לאחר הזמנת כרטיסי הטיסה רובנו מתחילים לחפש מלונות, להשוות בין סוגי רכב ולהתחיל לחקור אודות היעדים שבהם נבקר. אך אחד מהשלבים החשובים לא פחות הוא רכישת ביטוח הנסיעות, אשר אמור לספק מענה עבור מקרים פחות נעימים כמו עניינים רפואיים לפני\במהלך החופשה או אובדן כבודה. פרט לבחירת פוליסת הביטוח עולה השאלה מתי הזמן הנכון ביותר לבטח את הנסיעה, ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר.

לרכישת ביטוח נסיעות לחצו כאן

איך ביטוח נסיעות לחו"ל מורכב?

ביטוח הנסיעה לחו"ל מתחלק לשני פרקי זמן, כאשר הראשון תקף לפרק הזמן עד ליציאה מהארץ והשני תקף לפרק הזמן החל מהיציאה מהארץ ועד לשיבה ארצה. לביטוח הנסיעות מתלווים, בהתאם לפוליסה, רכיבים שונים המספקים מענה לבעיות שונות שעלולות לצוץ לפני היציאה מהארץ (פציעה, אשפוז או אפילו קורונה) התוודענו היטב לכיסוי הרפואי בתקופת הקורונה, כאשר כניסה לבידוד אילצה רבים לוותר על נסיעתם המתוכננת לחו"ל.

במקרים אלו, בהתאם לתנאי הפוליסה הנבחרת ובכפוף לתוספות שאתם בוחרים לצרף לפוליסה הבסיסית, תוכלו לבטח את העלויות הכרוכות בביטול/שינוי חופשתכם ולאפשר קבלת החזר כספי, אם לא תוכלו לממש את נסיעתכם כמתוכנן.

לוח המראות נתב"ג
לוח ההמראות בנתב"ג

חברות הביטוח מאפשרות, על פי רוב, לבטח את הנסיעה בפרק זמן מקסימלי של כ-3 עד 6 חודשים לפני הנסיעה ולבטל ללא עלות טרם הנסיעה. על כן, מיד לאחר הזמנת החופשה מומלץ להשוות מחירים ופוליסות ביטוח על מנת למצוא את המתאים ביותר עבורכם.

מתי הכי משתלם להזמין ביטוח נסיעות?

לאחר בחירת חברת הביטוח ותנאי הפוליסה המועדפים, רצוי לבסוף להשלים את רכישת ביטוח הנסיעות במועד המוקדם ביותר האפשרי על מנת להנות ללא עלות נוספת גם מביטוח התקופה שלפני הנסיעה.

ביטוח הנסיעה במועד המוקדם ביותר לפני תחילתה יאפשר לכם, בהתאם לתנאי הפוליסה, שקט נפשי. הידיעה שבמקרים לא צפויים בסמוך לתחילת החופשה מכוסים בפוליסה מקל מאד על העלויות הצפויות של ביטול חופשה ברגע האחרון. הרי בסופו של דבר רובנו כן ירכוש ביטוח נסיעות כדי לטוס בראש שקט מתוך הנחה שנכוסה בעיקר במצבים רפואיים, אין הצדקה להמתין עם רכישת ביטוח הנסיעות.

רוצים להתייעץ על מתי לעשות ביטוח טיסה? בואו לדבר על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

גילוי נאות: חלק מהקישורים מתגמלים את טיסות סודיות. התוכן נכתב על ידינו בלבד ללא התערבות של אף גורם.

להצעת מחיר לביטוח נסיעות לחצו כאן

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה