משבר הקורונה הוא תזכורת מהדהדת לסיכונים הקיימים בנסיעות בינ״ל לרבות החשש להידרש לטיפול רפואי בחו״ל. כדי למזער את הסיכונים האלו חשוב להקפיד על בחירה נכונה של ביטוח נסיעות לחו״ל – כזה שמתאים לנסיעה המסוימת, למצב הרפואי הקיים ולכל צורך נוסף. זאת ועוד, בתחום הביטוח כדאי להיעזר בשירותיו של סוכן ביטוח מקצועי שמבין את רזי התחום ויכול לייעץ ולסייע במקרה הצורך.

אז קבלו אוסף של טיפים שיעזרו לכם לקבל החלטות נכונות יותר בנושא ביטוח נסיעות לחו"ל:

ביטוח נסיעות לחו"ל עם כיסוי לקורונה

ביטוח נסיעות תמיד היה מרכיב חשוב אך בעקבות הקורונה, כעת הוא קריטי ואנו ממליצים בתוקף לוודא כי אתם רוכשים פוליסה שמכסה אתכם על כל צרה שלא תבוא. לחלות בקורונה עלול לגרור הוצאות רפואיות כבדות מאד בחו"ל וחשוב מאד לרכוש פוליסה שמבטחת את הוצאות אלו, אך גם הוצאות שיכולות להיגרם מתחלואה טרם היציאה לחו"ל, הוצאות בגין בידוד או שינוי\ביטול הנסיעה. נכון להיום ניתן להנפיק ביטוח נסיעות ב90-180 הימים שלפני ההמראה כתלות בחברה המבטחת.

השוואת פוליסות ביטוח קורונה – הראל VS פספורטכארד

לצורך ההשוואה נבדוק את מחיר הפרמיה ליום של נוסע בריא בן 35 ונוסע בריא בן 65 בתוספת כיסוי לביטול או קיצור הנסיעה עקב המגיפה.

ביטוח נסיעות לחו"ל

מחיר – גם לנוסעים צעירים וגם למבוגרים ביטוח נסיעות לחו"ל בחברת הראל יוצאת זולה יותר. חשוב לשים לב שההשוואה תקפה למי שטס לפחות מ20 יום, לאחר 20 יום ייתכן שהביטוח של פספורטכארד יוצא משתלם יותר.
מקיף קורונה (כולל ביטול/קיצור נסיעה) – זוהי הרחבה חשובה מאד בתקופה הנוכחית, והוא מאפשר החזר עבור הוצאות עקב תחלואה או בידוד בטרם הנסיעה. חשוב לשים לב לגובה התשלום המקסימלי, פספורטכארד $4,000 לעומת $5,000 בהראל. בהראל ניתן גם לבטח ביטול/קיצור נסיעה עד לגובה $1,000 בסכום נמוך אך לצורך ההשוואה בחרנו את הכיסוי המורחב.
גיל – הראל מבטחת עד גיל 95 ואילו פספורטכארד תבטח מעל גיל 75 רק בכפוף למסמכים רפואיים.
חשוב לזכור: המחיר לא צריך להיות השיקול המרכזי, חשוב לקחת בחשבון את פרטי הכיסוי, ההגבלות שלו, והמוניטין שכל חברה צברה בשביל לקבל החלטה מושכלת.

ביטוח נסיעות לארה"ב

לאחר כמעט שנה שבמהלכה כל חברות הביטוח הפסיקו לבטח נוסעים לארה"ב, ניתן לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לארה"ב! חשוב לשים לב שיש חברות ביטוח אשר דורשות שהמבוטח לארה"ב יהיה בעל תעודת התחסנות (תו ירוק), חברת הראל לדוגמא איננה דורשת זאת.

תוספת עלות ביטוח לארה"ב בחברת הראל הינה $1.3 ליום לעומת פספורטכארד הינה $0.6-$8 (כתלות בגיל המבוטח) ליום בנוסף לעלויות לעיל (בסיס + מקיץ קורונה קיצור\ביטול), ערכנו עבורכם השוואה חדשה לנוסעים לארה"ב:

מבוטח בן 35 אשר ייסע לארה"ב ישלם בהראל $6.15 ליום, ובפספורטכארד $6.6 ליום.
מבוטח בן 65 אשר ייסע לארה"ב ישלם בהראל $9.9 ליום ובפספורטכארד $9.4 ליום.
*המחירים של הראל הם עד 20 ימי ביטוח, החל מהיום ה-21 המחיר עולה.

הכירו את המרכיבים הבסיסיים לפוליסת ביטוח נסיעות

מהי התקרה הכללית והתקרה היומית להוצאות רפואיות? מהו שיעור ההשתתפות העצמית? האם קיים כיסוי לאובדן/גניבה של פריטים כמו מכשיר סלולרי ומחשב נייד, ומהו גובה הכיסוי? מה לגבי ביטוח עבור פעילות ספורטיבית או פעילות לא-רגילה? האם תהיו זכאים לפיצוי כלשהו במקרה של ביטול הנסיעה או ביטול חלקי שלה? חשוב לזכור שהפוליסות של חברות הביטוח השונות אינן זהות, על אף הדעה הרווחת לפיה ׳הכל אותו דבר׳. כמו כן חשוב לזכור שלנסיעות שאינן שגרתיות או נסיעות ליעדים מערביים יקרים מומלץ להוסיף הרחבות לפוליסה לפי הצורך.

הזול ביותר הוא לפעמים היקר ביותר

חברות אשראי וקופות חולים מציעות ללקוחותיהן ביטוחי נסיעות חינמיים (למספר מוגבל של ימים בכל נסיעה או בכלל). לשם כך הן משתפות פעולה עם חברות הביטוח המובילות אשר מציעות להן פוליסות ביטוח ייעודיות. חשוב לזכור שלרוב מדובר בפוליסות ׳רזות׳ למדי ולפעמים ממש בגדר המינימום המותר בחוק – והן אולי מתאימות לנסיעות קצרות לאירופה, ובפרט ליעדים זולים יחסית, אבל פחות מתאימות לנסיעות אחרות. בעידן הנוכחי חשוב לוודא האם הפוליסות יגנו עלינו מפני הוצאות לפני ו\או במהלך הנסיעה בגין קורונה או בידוד.

השתמשו בשירותיו של סוכן ביטוח נסיעות מקצועי

נוסעים תכופים נוטים להימנע מפנייה לסוכנים מתוך הנחה שהזמנה דרך סוכן תהיה בהכרח יקרה יותר מהזמנה ישירה. במקרה של רכישת ביטוח נסיעות זה פשוט לא המצב. תוכלו ליהנות משירות של סוכן ביטוח מקצועי ולשלם על הפוליסה בדיוק את אותו המחיר כמו באתר חברת הביטוח לפעמים אף פחות. סוכן מקצועי יציע את הפוליסה המקיפה והזולה ביותר ויצא לנו להתקל במצבים של הפרשים של מאות דולרים בין הפוליסות השונות, הכל תלוי גיל,מצב רפואי, היעד וכמובן הכיסוי הנדרש לאופי הטיול.

הקפידו על הצהרה רפואית מדויקת ועדכנית

לא מדובר בהליך פורמלי בלבד אלא בהליך מהותי שיכול להשפיע על מחיר הפוליסה, על הכיסוי שלה ועל אפשרויות ההפעלה שלה. לכן חשוב מאוד להקפיד על הצהרה כנדרש ולעדכן את ההצהרה הזאת במקרה וחל שינוי במצב הבריאותי בין מועד רכישת הפוליסה ומועד הנסיעה. יש לכם שאלות לגבי מה חשוב לציין בהצהרה הרפואית ברכישת הביטוח? מוטב שתשאלו סוכן ביטוח מקצועי שיוכל לסייע.

סיכום ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו״ל הוא מוצר שחשוב מאוד להבין, להכיר, להשוות ולרכוש בתבונה. ברוב המקרים לא תאלצו להשתמש בו, וטוב שכך, אבל מוטב לתכנן לגרוע ביותר גם אם מקווים לטוב ביותר.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה

ביטוח נסיעות כבר עשיתם?

במילוי פרטים בטופס זה הנכם מאשרים לטיסות סודיות להעביר את פרטיכם לסוכנות הביטוח לקבלת הצעה לביטוח נסיעות לחו"ל