עונת הטיולים כבר כאן, ובכל יום עשרות אלפי ישראלים ממריאים מנתב"ג למגוון חופשות חלומיות בחו"ל. בשל היחלשות השקל מול מטבעות רבים ובגלל האינפלציה הגבוהה, השנה ההוצאות בחו"ל התייקרו משמעותית. לכן, חשוב יותר מאי פעם לנסות לחסוך על הוצאות מיותרות, ובעיננו הדרך הכי טובה לחסוך היא לשלם פחות בלי להרגיש שחסכתם על משהו.
אז מעוניינים לחסוך בהוצאות מיותרות שאולי אפילו לא ידעתם עליהן? הכירו את בנק ONE ZERO – מציע כרטיס אשראי ייחודי אשר מעניק פטור מלא מעמלות המרת מט"ח ומשיכת מזומן בחו"ל. על פניו זו נשמעת כמו הטבה זניחה, אך תנו לנו לשכנע אתכם שבשקט בשקט שתוכלו לחסוך בעזרתה מאות שקלים בחודש.
סקרנים? בואו נתחיל!

תור בנתב"ג

כמה עמלות המרה אנחנו משלמים?

התשובה לשאלה כמה עמלות המרה אנחנו משלמים תלויה מאוד. באופן מסורתי גובה העמלה במרבית כרטיסי האשראי עומד על 2-3%, אך ניתן להשיג באמצעות מיקוח או כרטיסים מיוחדים עמלת המרה מעט טובה יותר. במהלך הכתבה נשתמש ב-2% כאומדן לגובה העמלה הממוצע אשר לקוח משלם לחברת כרטיסי האשראי.

נציין בנוסף כי גם אם הצלחתם להשיג מחברת כרטיסי האשראי עמלת המרה מזערית, אין זה אומר שלא תחויבו בעמלת משיכה גבוהה בכספומטים בחו"ל (וכן, אתם משלמים על משיכת כסף בחו"ל עולה לא מעט!). הכרטיס החדש של ONE ZERO כולל גם את ההטבה השימושית הזו.

נניח כי בחודש דצמבר החליטה משפחת לוי (זוג+2) לטוס בפסח לטיול משפחתי בתאילנד. משפחת לוי סגרה טיסות (דרך טיסות סודיות כמובן) במחיר של $700 לראש, מחיר לא רע בכלל, ושילמה עבורם בינואר. בחודש פברואר הוזמנו טיסות פנים בעלות של $100 לראש ולינה בעלות של $400 לראש. בחודש מרץ משפחת לוי סגרה אטרקציות וסיורים בעלות של $400 לראש, ובחודש אפריל במהלך הנסיעה גיהצו באשראי הוצאות מחיה, מסעדות, קניות ובילוים בעלות של $400 לראש.

כל הסכומים הללו הם סכומים ריאליים לטיול של שבועיים בתאילנד, ואם משפחת לוי תבחר להשתמש בלעדית בכרטיס של ONE ZERO לתשלום על אטרקציות ומשיכת כספים מכספומט, היא תוכל לחסוך בממוצע $160 ואפילו עד $240 – חיסכון מצוין שיכול לסדר לכם לילה חינם בריזורט מדהים בתאילנד!

ומה אם אתם בכלל מטיילים טיול סולידי וקצר באירופה? נניח כי משפחת ישראלי (זוג+2) החליטה לטוס בקיץ לטיול משפחות בן שבוע בהולנד. לצורך הדוגמה, הם שילמו על הטיסות $200 לראש (מחיר מעולה לקיץ), הם מצאו השכרת רכב ב-$100 ליום, לינה ב-$100 ליום והוצאות המחייה שלהם מסתכמות ב-$200 ליום. כל אלו הם סכומים בקצה הנמוך של הסקאלה ועדיין משפחת ישראלי תוכל לחסוך ללא כל מאמץ באיזור ה$100 או אפילו יותר אם רק תבחר להשתמש בכרטיס של ONE ZERO.

ומה אם אתם טסים בהרכב זוגי? נניח כי אור ויובל החליטו לצאת לסופ"ש רומנטי בן 4 לילות בפריז, כאשר הטיסות עלו $200 לראש, המלון $150 ללילה, והוצאות המחייה על בערך $150 לזוג ליום. השימוש בכרטיס ONE ZERO יוכל לחסוך לאור ויובל $30 בקלי קלות, וכמובן שהזוג הממוצע טס לחו"ל יותר מפעם אחת בשנה מה שהופך את הכרטיס לרלוונטי מאוד גם עבור זוגות.

נציין כי בנוסף להוצאות על חופשות בחו"ל, גם חובבי השופינג באתרים הבינלאומיים יהנו מההטבה לאורך כל השנה גם כשאינם בחו"ל, החיסכון מצטבר לאורך השנה לסכומים יפים.

מלון בתאילנד

רוצים גם להתחיל לחסוך?

בנק ONE ZERO, מציע לעוקבי "טיסות סודיות" הטבת הצטרפות הכוללת התנסות ללא עלות במסלול One למשך חודשיים (ולאחר מכן 49 ש"ח בחודש) + מתנת הצטרפות של 100 ש"ח מתנה באפליקציית גט טקסי*
כמובן שחוץ מההטבות, המצטרפים החדשים ל-ONE ZERO ייהנו מהשירות המצוין של הבנק הדיגיטלי הגדול בישראל שמשנה את חוקי המשחק! עם שירות 24/6 שעובד בשבילך, צ'ק אפ פיננסי יומי שעובר על החשבון במקומך, ניהול כספים ע״י מנהל כספים אישי והכל – במקום אחד, ובלי ללכת לחכות לתורים בבנק (;
להצטרפות לחצו כאן.

*במסלולי One ובכפוף לשימוש סביר ובהתאם לתעריפון.
חודשיים התנסות ללא עלות במסלול One. בכפוף לתקנון המבצע.

גילוי נאות: תוכן זה נכתב בשיתוף פעולה עם ONE ZERO

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה