כבר שנתיים שמגפת הקורונה משבשת את עולם התעופה ומגבילה מעבר של נוסעים בין מדינות, הוספה של קטגוריות, צבעים, בדיקות קורונה, דרישות בידוד, טפסים ובירוקרטיה בכל קפיצה לחו"ל. אך לאחר שנתיים של מגבלות יותר ויותר מדינות מסירות לחלוטין את מגבלות הקורונה ופותחות את שעריהן לתיירות, כאשר חלקן אף מאפשרות כניסה חופשית של כל תייר באשר הוא.

מדינת ישראל הצטרפה לגל ההקלות ברחבי העולם ומאפשרת לישראלים לטוס בחזרה לארץ ללא צורך בבדיקה לפני העליה למטוס או לאחר הנחיתה, עם זאת עדיין קיימת דרישה למלא את הצהרת הכניסה לישראל בטרם הטיסה לארץ.

מדינות ללא מגבלות כניסה

נכון לחודש יוני 2022, איתרנו 44 מדינות ברחבי העולם שאין בהם הגבלות קורונה כלל וניתן להיכנס אליהן ללא קשר למצב חיסון או החלמה וללא צורך בביצוע בדיקות קורונה, או במילים אחרות "הכניסה חופשית" (מעודכן ל-4.6):

מדינות אירופה ללא מגבלות:

אוסטריה, איטליה, איסלנד, אירלנד, אנגליה, אלבניה, בולגריה, בוסניה, בלגיה, בלארוס,  גרמניה , דנמרק, הונגריה, טורקיה , יוון, מולדובה, מונטנגרו, נורווגיה, פולין, לטביה, ליטא, סלובניה, סרביה, צ'כיה, קפריסין, קרואטיה, רומניהשוודיה, שוויץ.

טיסה ללא מגבלות
בוקרשט. כמו לטוס לחו"ל ב-2019

מדינות אמריקה ללא מגבלות:

אל סלבדור, ארגנטינה*, ג'מייקה, הרפובליקה הדומיניקנית, צ'ילה, מקסיקו, קוסטה ריקה*, קמבודיה*.

חופי קנקון, מקסיקו
חופי קנקון, מקסיקו

מדינות המזרח התיכון ללא הגבלות:

בחריין*, ירדן*.

מדינות אסיה ללא הגבלות:

ארמניה, האיים המלדיביים, ויאטנם*, מונגוליה, קירגיזסטן.

מדינות המסומנות בכוכבית (*) דורשות עדיין מהנוסעים הנכנסים להוציא ויזה או למלא טפסים בטרם ההגעה, כאשר ניתן לראות את המידע המפורט בכתבת הנחיות כניסה למדינות בעולם.

יותר ויותר מדינות מורידות את הגבלות הקורונה על התיירים הרוצים להגיע אליהם, המגמה המסתמנת כרגע הינה שבשבועות ובחודשים הקרובים יותר ויותר מדינות יפתחו בצורה מלאה את השערים שלהם גם בפני נוסעים לא מחוסנים או מחלימים מבלי שהם יצטרכו להיבדק. עם זאת, חשוב לזכור כי מדינת ישראל עדיין דורשת מכלל הנוסעים שחוזרים לארץ לבצע בדיקת קורונה לאחר הנחיתה בנתב"ג.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה