חצי האי סיני במצרים נחשב ליד פופולרי בעולם בזכות החופים הרבים, המלונות הזולים ומגוון גדול של אטרקציות שגורמים גם לישראלים להגיע ולנפוש באזור, גם אם הדבר כרוך בנסיעות ארוכות דרך אילת דרומה, דבר שצפוי להפוך לקל וקצר יותר עם הפעלת קו הטיסה הצפוי בין נתב"ג לשארם א-שייח' בחודש הקרוב.

סיני ושארם א-שייח היו ונשארו יעד פופולרי בעבור ישראלים רבים, זאת על אף הפסקת הטיסות בין ישראל לסיני ב-2015 מסיבות בטחוניות, מה שהכריח ישראלים שרצו לנפוש בסיני לצאת למסע הארוך לאילת, לעבור את הגבול במעבר טאבה ומשם להמשיך בנסיעה דרומה דרך חופי סיני הרבים ועד שארם א-שייח' השוכנת בקצה הדרומי של סיני, מרחק של כ~3 שעות נסיעה ממעבר טאבה.

לאחר הכרזתו של ראש הממשלה נפתלי בנט על "צעד נוסף בחימום הסכם השלום בין ישראל ומצרים" הטיסות לשארם א-שייח' וסיני צפויות לחזור ולקצר את הדרך לחופשה המיוחלת לסיני לעשרות אלפי ישראלים!

הטיסות חוזרות לשארם א-שייח'

מה עושים בשארם א-שייח' וסיני

סיני מציעה למטייל הישראלי מגוון עצום של פתרונות לינה החל מהחושות הפופולריות על החופים ועד מלונות יוקרה וכל מה שבינהם, מה שנותן מענה בעבור שלל המטיילים השונים האוהבים להגיע לסיני גם לפני חזרת קו הטיסה הישיר לשארם א-שייח', עיר הנופש הגדולה והמרכזית בסיני.

בתור איזור השוכן על חופי מפרץ אילת, אין זה מפתיע שאחת מהאטרקציות הפופולריות בעבור רבים הוא צלילה מתחת למים לצפיה בשחיה בין האלמוגים והשוניות הרבות שיש באזור, בהם יעדים ספציפיים לצלילות כמו ה"חור הכחול" בדהב הנחשב לאחד מאתרי הצלילה המפורסמים בעולם ועוד רבים אחרים.

בסיני ניתן למצוא מגוון אטרקציות רבות אחרות, החל מפעילויות מטיולי טרקטורונים וג'יפים במדבר ובהרים, פעילויות מרובות במים וטיולים לאתרים רבים בהם מנזר סנטה קתרינה, קניון הצבעים, ואדי וואש-וואשי ומקומות נוספים.

טיסות ישירות לסיני

חברות ארקיע וישראייר מיהרו להגיב להודעה על הכוונה לאפשר טיסות מנתב"ג לשארם א-שייח', ייתכן שגם אייר קיירו המצרית ואולי אף חברת סנדור (אל על) יצטרפו אליהן. חשוב להדגיש כי טרם התקבלו כל האישורים הנדרשים על מנת להפעיל את הקו, אך זה לא מנע מחברות התעופה להכריז על הכוונה להפעיל עשרות טיסות בשבוע החל מעוד שבועיים. ארקיע צפויה להפעיל טיסות במחיר של החל מ-129 דולר לכיוון והחל מ-249 דולר לטיסות הלוך ושוב, ישראייר צפויה להציע טיסות ישירות לסיני במחיר של 400 ש"ח לכיוון (כ-$245 הלוך-חזור). $250 לטיסה לא כולל כבודה הוא מחיר של טיסה סדירה לברצלונה, ליסבון או דובאי, תמחור גבוהה למדי לטיסה של שעה בלבד.

מטוס ישראייר על המסלול
צילום: מיכאל קבחייב

עוז ברלוביץ, מנכ"ל ארקיע אינטרנשיונל מסר: "אנו שמחים מאוד על פתיחת הקו לעיר הנופש המבוקשת שארם א-שייח. אחד מיעדי הנופש האטרקטייביים במזרח התיכון ובמרחק של כשעת טיסה מתל אביב. הקו בהחלט מביא בשורה לישראלים המעוניינים בחופשה יוקרתית, במזג אוויר נפלא, במחירים נוחים וזאת כשעה בלבד ממרכז הארץ."

הילה הרמולין רונן, סמנכ"ל שיווק ומכירות של ישראייר מסרה: "אנו בטוחים ששארם א-שייח יהיה אחד היעדים המבוקשים ביותר בקרב הישראלים החל מהתקופה הקרובה. משך הטיסה ליעד כשעה אחת בלבד ומחירי הטיסות והחבילות נוחים מאוד מלונות מגוונים וחופים יפים והרבה אטרקציות ביעד."

בחודש יוני 2021 פורסמו טיסות שכר ישירות לשארם שלא קיבלו את כלל האישורים ולבסוף בוטלו. אנו מקווים שהפעם האישורים המיוחלים יגיעו במהרה ונראה קו חדש ופופולרי שיאפשר אלטרנטיבה נוחה וזולה למחירי המלונות הגבוהים באילת. במידה ואכן קו הטיסה אכן יופעל כמתוכנן, הדבר יצור יעד נופש "חדש ישן" בעבור ישראלים רבים שלא יצטרכו לנסוע את הדרך הארוכה לשארם ולהנות מטיסה קצרה מנתב"ג.

מעוניינים לקבל עדכון מידי כשהמחירים מתפרסמים ויורדים? נרשמים לטלגרם של טיסות סודיות!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה