שנת 2023 הוכיחה לנו שסוף כל סוף חזרה הנורמליות לעולם התעופה. נגמרו הסגרים על נתב"ג, רשימות המדינות בשלל צבעים ומחירי הטיסות המופרכים של 2022. מה שעוד למדנו השנה, הוא שמומלץ להתחיל לתכנן מראש כדי ליהנות ממחירי טיסות נוחים בכל חודשי השנה, ולכן אנחנו בטיסות סודיות כבר לחלוטין עם הפנים לכיוון 2024.

מתלבטים לאן כדאי לטוס בשנה הבאה? אספנו עבורכם חמישה יעדים שכדאי לטוס אליהם דווקא בשנת 2024.

יעדים ל-2024
ורנאצה – אחד מכפרי הצ'ינקווה טרה

פריז

פריז היא אחת הערים היפות, מענייות ותיירותיות בעולם ובהחלט אין זמן לא נכון לבקר בה (ובכל זאת לטעמנו הכי מומלץ לבקר בה בעונות המעבר). סיבה מצוינת לבקר ביעד זה בשנת 2024 היא שפריז נבחרה לארח את האולימפיאדה, שתתקיים בין ה-26 ביולי ל-11 באוגוסט. זו הזדמנות מצוינת לכל חובבי הספורט לחוות גם את פריז המדהימה וגם את האירוע המטורף הזה.

ומה אם האולימפיאדה פחות מעניינת אתכם? פריז עוברת בימים אלה מתיחת פנים כוללת במטרה להיראות במיטבה לקראת אירועי האולימפיאדה, מה שאומר שצפויות הרבה עבודות בנייה ברחבי העיר בשנה הקרובה. לכן, נמליץ לכם לבקר בפריז בסוף 2024, כדי ליהנות מהפירות של כל העבודות האלו.

פריז ב-2024
קו הרקיע של פריז

שלושה דברים שחובה לעשות בפריז:

  • בין אם אתם חובבי אמנות ובין אם לא, אם אתם מבקרים בעיר האורות, ביקור במוזיאון האורסיי הוא חובה בעינינו. נמליץ לכם לסייר במוזיאון עם סיור מודרך, תוכלו לבחור בין סיור מודרך מטעם המוזיאון בעלות 6 אירו (חובה להזמין כחודש מראש) או סיור מודרך עצמאי דרך אפליקציית Audio Europe המצוינת של ריק סטיבס.
  • אם מסקרן אתכם לראות איך חיו הסוחרים העשירים בפריז, בקרו בביתו של ניסים דה קמונדו – סוחר יהודי עשיר שחי בבית אחוזה מרשים במרכז העיר שאסף חפצים מיוחדים מכל רחבי העולם. בבית האחוזה תוכלו לראות את החדרים עם הריהוט המקורי שלהם ואת פרטי האספנות שבו.
  • אם יש דבר אחד שפריז מצטיינת בו, זה קולינריה, אבל השקיעות נמצאות במקום השני והמכובד. השקיעות בפריז מתאפיינות בצבעים סוריאליסטיים של כתום סגול. כדי לחוות שקיעה פריזאית במלואה, צאו לסיור רגלי על גדות הסיין בקרבת מגדל אייפל. המראה משכר חושים, וייצאו לכם תמונות מדהימות.
יעדם מומלצים ל-2024
מגוון מאפים מגרים בפטיסרי פריזאי

טיסות לפריז ב-2024:

מחפשים טיסות אחרות לפריז? לחצו כאן

ליגוריה – הריביירה האיטלקית

לאחר היציאה ממשבר הקורונה, עלתה קרנה של דרום איטליה, והתיירים החלו לנהור בהמוניהם לסיציליה, לחוף אמאלפי ועוד. אחד היעדים שנדמה כי ההייפ סביבם דעך הוא ליגוריה, שאמנם פחות מוכרת בשמה, אך זוכה לפרסום רב בזכות מקומות כמו הצ'ינקווה טרה ופורטופינו. אל תטעו לחשוב שאין כאן תיירים, אבל אנחנו די בטוחים שיהיה לכם יותר מרווח כאן ביחס למקומות כמו רומא, טוסקנה וחוף אמאלפי, ולכן מומלץ לבקר ביעד כבר ב-2024.

בליגוריה תוכלו למצוא מגוון עיירות חוף חמודות בשלל צבעים וסגנונות עם אוכל טרי, רענן וטעים בטירוף בדגש על פוק'צות אווריריות ופסטו טרי. מומלץ להגיע בקיץ (יוני עד ספטמבר), כדי ליהנות ממזג אוויר טוב שיאפשר לכם להתרחץ בחופים הקסומים של המחוז. נמלי התעופה הקרובים ביותר לליגוריה עם טיסות ישירות מנתב"ג הם בולוניה ומילאנו.

יעדים ל-2024
פורטופינו – אייקונית ואלמותית

שלושה דברים פחות תיירותיים לעשות בליגוריה:

  • גנואה, בירת המחוז, היא אחת הערים האיטלקיות השוות והמפתיעות ובהחלט שווה ביקור של יומיים לפחות. תוכלו למצוא בגנואה שלל אטרקציות כמו האקווריום השלישי הגדול ביותר באירופה, מרכז ציורי ומטופח וקולינריה מצוינת.
  • אם אתם מתכננים לבקר בפורטופינו, הוסיפו לרשימה גם את הרכבל של Rapallo, שממנו תוכלו ליהנות מנוף פנורמי לעבר המפרץ של פורטופינו. בפסגה תוכלו ליהנות גם מביקור בבזיליקה מרהיבה בסגנון בארוק.
  • אם אתם רוצים מקום שנראה כמו הצ'ינקווה טרה אבל בלי עומס תיירים, בקרו ב-Portovenere הנמצאת כעשרים דקות נסיעה מלה ספציה. מדובר בעיירה חמודה עם נמל קטן, טיילת מרהיבה, סמטאות קטנות ומטריפות וטירה עם נוף פנורמי לים.
ליגוריה 2024
פורטוונרה – כמו מתוך גלויה

טיסות לליגוריה ב-2024:

מחפשים טיסות אחרות לליגוריה? לחצו כאן

יום המלך בהולנד

הולנד היא אחת המדינות המשוחררות והעליזות באירופה, אך השיא מגיע כל שנה ביום המלך שבו תוכלו לראות עשרות אלפי הולנדים לבושים בכתום משוטטים ברחבי אמסטרדם שהופכת למסיבת רחוב ענקית. ג'ני, מנהלת הקהילה שלנו, ביקרה באמסטרדם במהלך יום המלך בשנה שעברה והתלהבה מאוד: "היום הזה היה כולו טרילילי טרללה, מסיבת רחוב אחת גדולה עם מוזיקה חיה, אווירה פסיכית, בירות שנשפכות בכמויות ואנשים יפים ושמחים".

אמנם יום המלך הוא אירוע שקורה כל שנה ב-27 באפריל, אך בשנה הבאה הוא מתלכד באופן מושלם עם חג הפסח. כמו כן, בתקופה זו הולנד מתכסה כולה במרבדים ענקיים של טוליפים (צבעונים) בשלל צבעים, שתוכלו לראות במקומות רבים, לרבות גני קוקנהוף המפורסמים שפתוחים רק כחודשיים בשנה (סוף מרץ עד תחילת מאי).

יעדים חמים ב-2024
אמסטרדם נצבעת בכתום לכבוד יום המלך

שלושה דברים מגניבים לעשות בהולנד:

  • אוהבים אשליות אופטיות? אתם חייבים לבקר במוזיאון אשר שבעיר האג. תוכלו למצוא שם מגוון רחב של יצירות עם תעתועים אופטיים כמו המדרגות שמובילות לשום מקום, ציור מישורי של עטלפים שנקרה בן רגע כמו כדור שקופץ עליכם, ועוד.
  • אם תסעו בכביש המהיר מהאג לאמסטרדם, ייתכן שתראו בניין בצורת בן אדם יושב. מדובר במוזיאון Corpus המדהים שעוסק כמובן בגוף האדם. במסגרת הביקור במוזיאון יוצאים לסיור מודרך חוויתי בגוף האדם עם שלל אטרקציות, סרטונים וחוויות אימרסיביות.
  • לדעתנו העיר רוטרדם היא אחת הפנינים הנסתרות של הולנד. מדובר בעיר צעירה ואנרגטית עם שלל אטרקציות, רחובות כיפים עם חנויות טרנדיות, שוק אוכל מדהים, מדרחוב רחב ידיים וסצנה קולינרית ברמה עולמית. בהחלט שווה להגיע לטיול של כמה שעות או אפילו להישאר לישון בעיר.
הולנד 2024
גני קוקנהוף – אטרקציית חובה בהולנד

טיסות להולנד ב-2024:

מחפשים טיסות אחרות להולנד? לחצו כאן

האיים האזוריים – הוואי בפורטוגל

האיים האזוריים, קבוצת איים קטנה בלב האוקיינוס האטלנטי, הם בהחלט טרנד עולה בעולם התיירות, וכפי שאתם יודעים, הטרנד העולה של היום הופך במהרה לעומס התיירים של מחר, ולכן נמליץ לכם להגיע ליעד הזה כבר ב-2024. באיים האזוריים תוכלו למצוא נופים מרהיבים וטבע מטורף שיזכירו לכם מאוד את הוואי לצד עיירות וכפרים בסגנון קולוניאלי וחופים מדהימים. האיים האזוריים יתאימו במיוחד למי שאוהב טבע והרבה ממנו. האטרקציה העיקרית כאן היא לטייל בטבע וליהנות מנופים מטורפים שקשה להשיג במקומות אחרים באירופה.

שני האיים המרכזיים הם האי מדיירה והאי סאו מיגואל. שניהם מדהימים וניתן, רצוי ומומלץ לשלב את שניהם בטיול אחד של כעשרה ימים. מבחינת טיסות, מומלץ לרכוש טיסות מהארץ לליסבון או פורטו ולעשות סיבוב בין האיים באמצעות טיסות פנימיות זולות (בעלות ממוצעת של 50 דולר לכיוון). מזג האוויר באיים האזוריים הוא נעים ברוב חודשי השנה, אך מומלץ במיוחד לטייל באיים בעונת המעבר, וספציפית ב-2024, מדובר ביעד מעולה לתקופת החגים שתצא מאוחר מתמיד.

איים אזוריים 2024
קו החוף של מדיירה

שלוש אטרקציות חובה באיים האזוריים:

  • בשני האיים תוכלו למצוא מפלים שופעים שניתן גם להתרחץ בהם. במדיירה אל תחמיצו את מפל Risco. באי סאו מיגל אל תחמיצו את מפל Cascata do Salto do Prego המרהיב אשר שוכן בתוך יער מהאגדות.
  • בשני האיים תוכלו ליהנות מתצפיות מדהימות על נופים אקזוטיים. במדיירה נמליץ לכם להגיע לתצפית Bica da Cana שממנה נשקף נוף אינסטגרמי ועוצר נשימה. באי סאו מיגל אל תחמיצו את תצפית Ponta do Sossego המרהיבה והפרחונית.
  • עוד סוג אטרקציה שאסור להחמיץ באיים האזוריים הוא גנים בוטניים, שמלאים בצמחיי ייחודית ואקזוטית. במדיירה תוכלו ליהנות מגני Monte Palace המלכותיים שנשקף מהם נוף מרהיב. באי סאו מיגל תוכלו לבקר ב-Parque Terra Nostra שבו יש שילוב לא שגרתי של גנים בוטניים מדהימים עם מעיינות חמים.
פורטוגל 2024
תצפית שלוה באי סאו מיגואל

טיסות לפורטוגל ב-2024:

מחפשים טיסות אחרות לפורטוגל? לחצו כאן

אנדלוסיה – הדרום הפרוע של ספרד

בשנה הבאה חגי תשרי יוצאים בחודש אוקטובר ומתלכדים יפה מאוד עם הסופ"ש. בזמן שבהרבה יעדים אירופאיים, כולל איי יוון, תיאלצו לחמוק בין גשם לכפור, באנדלוסיה תוכלו לטייל עם בגדים קצרים, ליהנות מרחצה בים ובבריכה ואפילו לבקר בפארק מים בעיירות הנופש של קוסטה דל סול. אבל אנדלוסיה מציעה הרבה יותר מבטן גב, ובזכות מזג האוויר הנוח, הביקור בה מומלץ ממרץ עד נובמבר.

באנדלוסיה תוכלו לבקר בגנים, ארמונות וערים שנבנו בסגנון המוסלמי מורי הייחודי, לטייל בכפרים לבנים קטנים וחמודים, ליהנות ממופעי פלמנקו חושניים ומלאי תשוקה, לטייל במסלולי הליכה עוצרי נשימה ועוד. ישנן טיסות ישירות מישראל למלגה, אך הן מעטות ולרוב יקרות, ולרוב המטיילים יהיה עדיף בהרבה לנחות במדריד ולנסוע לאנדלוסיה ברכב (כ-4 שעות נסיעה לכל כיוון). שבוע וחצי הוא משך זמן טוב לטיול באנדלוסיה, ואם יש לכם שבועיים, נמליץ לכם להוסיף ביקור במדריד.

דרום ספרד 2024
גני ארמון אלהמברה המרהיבים

שלושה מקומות שאסור להחמיץ באנדלוסיה:

  • לדעתנו, סביליה היא חד משמעית העיר הכי טובה בספרד. היא מציעה שלל אטרקציות – ארמון ייחודי ומפואר, קתדרלה מרהיבה וענקית ואפילו פארק שעשועים מצוין. האווירה בסביליה תמיד חיה ותוססת, והשיא מגיע לאחר השקיעה, כשכולם משוטטים ברחובות, יושבים לאכול מנות טאפאס אותנטיות עם סנגרייה קרה וממשיכים לבילוי במועדון פלמנקו מקומי.
  • אתר נוסף הוא מתחם האלהמברה. באלהמברה תוכלו לסייר במגוון ארמונות מרהיבים ובגנים מוריקים ושופעים בלב דרום ספרד הצחיחה. המתחם כולו מעוצב בסגנון מוסלמי מורי מרהיב, ומומלץ לבקר בו בשעות אחר הצהריים כדי לברוח מהחום ולצפות בשקיעה המדהימה.
  • הכפר הקטן רונדה, המפורסם בזכות הגשר המחבר בין שני חלקי העיר. כיום הכפר מלא ברחובות אלגנטיים וכן ברים, מסעדות ובתי מלון הצופים לגשר המפורסם ולערוץ הנחל הזורם תחתיו.
ספרד 2024
כיכר אספנייה הצבעונית בסביליה

טיסות לאנדלוסיה ב-2024:

מחפשים טיסות אחרות לספרד? לחצו כאן

מינכן

משחקי היורו של שנה הבאה יתקיימו בגרמניה, וזו בהחלט סיבה מצוינת לצאת לטיול באחד היעדים השווים בגרמניה ב-2024. הפעם אנחנו נמתקד במינכן, שתארח 6 משחקים בין אמצע יוני לתחילת יולי. מינכן היא עיר אירופאית קלאסית, אלגנטית וכיפית, שבהחלט לא זוכה לכבוד המגיע לה. בטיול במינכן תוכלו לשוטט ברחובות המטופחים של העיר, לבקר בשלל אטרקציות שוות וליהנות מאוכל גרמני פשוט וטעים לצד הרבה בירה גרמנית מצוינת.

הטיסות למינכן מהארץ הן יחסית יקרות, אך לטוס לעיר בטיסות קונקשן או לקחת טיסה ישירה של ריינאייר לממינגן (כשעה וחצי נסיעה ממרכז מינכן). נציין גם שממינכן תוכלו לצאת לטיולי יום מדהימים באזור חבל בוואריה לכפרים קסומים שהזמן כאילו עצר בהם מלכת, מסלולי הליכה בטבע מדהים, לבקר בטירה של היפהיפיה הנרדמת ועוד.

מינכן ב-2024
כיכר מריאנפלאץ המרשימה

שלוש אטרקציות שוות במינכן והסביבה:

  • ארמון נימפנבורג המרשים, אחד הארמונות הגדולים בגרמניה, שוכן בפאתי העיר מינכן ומעצוב בסגנון הרוקוקו. תוכלו למצוא בו גני בארוק משורטטים, תצוגת כרכרות מרשימה, חדרים מרהיבים עם ריהוט מקורי, ציורי תקרה מדהימים ועוד.
  • אתר חובה נוסף, בייחוד לחובבי מכוניות, הוא מוזיאון התחבורה המרשים של מינכן שבו תוכלו למצוא תצוגה מרשימה של מגוון רחב של כלי רכב מתקופות שונות.
  • טיול יום מפורסם ומומלץ הוא לטירת נוישוונשטיין, הידועה יותר בתור טירת היפהפיה הנדרמת. טירה מרשימה זו, הניצבת גבוה ומשקיפה על כל האזור, שימשה השראה לטירה האייקונית של דיסני. הסיור משלב בין פנים הטירה המרשים שלוקח אתכם אחורה בזמן לבין הנוף המטורף הנשקף מכל עבר.
מינכן 2024
טירת היפהפיה הנרדמת – כמו באגדות

טיסות למינכן ב-2024:

מחפשים טיסות אחרות למינכן? לחצו כאן

התחלתם לתכנן טיולים ל-2024? שתפו אותנו בהמלצות שוות בקהילת הפייסבוק שלנו

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה