במרחק של פחות משעתיים טיסה מנתב"ג שוכן האי קוס שביוון, המציע למבקרים ריזורטים שווים, אטרקציות, חופי-ים מרהיבים, אוכל מצוין ואווירה מדהימה של חופש. יוטה, יוצרת התוכן של טיסות סודיות, יצאה לחופשת בטן-גב בקוס וחזרה עם המלצות מעולות לחופשה המושלמת.

נשמע טוב? אז בואו נתחיל!

טיפים קוס
קוס – אי מושלם למשפחות

לפני שנתחיל, סביר להניח כי מרביתכם מכירים את קוס בתור אי מסיבות פרוע, ולכן ודאי מתפלאים לשמוע שאנחנו ממליצים עליו דווקא לחופשה משפחתית. ובכן, במשך שנים בני-נוער רבים מאירופה נהגו להגיע לקוס במטרה לחגוג, לצאת למסיבות ולהשתכר, ואין ספק שזה פחות נעים לשהות בקרבת מסיבות רועשות או צעירים שיכורים.

אולם, ודאי תשמחו לשמוע, כי בשנים האחרונות האי החליט לשנות תדמית ולהפוך לגן עדן למשפחות. אכן מעבר חד למדיי, אך יוטה העידה: "ממש מרגישים את השינוי באוכלוסיית התיירים בקוס. ראיתי בעיקר משפחות שבאו לבלות עם הילדים, ולא יצא לנו להיתקל בקבוצות של בני-נוער".

רחובות קסומים בעיר המרכזית בקוס

טיסות ישירות לקוס

בשנים האחרונות קוס הפכה להיות יותר ויותר פופולרית בקרב המשפחות ואנו רואים מגוון רחב של טיסות ישירות סדירות לקוס בחברות התעופה ארקיע, ישראייר וכן מגוון של טיסות שכר לקוס. טרם פורסמו טיסות ישירות לעונת הקיץ של 2024 ואנו מבטיחים לעדכן כשיפורסם. בינתיים תוכלו למצוא כאן טיסות זולות ליוון.

אז מה עושים בקוס?

קוס הוא אי קטן, אותנטי וקסום, המציע חוויות ייחודיות ואותנטיות. נתחיל מהחופים היפים של קוס, שיוטה ממש אהבה והטיבה לתאר: "החופים בקוס הם וואו ברמות – המים מדהימים והחול חלק. יש הרבה חופים בתוליים, פרטיים ומדהימים ממש וגם חופים מוסדרים".

בנוסף לחופים המדהימים, תוכלו למצוא בקוס שפע של טברנות איכותיות עם אוכל יווני, טרי וטעים במחירים שווים לכל כיס. אמנם חלק מהמקומות עשויים להצטייר תיירותיים למדיי, אך לדברי יוטה, "חלק מהמקומות נראו כמו טברנות של תיירים, אבל האוכל היה פגז".

טיפים קוס
חוף קסום בקוס

אוהבים יין? אתם פשוט חייבים לבקר ביקב Hatziemmanouil – יקב בוטיק קטן ומשפחתי, המציע סיור מענין ומציע טעימות יין במחיר מגוחך – 5 אירו לאדם עבור הסיור, ועוד 6 אירו על כוס יין שמוגשת לצד פלטת גבינות – שווה בטירוף. יוטה נהנתה מאוד מהביקור וסיפרה: "מדובר ביקב קטן ומשפחתי עם פינות ישיבה שקטות, מוזיקה נעימה וגם מרפסת עם נוף מדהים לים".

אם מתחשק לכם משהו מתוק, תוכלו לקפוץ לבקר בחוות הדבש Melissa, הממוקמת בדרום האי. תוכלו לסייר שם ללא עלות כולל טעימות דבש משובח, לרכוש מוצרים שווים במחירים זולים ולקנח עם אחד המאפים השווים ביותר שיש –  קטימריה – גבינת פטה עטופה בבצק עלים עם דבש.

למי שמחפשים קצת אקשן בשביל הילדים, ודאי תשמחו לשמוע, שיש בקוס פארק מים מוצלח שבו תוכלו לבלות יום כיף משפחתי. לא מדובר בפארק המים המרשים ביותר שתראו, אך זהו פארק נעים ומטופח עם כמות יפה של מגלשות ממגוון סוגים ופינות שקטות למנוחה.

המלצות קוס
פארק המים לידו בקוס

וכמובן – אין חופשת בטן גב בלי עיר מרכזית שכיף להסתובב בה, והעיר המרכזית של קוס פשוט מושלמת בשביל זה, עם רחובות קסומים, חנויות שוות ממגוון סוגים, טברנות, מסעדות, ברים, בתי-קפה וכמובן – טיילת רחבת ידיים. אם אתם בקטע של דגים, יש בעיר מסעדות שבהן הלקוח יכול לבחור את הדג הישר מהדלי של הדייג, ולקבל אותו עשוי בהתאם לבקשתו.

והמלצה קטנה אחרונה – יש ספוט מושלם להשקיף על השקיעה, בכפר הקסום Zia, השוכן במרכז האי. תוכלו למצוא בו סמטאות ציוריות ונוף מדהים לשקיעות עוצמתיות. מומלץ בחום ליהנות מהשקיעה עם כוס משקה, או לצד ארוחת ערב שווה באחת הטברנות המקומיות בכפר.

המלצה למלון מצוין בקוס

יוטה ישנה במלון Pelagos Suites Hotel & Spa. המלון המפנק בדרגת חמישה כוכבים, מציע חמש בריכות שחייה לכל המשפחה, גישה לחוף, מגלשות מים, ספא חדר כושר ועוד. החדרים במלון, אלגנטיים וגדולים במיוחד (לפחות 40 מ"ר), מאובזרים לעילא וכוללים סלון וחדר שינה.

גילוי נאות: הכתבה נכתבה בשיתוף לשכת התיירות של קוס.

המלצות בקוס
מלון Pelagos – בטן גב בסטייל

כבר ביקרתם בקוס? נשמח אם תשתפו את החוויה שלכם בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה