הדרך הנוחה ביותר להתניידות בין הבית לבין נמל התעופה בן-גוריון או לאיסוף חברים ומשפחה בסיום חופשתם היא ללא ספק החניה בשדה התעופה. רשות שדות התעופה מפעילה מספר חניונים ברחבי הנמל, המיועדים הן לנוסעים לחו"ל לטווח ארוך ולטווח קצר. אז במיוחד בשבילכם, הכנו את המדריך השלם לחניה בנתב"ג.

הכירו את חניוני נמל התעופה בן גוריון

חניה בטרמינל 3

החניון שמול טרמינל 3 מיועד לחניה עד 24 שעות (טווח קצר) ולא משתלם לחנות בו מעבר לכך בשל העלויות הגבוהות. יחד עם זאת, החניה מעל לפרק זמן זה אסורה לחלוטין החל מעונת הקיץ ועד לאחר חגי תשרי, כלומר בין התאריכים 15/06-31/10. החניון מחולק לחניון פרדס וחניון כרם וממוקם במרחק הליכה קצר מהטרמינל. התעריף לשעה הראשונה הנו 20 ₪, כאשר כל רבע שעה נוספת כרוכה ב-5 ₪ נוספים. התעריף המקסימלי היומי הנו 90 ₪, כשבעונת השיא תעריף זה עומד על 135 ₪.

טרמינל 3
טרמינל 3

חניה בטרמינל 1

בטרמינל 1 ישנה אפשרות לחניה הן לטווח קצר והן לטווח ארוך. בשונה מטרמינל 3, מדובר במגרש חניה אחד הנמצא במרחק הליכה קצר מהטרמינל, ובו מוצעים תעריפים שונים לטווח הקצר ולטווח הארוך. התעריף לטווח הקצר הנו 18 ₪ לשעה הראשונה, כאשר כל רבע שעה נוספת (או חלק ממנה) כרוכה בתשלום נוסף של 4 ₪. התעריף היומי המקסימלי הנו 45 ₪.

טרמינל אחת
טרמינל 1

חניה לטווח ארוך נתב"ג

החניון הראשי לטווח ארוך קרוי חניון 15 ובו אזור מקורה ואזור לא מקורה. על מנת להגיע מהחניון אל הטרמינל ובחזרה יש להסתייע בשירות ההיסעים הפנימי החינמי שמפעילה רשות שדות התעופה בכל שעות היממה. בתדירות של כל 15-30 דקות. ההסעה מהטרמינל אל החניון יוצאת משער יציאה 01 בקומה G. התעריף באזור הלא מקורה בחניון הנו 45 ₪ ליממה, כאשר כל שעה נוספת כרוכה בתשלום נוסף של 10 ₪. התעריף באזור המקורה הוא יקר יותר ועומד על 80 ₪ ליום.

המלצות רשות שדות התעופה

ככלל, רשות שדות התעופה ממליצה לכלל הנוסעים בשני הטרמינלים לשמור את כרטיס החניה עד ליציאה מהחניונים ולבצע את התשלום לפני ההגעה לרכב בקופות הפרוסות או באפליקציות החניה הפופולריות. ניתן גם לשלם בנתיבי היציאה מהחניונים אך בכרטיס אשראי בלבד. אנחנו נוסיף שעל מנת לא לאבד את כרטיס החניה בנתב"ג במהלך החופשה, מומלץ להשאיר אותו ברכב.

יש לכם שאלות נוספות על מחירי החניה? בואו לדבר על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה