי שהזמנו בנקודות לוילה שנקראת Grand Oceanview Villa with Infinity Pool. זהו שדרוג משמעותי ביותר שכן הוילה הזו היא בקטגוריית החדרים הגבוהה ביותר במלון לזוג. בחדר חיכתה לנו מתנת הגעה בצורת מגש מאפים, מעט פירות ובקבוק יין. הוילה מרווחת מאוד (130 מ"ר) אך השוס הגדול היא בריכת האינפיניטי הענקית והפרטית.  

הבריכה הפרטית של הוילה

פרסומת:

צילום: הילטון
כל חדרי המלון פונים לשקיעה

במלון שתי מסעדות, אך אחת סגורה בינתיים לצורך שיפוצים. במסעדה הפעילה, המציעה נוף לחוף עם מים צלולים בצבע תכלת, מוגשות ארוחות בוקר, צהריים וערב. בכניסה לארוחת הבוקר נמדד חום לאורחים על ידי אנשי הצוות. ארוחת הבוקר עשירה ומוגשת לשולחן. אהבנו במיוחד את דוכן הפירות שבו ניתן לקבל צלחת פירות טריים החתוכים בדיוק לפי הזמנה.

הנוף מארוחת הבוקר

באחד הבקרים פגשנו את מנהל שירות החדרים, ראקש, שביקש לפנק אותנו על חשבון המלון בערב רומנטי בוילה. באותו הערב הגיע אחד מאנשי הצוות כדי להתחיל בהכנות והסתגר בחדר הרחצה כ-20 דקות. כשעזב מצאנו חדר רחצה מוכן עם שתי כוסות שמפניה, מגש פירות ואמבטיית קצף מקושטת בפרחים. אנחנו מעריכים כי זוגות בירח דבש יזכו למחווה דומה (ולכן תמיד כדאי לעדכן את המלון אם זוהי שהייה חגיגית).

חווית האמבטיה הרומנטית

ההילטון היה המלון המושלם מבחינתנו לסיום הטיול. אחרי התרוצצויות בין החופים והאטרקציות באי יכלנו פשוט לעצור במקום אחד ולהנות מהשקט, הים והבריכה הפרטית. לתחושתנו המלון צריך לשפר את השירות בארוחת הבוקר כי נראה שהוא לא ערוך כראוי למספרי האורחים ההולכים וגדלים. השירות היה איטי יחסית. מבחינת עלויות – המחיר ללילה מתחיל לרוב מ-350 אירו כולל המסים וכדאי להיעזר באתרי השוואת מחירים.

מלון דאבלטרי – DoubleTree by Hilton Seychelles – Allamanda Resort and Spa

המלון ממוקם בדרום האי מאהה באזור מרוחק יחסית מריכוזי המלונות ומוקדי התיירות. הוא קטן ואינטימי וכולל כ-30 חדרים בלבד. מצד אחד מיקום המלון מהווה חיסרון עבור אלו המחפשים את האקשן ואת הקירבה לאזורי בילוי, ומצד שני המרחק יכול להוות יתרון. עבורנו זה היה מצוין. החופים בדרום האי הם היפים ביותר שראינו והיו כמעט ריקים לחלוטין. כדאי לשכור רכב. המלון מתאים מאוד למשפחות. 

צילום: הילטון

הגענו למלון בשעת בוקר לאחר נסיעה של כ-25 דקות משדה התעופה. בצ׳ק-אין קיבלנו את העוגיה החמה המסורתית של רשת דאבלטרי ובזכות סטטוס הגולד ברשת הילטון, קיבלנו שדרוג לחדר שנקרא King Grand Deluxe Room with Outdoor Jacuzzi. במלון זה רק שתי קטגוריות חדרים כשההבדל העיקרי ביניהן הוא שבחדרים המשודרגים יש מרפסת גדולה יותר עם ג׳קוזי. בתום הצ׳ק-אין הגיעה לברך אותנו מנהלת המלון, דורין, ווהציעה לנו להצטרף לארוחת הבוקר על חשבון הבית. שוחחנו קצת על משבר הקורונה ושמחנו לשמוע שהתפוסה במלון עולה משבוע לשבוע ושהם מצפים לתיירים הישראלים שעתידים להגיע בקרוב.

חדר מרווח עם ג'קוזי במרפסת

החדר מרווח (כ-60 מ"ר) עם מרפסת גדולה הכוללת פינת ישיבה וג'קוזי הפונה לחוף. בחדר חיכתה לנו שמפניה בדלי עם קרח.

פרסומת:

בזמני הארוחות המלון מפריד בין אורחים המגיעים ממדינות ירוקות (קטגוריה 1) לבין אורחים המגיעים ממדינות אדומות (קטגוריה 2) ומושיב את האורחים במתחמים שונים. הארוחות מוגשות במסעדת המלון המציעה נוף לבריכה ולחוף. במלון היו מספר זוגות וכמו כן משפחות עם ילדים קטנים. 

בריכה במלון דאבל טרי הילטון סיישל
בריכת האינפיניטי במלון דאבל טרי
החוף של מלון הדאבל טרי הילטון סיישל
החוף של מלון הדאבל טרי

במהלך כל השהייה אנשי הצוות היו אדיבים מאוד וחלקו איתנו טיפים והמלצות לאזור הזה של האי. ערב אחד אפילו הפתיעו אותנו בארוחת ערב בשולחן רומנטי על החוף. התאכזבנו מעט מאיכות האינטרנט האלחוטי ומזרם המים שהיה חלש מדי לפעמים, אך סה״כ הייתה שהייה מצוינת. 

מבחינת עלויות – המחיר ללילה מתחיל לרוב מ-250 אירו כולל המסים וכדאי להיעזר באתרי השוואת מחירים.

סיישל בכל תקציב

אם אתם מחפשים לינה בתקציב נמוך יותר, ניתן לישון במבחר גסטהאוסים, דירות אירוח או מלונות בתקציבים של בין 80 ל150 אירו ללילה (למשל כאן), מומלץ במקרה כזה לשכור רכב ולחרוש את האי, הטבע החופים והאטרקציות. סיישל יכולה להתאים לכל כיס ואני ממליץ לא לתת למחירי המלונות להרתיע. חשוב רק לוודא בטרם ההזמנה שמקום הלינה מופיע ברשימת המלונות המאושרים.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה