חופי מיאמי

זה לא סוד שארצות הברית נחשבת ליעד מבוקש במהלך כל השנה, ולא קשה להבין את הסיבה לכך. החל מגורדי השחקים המרהיבים והשופינג של ניו יורק, דרך החופים במיאמי ועד למלונות הגדולים בלאס וגאס. לצד כל היעדים הנ"ל, ארצות הברית הפכה גם לנגישה עבור התיירים הישראלים בשל צירופה של ישראל לתוכנית הפטור מויזה. לאור המלחמה הקשה שאנו חווים בחודשים האחרונים וביטולי הטיסות של חברות התעופה האמריקאיות, ההיצע הצטמצם והמחירים עלו – לצד עלייה ניכרת בביקוש לטיסות לארה"ב. על כן, בכתבה זו נסקור את אפשרויות ההגעה השונות לארה"ב ונשווה את מחירי הטיסות.

הערה חשובה: הכניסה לארה"ב מותנת בהנפקת אישור כניסה (ESTA, לבעלי דרכונים ביומטריים) או ויזה. במידה ויש לכם ויזה בדרכון הישן, יש להביא גם את הדרכון הישן עם הויזה בתוכו. לא תתאפשר עלייה למטוס בנתב"ג ללא ויזה או אישור כניסה ESTA לארה"ב.

טיסות לניו יורק
ההיצע לניו יורק גדל

טיסות ישירות לארצות הברית

עד היום, חברת אל על הייתה חברת התעופה היחידה שלא הפסיקה את פעילותה בקווים לארה"ב בזמן המלחמה והפעילה טיסות ישירות לבוסטון, לוס אנג'לס, מיאמי, ניו יורק ופורט לודרדייל. במהלך השבוע הקרוב, מצב זה הולך להשתנות. החל מיום שישי (ה-07/06/2024) חברת יונייטד איירליינס תשוב להפעיל טיסה יומית לניו יורק, כאשר מה-20/06/2024 התדירות תעלה לשתי טיסות יומיות. גם חברת דלתא תשוב מיום שבת (ה-08/06/2024) עם טיסה יומית לניו יורק. דלתא מציעה במחיר הבסיסי כרטיס עם ביטול חינם, מה שמקנה לה יתרון נוסף. הקווים של יונייטד ודלתא לוושינגטון, סן פרנסיסקו, בוסטון ושיקאגו עדיין מושהים ולא ידוע לנו על תכנון להפעיל אותם בעתיד הקרוב.

חברת אמריקן איירליינס צפויה לחזור רק בסוף אוקטובר.

בזכות תוספת המושבים המכובדת לקו לניו יורק, המערכת שלנו מזהה ירידת מחירים בטיסות הישירות לניו יורק. התעריפים שבהיעדר החברות האמריקאיות חצו את ה-$1,000 למושבי אקונומי בדרך קבע – יורדים למספר תלת ספרתי עם חזרת יונייטד ודלתא לטיסות הישירות.

טיסות קונקשיין לארצות הברית

על מנת להוזיל את עלות הטיסה לארה"ב מומלץ לבחון טיסות הכוללות עצירת ביניים בערי אירופה. מרבית חברות התעופה האירופאית כמו אוסטריאן, איטה, בריטיש וסוויס כבר חזרו לפעול בישראל. חברות התעופה האירופאיות מציעות מחירים נמוכים עבור טיסות לארצות הברית, גם בעונות מבוקשות כמו חגי תשרי. חשוב לשים לב לאורך הקונקשנים ולבדוק את תעריפי הטיסה בחברות האירופאיות, מכיוון שחלק מהתעריפים אינם כוללים מזוודה ואינם ניתנים לביטול.

בריטיש - מטוס נגרר על המסלול
בריטיש איירוויז – מפעילה טיסות זולות לארה"ב דרך לונדון

לכל הטיסות לארצות הברית:

קניית כרטיסי בונוס באל על

קיימת דרך נוספת לחסכון בעלויות הטיסה לארצות הברית. חברי מועדון הנוסע המתמיד יכולים לרכוש כרטיסי בונוס באל על באמצעות תשלום בנקודות. בקניית כרטיס בונוס יש לשלם רק את מיסי הנמל ($107 עבור טיסה במחלקת תיירים). מבדיקה שערכנו, קיימים מגוון תאריכים לכרטיסי בונוס. חשוב לזכור שבעונות מבוקשות כמו החופש הגדול וחגים, ייתכן ולא יהיו כרטיסי בונוס זמינים. מכיוון שמלאי כרטיסי הבונוס מוגבל בכל טיסה, כדאי להזמין את כרטיסי הבונוס בהקדם ולא לחכות לרגע האחרון.

דרכים נוספות להוזלת מחירי הטיסות לארצות הברית

  1. בדקו טיסות לחוף המזרחי. ארצות הברית היא מדינה ענקית, ובמרבית המקרים הטיסות לחוף המזרחי זולות יותר מאשר טיסות לחוף המערבי. גם מבחינת הטיסות הישירות מישראל, קיים היצע רב יותר לטיסות לחוף המזרחי מאשר למערבי. מכיוון שניתן למצוא טיסות פנים במחירים זולים, לעיתים טיסה לאחת הערים השוכנות במזרח המדינה תוביל להוזלה משמעותית בעלות הטיסות. מבין הערים המרכזיות במזרח המדינה ניתן למנות את בוסטון, ניו יורק, וושינגטון, פילדלפיה, מיאמי ושיקגו.
  2. בדקו שילובי טיסות עם חברות תעופה שונות. מרבית חברות התעופה שטסות לארה"ב מאפשרות שילוב טיסות עם חברות תעופה אחרות. בזכות כך, ניתן לטוס ולחזור מיעדים שונים. בנוסף, שילוב של שתי חברות תעופה יכול להביא להוזלה בכרטיס הטיסה. כך למשל, בכרטיס אחד אפשר להזמין טיסת הלוך ישירה לניו יורק עם יונייטד, וטיסת חזור עם קונקשן מאורלנדו בחברת לופטהנזה.
  3. הזמינו את הטיסות זמן רב מראש. ממילא הטיסות לארצות הברית הן לא זולות, והביקוש רב. ככל שתקדימו להזמין את הטיסות מראש, כך מחירהן יהיו נמוכים יותר.
  4. החלטתם לטוס ישיר? בדקו טיסות שממריאות בשעות היום. נכון שטיסת לילה ישירה נחשבת לנוחה יותר עבור רוב הטסים לארה"ב. לעיתים קרובות, טיסות שממריאות בשעות היום זולות הרבה יותר מטיסות הלילה. הדבר רלוונטי בעיקר לטיסות אל על לניו יורק וממנה, שיוצאות מספר פעמים ביום.

סיכום

החזרה של חברות התעופה דלתא ויונייטד היא מבורכת. כבר היום, קיימת ירידת המחירים בטיסות לארצות הברית, הן בטיסות הישירות והן בטיסות דרך אירופה. ישנן מספר אפשרויות להוזלת מחירי כרטיסי הטיסה לארצות הברית, כמו טיסות בשעות פחות מבוקשות או באמצעות שילוב של חברות התעופה.

רק נותר לקוות שחברות התעופה האמריקאיות יחזרו לטוס לישראל מיעדים נוספים ברחבי ארצות הברית וכי מגמת העלייה בהיצע הטיסות ובירידת המחירים תימשך.

לאן אתם טסים בארצות הברית? שתפו אותנו ואת הגולשים בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה