נתח הלואו-קוסט בשוק התעופה בישראל ראה זינוק מדהים בשנים האחרונות, וניכר כי המגמה היא בהחלט חד כיוונית וכולה לטובתנו. וויזאייר ידעה להכיר לנו את מזרח אירופה כפי שמעולם לא חשבנו שנדע, איזיג'ט גיוונה עבורנו עם קווים פופולרים למערב אירופה כמו הולנד איטליה וצרפת וריינאייר נותנת לנו הכל מהכל לפעמים אפילו ב10 אירו לכיוון. ובכל זאת, למרות שאנחנו לגמרי בעד קלוז', קטוביץ ומארסיי, יש לנו מספר קווי לואוקוסט חלומיים שאנחנו בהחלט מחכים להם בשקיקה ומבקשים לרמוז עליהם בעדינות לחברות הלואו-קוסט.

מתי נראה טיסות זולות למרוקו

עוד לפני כינון הנורמליזציה בינינו לבין מרוקו, וביתר שאת לאחר מכן, מרוקו הייתה ועודנה מהיעדים המרתקים ביותר. מעבר לזיקה המשפחתית של רבים מאיתנו, מרוקו היא יעד מושלם שמתאים לחופשות בקיץ ובחורף, והיא מציעה טיולים אורבניים לצד טרקים בטבע.

מרקש, קזבלנקה, פאס ושפשוואן הכחלחלה הם היעדים העירוניים הבולטים, אך גם הטבע המרוקני הוא עוצר נשימה. ולא, לא מדובר במדבר אחד ענק. רכס הרי האטלס, אשר בדרך כלל מתכסים בשלג בחורפים, מציע המון למי שמבקש להתרענן ולהיטען בטבע בתולי. ברכס ההרים, למשל, תוכלו לטייל לאורך קניון טודרה המדברי ומאידך להתפעם ממפלי אוזוד והבריכות הצלולות שמימיהם ממלאים.

אל על, ארקיע ישראייר ואף רויאל אייר מארוק מבצעים טיסות ישירות למרוקו כיום אך תאלצו להפרד מסכום לא קטן בשביל לעלות על טיסות אלו. היקף התעופה הישיר למרוקו הוא מצומצם כל כך והמחירים גבוהים מאוד בהתאם. קו לואו-קוסט ישיר מתל אביב לאחת משדות התעופה במרוקו ללא ספק יהווה את יריית הפתיחה של התחרות.

טיסות לואו קוסט לליסבון – אין מתבקש מזה

בירת פורטוגל הפכה להרבה יותר מיעד לקבלת הדרכון הפורטוגלי, אלא גם יעד חלומי המשלב קלאסיקה אירופאית, תרבות פורטוגזית ייחודית ומחירים זולים להפליא. פורטוגל היא ככל הנראה היעד הזול ביותר במערב אירופה, אך אין שום קאץ' שנלווה לעובדה הזו.

ליסבון לבדה יכולה למלא חופשה עירונית של ארבעה ימים מלאים, אך אם לא די רק בה אז בוודאי תשמחו להוסיף את סינטרה, עיירת הטירות המצולמת ביותר בפורטוגל (50 דק' ברכבת), את קשקאיש על מגוון חופיה החוליים על האוקיינוס האטלנטי (40 דק' ברכבת) או את פורטו, העיר השנייה בגודלה, לה ארכיטקטורה מיוחדת משלה (3 שעות ברכבת).

טיסות ישירות לליסבון אמנם קיימות עם חברות התעופה אל על וטאפ אייר פורטוגל, אך המגוון המצומצם מעלה גם בקו זה את המחירים אל מעל $250 לרוב, ואנחנו חולמים על קו לואו-קוסט שיצניח את העלויות.

טיסות לואו קוסט לליסבון
רכבת טראם בליסבון.

דבלין – כי הגיע הזמן שישראלים יכירו את אירלנד

ואם עסקינן ברינאייר וקווי לואוקוסט, אז אי אפשר שלא לציין את דבלין, בירת אירלנד. כיאה לחברת לואו-קוסט אירית יש לרינאייר בסיס עצום בדבלין המפעיל מעל 130 קווים ישירים ליעדים בכל רחבי אירופה, הקרוב ביותר אלינו היא פאפוס.

בשנים האחרונות ארקיע הפעילה קו עונתי לדבלין ואל על הכריזה על טיסות ישירות סדירות לבירה האירית אך המחירים לא צפויים להיות זולים. מבין כלל היעדים אנחנו מאמינים שמדובר בחלום ריאלי ומקווים שהשקת הקו תוכרז בקרוב!

מתי נוכל לטוס לואו קוסט לאילת?

לא צריך לעוף רחוק מדי, שכן גם לעיר הנופש הדרומית האהובה, אילת, עדיין יקר מאוד לטוס. ארקיע וישראייר מפעילות טיסות ישירות מנמל התעופה בן גוריון אל שדה התעופה ע"ש רמון שבסמוך לאילת, אך למרות אורכה של הטיסה, כ-40 דקות בלבד, המחירים רחוקים ממחירי לואו-קוסט.

מנכ"ל רינאייר, מייקל אולירי, סיפר ב-2019 שהוא מעוניין להשיק קו טיסות פנימי שיחבר את מרכז הארץ ואת אילת, מה שללא ספק היה מצניח את המחירים, אך מאז חלפו שלוש שנים ולא נראה שלמשרד התחבורה יש אינטרס להוזיל לצרכן הישראלי את העלויות.

אנחנו רק נאמר שלנו כאן עדיין יש צורך ומבטיחים להיות לקוחות נאמנים לחברת הלואו-קוסט שתרים את הכפפה.

טיסות לואו קוסט לאילת
אילת. מתי נוכל לטוס אליה בזול?

רוצים לדבר על קווי לואוקוסט חלומיים? בואו לכתוב על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה