בחודשים האחרונים ישראל מתמודדת עם מציאות מאתגרת. חלק מחברות התעופה הזרות החליטו להשהות את טיסותיהן לישראל לאור האירועים האחרונים. גם מפת היעדים אליה נוסעים התיירים הישראלים השתנתה וניתן לראות עלייה ברורה בביקוש ליעדים כמו אתונה, בודפשט, גיאורגיה (טביליסי ובאטומי), קפריסין ופראג.

למרות המצב הנוכחי, ניתן למצוא מעט אופטימיות זהירה ולקוות להתאוששות עתידית בענף התיירות. עבור אלו שמתכננים קדימה ורוצים להזמין את הנופש בחג הפסח – החלטנו לחפש אחר חופשות פסח בתקציב מקסימלי של $650 לאדם, בשקלול כרטיס הטיסה והמלון. בכל יעד נציג אופציה לטיסה כם חברות התעופה הישראליות וחברות התעופה הזרות. בטיסות המופעלות על ידי חברות תעופה ישראליות קיים סיכוי גבוה יותר שהטיסות יצאו כמתוכנן, גם אם מחריהן גבוה יותר. אנחנו מוצאים לנכון להזכיר שהמחירים בפסח הקרוב צפויים להיות גבוהים מהרגיל בעקבות המצב הבטחוני המתמשך. יש כרגע חלון הזדמנויות קצר להזמין מראש במחירים טובים. סביר שמי שיזכר ברגע האחרון ואפילו בשבועות שלפני חופשת הפסח, יתקל בזמינות נמוכה ומחירים גבוהים, בדיוק כמו סוכות הנוכחי.

לפני שנצלול לבדיקה, אתם מוזמנים להתרשם ממגוון היעדים הזולים ביותר לפסח 2025:

הבדיקה שלנו בוצעה עבור הרכב של זוג, לחופשה של 4 לילות, במהלך חול המועד וסוף השבוע שלפניו. בנוסף, הנחנו שבחופשה קצרה של חמישה ימים, יהיה ניתן להסתפק בתיק גב קטן לכל נוסע ולהוסיף מזוודה משותפת בעלות זניחה יחסית. בחרנו עבורכם מלונות בדירוג של ארבעה וחמישה כוכבים, במרכזי הערים ועם אפשרות לביטול הזמנת המלון ללא קנסות והתחייבות. חשוב לנו לציין, כי מחירי הטיסות והמלונות המוצגים, הם המחיר הזול ביותר שמצאנו עבור המלון או הטיסה, והינם נכונים ליום ביצוע הבדיקה.

רוצים לראות אלו חופשות שוות בפסח מצאנו עבורכם? הישארו עמנו.

חופשת פסח באתונה

אין ספק שאתונה היא אחת הפנינות האהובות ביותר על הישראלים. במרחק טיסה קצר של כשעתיים בלבד, תגיעו לאחת הערים הכיפיות והמסקרנות ביותר באירופה. אתונה מאופיינת באקלים ים תיכוני, שיחסית דומה לאקלים בישראל. עם שלל אתרים היסטוריים, אוכל יווני מעולה וטברנות קסומות – ברור שהחופשה באתונה תהיה מושלמת.

תאריכים: 10.4 עד 14.4 (חמישי – שני).

כמה עולה הטיסה? טיסות הלוך ושוב של חברת אג'יאן עולות $377. במסגרת הכרטיס הבסיסי תוכלו להביא עמכם טרולי במשקל של 8 ק"ג ותיק גב, וגם להינות מארוחה קלה בטיסה.

לעומת זאת, טיסות הלוך ושוב של אל על עולות כ-$399. הכרטיס הבסיסי של אל על מאפשר לכל נוסע להביא עמו טרולי עד 8 ק"ג ותיק גב. כמו כן, במהלך הטיסה מוגשים כריכים, שתייה וכיבוד קל. טיסת ההלוך של אל על יוצאת בשעה 19:30, מה שמאפשר ניצול של יום עבודה לפני הטיסה. טיסת החזור יוצאת בשעה 21:45, כך שניתן להינות מיום טיול מלא באתונה ולנחות בנתב"ג בשעה נוחה.

היכן לנים? המרכז התיירותי של אתונה הוא יחסית קטן ועיקרו הוא בשכונת פלאקה, שכונת פיסירי, כיכר סיניטגמה וכיכר מוניסטראקי. בחרנו את מלון הדירות Bob W Akadimia Athens, שנמצא קרוב למרכז העניינים. מדובר במלון דירות עם עיצוב חדשני וחדרים מרווחים. החדרים מכילים מכונת קפה ואף מטבחון. המחיר לארבעה לילות הינו 482 אירו (כ-530 דולר) באתר המלון. במסגרת מחיר זה, תוכלו לבטל את ההזמנה ללא עלות עד יום לפני ההגעה.

סיכום עלויות לאדם: בבחירת טיסות עם חברת אג'יאן היוונית – $642. בבחירת טיסות אל על – $665.

הטיסות שמצאנו לכם לאתונה בפסח! >>>

הנה הטיסות שמצאנו לכם לאתונה בפסח:

אג'יאן
טיסה הלוך
TLV
טיסה ישירה
ATH
אג'יאן
טיסה חזור
ATH
טיסה ישירה
TLV
$287
ל- 7 לילות | ג-ג
אג'יאן
טיסה הלוך
TLV
טיסה ישירה
ATH
אג'יאן
טיסה חזור
ATH
טיסה ישירה
TLV
$295
ל- 6 לילות | ג-ב
וויז אייר
טיסה הלוך
TLV
טיסה ישירה
ATH
וויז אייר
טיסה חזור
ATH
טיסה ישירה
TLV
$328
ל- 3 לילות | ש-ג
וויז אייר
טיסה הלוך
TLV
טיסה ישירה
ATH
וויז אייר
טיסה חזור
ATH
טיסה ישירה
TLV
$338
ל- 2 לילות | ה-ש

טיול באתונה
הפרתנון – הסמל של אתונה

פסח בקפריסין

אין ספק שקפריסין נהייתה הבית השני של הישראלים, ובפרט בתקופה האחרונה. מזג האוויר הדומה, האנשים החמים והטיסה הכל כך קצרה הובילו לכך שיותר ויותר ישראלים מבקרים בקפריסין. קפריסין ידועה כיעד לחופשת בטן גב בחודשי הקיץ, אך ניתן להינות ממנה במשך כל השנה. בחופשת הפסח, מזג האוויר לא מאפשר כניסה לים. למרות זאת, כדאי לבחור במלון מפנק שמציע בריכה מקורה וטיפולי ספא. נמליץ גם לשכור רכב במהלך השהות בקפריסין (שימו לב שנוהגים בצד שמאל – הפוך מבישראל) ולעלות אל ההרים והטבע שיש לקפריסין להציע.

בידיעה שמדובר בטיסה של כ-40 דקות בלבד עם תדירות רבה של טיסות – אין ספק שישראלים רבים יבחרו בחופשה קרובה לבית.

תאריכים: 9.4 עד 13.4 (רביעי – ראשון).

כמה עולה הטיסה? הטיסות הזולות ביותר שמצאנו לאי השכן הן של וויז אייר ונוחתות בלרנקה. מחיר הטיסות הלוך ושוב הוא כ-$260. במסגרת מחיר זה, תוכלו להגיע עם תיק גב. על טרולי יגבה תשלום נוסף. טיסות אל על ללרנקה עולות בתאריכים אלו כ-$305. טיסת ההלוך ממריאה בשעה 20:30, וטיסת ההלוך בשעה 23:40, מה שמקנה לכם יום טיול מלא באי. כמובן שבמסגרת מחיר זה ניתן להגיע עם טרולי ותיק גב.

היכן לנים? מכיוון שלא מדובר באי גדול, ניתן לחלק את השהייה לשני מלונות. אנחנו בחרנו להתמקד בלימסול, העיר התוססת ביותר בקפריסין, שנמצאת במחצית הדרך בין לרנקה ופאפוס. בעיר נמצא מלון Atlantica Oasis Hotel, מלון ארבעה כוכבים מפנק שמכיל גם בריכה פנימית. את המחיר הזול ביותר לחדר מצאנו בבוקינג. מחיר החדר הינו $600 לארבעה לילות, עם ארוחת בוקר ואפשרות ביטול כשבוע לפני ההגעה.

סיכום עלויות לאדם: בבחירת טיסות עם חברת וויז אייר – $560. בבחירת טיסות אל על – $605.

הטיסות הזולות ביותר לקפריסין בפסח! >>>

לימסול, קפריסין
קו החוף של לימסול, קפריסין

טביליסי בפסח

בשנים האחרונות התיירות הישראלית לטביליסי, בירתה של גיאורגיה נמצאת במגמת עלייה. האוכל המשובח, המחירים הזולים והיחס האוהד של הגיאורגים כלפי ישראל הם רק חלק מהסיבות לכך. בטביליסי תוכלו למצוא שילוב של ישן וחדש. מכנסיות מרשימות ועיר עתיקה וכלה בשדרות ומבנים בארכיטקטורה מודרנית. נמליץ להקדיש לטביליסי לפחות יומיים של טיול. מטביליסי ניתן לקחת טיולי יום או לשכור ג'יפ ולצאת לטבע המרהיב של גיאורגיה.

תאריכים: 16.4 עד 20.4 (רביעי – ראשון, חול המועד פסח לאחר ליל הסדר).

כמה עולה הטיסה? טיסות הלוך ושוב של חברת אל על עולה $420. במסגרת הכרטיס הבסיסי תוכלו להביא עמכם טרולי במשקל של 8 ק"ג ותיק גב, וגם להינות מארוחה קלה בטיסה. טיסת ההלוך יוצאת בשעה 06:00 ותוכלו להינות מיום טיול מלא. טיסת החזור יוצאת בשעה 10:35.

היכן לנים? בחרנו במלון IOTA Hotel Tbilisi. מדובר במלון חמישה כוכבים מוביל בעיר. המלון חדיש ומדורני, וכך גם החדרים. המלון ממוקם בכיכר הנצחון שנחשבת לאתר תיירות מרכזי בעיר. המחיר לארבעה לילות, דרך אתר המלון הוא ר-$360 בלבד. במסגרת מחיר זה, תוכלו לבטל את הזמנתכם עד יומיים לפני מועד ההגעה, וללא חיוב.

סיכום עלויות לאדם: $600

כל הטיסות לטביליסי בפסח! >>>

טיסות לטביליסי
העיר העתיקה של טביליסי

פסח בבוקרשט

בוקרשט ידועה כעיר עם חיי לילה מפוארים, מסיבות רווקים והימורים בקזינו. יחד עם זאת, לבוקרשט יש גם צד אחר, שמזכיר בירות אירופיות אחרות. בבוקרשט תוכלו למצוא עיר עתיקה חמודה, ריאות ירוקות רחבות ידיים וקניונים שמיכילים את כל הרשתות המוכרות. נמליץ לערוך סיור הליכה חינמי שיכיר לכם את אתרי העיר כמו ארמון הפרלמנט ושער הנצחון. אטרקציה חובה בבוקרשט, היא פארק המים והספא המקורה 'טרמה בוקרשט', לכן לא לשכוח לארוז בגדי ים! במידה ואתם נוסעים ליותר מכמה ימים, נמליץ גם לצאת צפונה, אל הטבע הפראי של רומניה, הטירות והעיירות הציוריות.

תאריכים: 10.4 עד 14.4 (חמישי – שני).

כמה עולה הטיסה? הטיסות הזולות ביותר שמצאנו הן של חברת אל על. הטיסות עולות כ-$360, בתעריף לייט שמקנה זכאות לטרולי במשקל של 8 ק"ג, תיק יד וארוחה קלה. טיסת ההלוך ממריאה בשעה 18:30, ותוכלו לנצל חצי יום עבודה לפני הטיסה. טיסת החזור ממריאה בשעה 22:20, מה שיקנה לכם יום טיול בבוקרשט. במידה ותבחרו בטיסת החזור שממריאה בשעות הלילה, ניתן לשלב בילוי בטרמה באותו היום. במתחם קיימים לוקרים ומלתחות שיאפשרו לכם לאחסן את החפצים וגם להתקלח ולהתרענן לפני הטיסה הביתה.

היכן לנים? בוקרשט משתרעת על פני שטח גדול, ולכן נמליץ ללון בקרבת העיר העתיקה. בחרנו עבורכם את מלון Hilton Garden Inn Bucharest Town – מלון בדירוג ארבעה כוכבים של רשת הילטון. המלון מרכזי והחדרים חדשים וגדולים. המחיר לשהייה זו הוא $570 לארבעה לילות עם אפשרות ביטול יום לפני ההגעה. את מחיר זה מצאנו בבוקינג.

סיכום עלויות לאדם: $465

הטיסות הזולות ביותר לבוקרשט בפסח! >>>

שדרות הניצחון בבוקרשט

ברטיסלבה בפסח

קרוב לודאי שלא שמעתם או לא חשבתם על חופשה בברטיסלבה, בירת סלובקיה. ברטיסלבה היא עיר יפה ומעניינת, השוכנת על גדות נהר הדנובה. בברטילסבה תוכלו למצוא עיר עתיקה יפה, חיי לילה ומסעדות במחירים נמוכים יותר מוינה השכנה. נכון להיום, אין טיסות ישירות מתל אביב לברטיסלבה. כדי להגיע לברטיסלבה יש לנחות בוינה, ומשם ניתן להגיע לעיר בנסיעה של כשעה. במסגרת הביקור, תוכלו גם לשלב יום ביקור בוינה, ובכך להינות ממה שיש לשתי הערים המקסימות להציע.

תאריכים: 7.4 עד 11.4 (שני – שישי).

כמה עולה הטיסה? המחיר הזול ביותר שמצאנו לטיסה בוינה בתאריכים אלו הוא $260 עם חברת ריינאייר. מדובר בטיסות לואו קוסט, שכוללות במחיר הזה תיק גב בלבד. נכון למועד פרסום הכתבה, ריינאייר דחתה את המשך הפעילות בישראל לחודש פברואר 2026.

טיסות אל על בתאריכים אלו עולות כ-$340. טיסת ההלוך ממריאה בשעה 17:30, ומגיעה לוינה בשעות הערב. טיסת החזור ממריאה ביום שישי בשעה 10:30, מה שמבטיח שתגיעו הביתה לחגוג את ליל הסדר. בכרטיס הבסיסי נכללים טרולי עד 8 ק"ג, תיק גב, כריך ושתייה.

היכן לנים? מחירי המלונות בברטיסלבה זולים משמעותית מאשר בוינה, על אף ששתי הערים מרוחקות כשעה נסיעה. מלון AC Hotel by Marriott Bratislava Old Town של רשת מריוט היוקרתית נמצא במרכז העיר וליד ארמון גרסאלקוביץ. מדובר במלון ארעה כוכבים מרכזי ומפנק. את המחיר הזול ביותר שכולל ביטול חינם, מצאנו באתר המלון והוא עומד על 500$.

סיכום עלויות לאדם: בבחירת טיסות עם חברת ריינאייר – $510. בבחירת טיסות אל על – $590.

הטיסות הזולות ביותר לוינה וברטיסלבה בפסח >>>

ברטיסלבה

סיכום חופשות בפסח

למרות המצב הנוכחי, ניתן לתכנן את חופשת הפסח. במידה והפרש המחיר אינו גדול, נמליץ לבחור בטיסות של חברות תעופה ישראליות, שכן ההסתברות שהטיסות אכן ימריאו הינה גבוהה יותר. אנחנו מזכירים וממליצים להזמין את מקום האירוח עם אפשרות לביטול ללא עלות, ואת כרטיסי הטיסה עם אפשרות ביטול או להוסיף שירות FLEX, במידה וחברת התעופה מאפשרת זאת. זה המקום להזכיר, שהכנו לכם כתבה מפורטת שמכילה את הטיפים להזמנת טיסות בימים של חוסר ודאות בענף התעופה בישראל.

לאיזה יעד הייתם בוחרים לטוס? בואו לדבר על זה בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות!

מעוניינים לחפש טיסות ליעדים אחרים בחופשת הפסח? היכנסו לעמוד טיסות בפסח 2025 באתר!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה