ברוכים הבאים לטיסות סודיות, המקום הטוב ביותר אליו יכולתם להגיע על מנת למצוא את הטיסות הכי זולות לחופשה הבאה שלכם בחו"ל בין אם יש לכם תאריכים ספציפיים שאתם רוצים לטוס בהם, יעד מסויים או שפשוט בא לכם למצוא טיסה לחו"ל ברגע האחרון.

הדרך הקלה והפשוטה ביותר עבורכם למצוא טיסה זולה לחו"ל היא עם מנוע החיפוש של טיסות סודיות, אך בנוסף לכף אנו מציעים מגוון ערוצים בהם תוכלו לקבל התראות על דילים חדשים לחו"ל ויחד איתם קהילה שלמה בה תוכלו לשאול שאלות, לבקש עצות ועוד מאנשים אחרים שאוהבים לטוס לחו"ל בזול ולהנות.

איך לעקוב אחרי פרסומי הדילים לטיסות?

ניתן לעקוב אחרי המחירים המדהימים שמתפרסמים בטיסות סודיות במגוון ערוצים הכוללים את עמוד הפייסבוק הרשמי אחריו עוקבים למעלה מחצי מיליון איש, ערוץ הטלגרם, דף האינסטגרם, הודעות דחיפה בדפדפן ואפילו חשבון טוויטר כאשר בנוסף לכל אלו אפשר להירשם לתפוצת המייל של טיסות סודיות בחלק התחתון של האתר.

יש סיבה מאוד פשוטה וחשובה שבגללה מומלץ לעקוב אחרי פרסומי הדילים אותם אנו מפיצים בשלל הערוצים. כל המחירים תמיד נכונים רק לרגע הפרסום ו"כל הקודם זוכה", תעריפים נמוכים תמיד זמינים באופן מוגבל, למספר טיסות ספציפיות, ולמספר מושבים מוגבל בכל טיסה. לעיתים התעריף ישאר זמין מספר ימים, לעיתים שעות וכשיש מחיר מאד אטרקטיבי, המלאי שלו יכול להיות מחוסל תוך דקות. בשביל לא לראות את העדכונים שלנו באיחור מומלץ להירשם למספר ערוצי עדכונים.

אתר טיסות סודיות
אתר טיסות סודיות

התראות מידיות בטלגרם

הדרך המומלצת ביותר לעקוב אחרי הדילים לטיסות מאחר וקבלים התראה על כלל הדילים ולא לפי אלגוריתם האתר, כאשר משתמשים באפליקציית הטלגרם (אנדרואיד/iOS), לשם כך:

  1. לחצו על הקישור לערוץ הטלגרם הרשמי.
  2. לחצו על כפתור ה"הצטרף" או "Join" בחלק התחתון של המסך.
  3. לחצו על הלוגו של טיסות סודיות וודאו שההתראות מופעלות.
  4. המעוניינים יכולים להצטרף גם לקהילת הטגלרם הרשמית של טיסות סודיות.
התראות על טיסות בטלגרם
לעקוב אחרי טיסות סודיות בטלגרם

התראות מחיר באינסטגרם

חובבי האינסטגרם, יכולים לעקוב אחרי הפרסומים בצורה הבאה:

  1. כנסו לעמוד האינסטגרם הרשמי של טיסות סודיות.
  2. לחצו על כפתור ה"עקוב/עקבי" על מנת לעקוב אחרי הערוץ.
  3. לחצו על הפעמון שהופיע בחלק העליון של המסך.
  4. בחרו מתי לקבל התראות מהאפליקציה על פרסומים חדשים.
התראות על טיסות באינסטגרם
לעקוב אחרי טיסות סודיות באינסטגרם

הודעות דחיפה (Push) בדפדפן

בנוסף להתראות בטלגרם ואינסטגרם, מעכשיו ניתן לקבל גם התראות על דילים ישירות במחשב או במכשירי אנדרואיד דרך מערכת התראות הדחיפה בדפדפן האינטרנט בו אתם משתמשים, לשם כך:

  • כנסו לאתר טיסות סודיות.
  • בחלון הקופץ לחצו על "עדכנו אותי".
  • אשרו בדפדפן שלכם קבלת התראות מטיסות סודיות.
הפעלת קבלת התראות דפדפן
הפעלת קבלת התראות דפדפן

מעכשיו, בכל פעם שמפרסם דיל חדש דרך התראת דפדפן, יקפוץ לכם חלון מתאים בסלולר או במחשב.

התראת דפדפן
התראת דפדפן

התראות מחיר באימייל

מי שמעוניין לקבל את הניוזלטר הרשמי של טיסות יכול לעשות זאת בקלות על ידי הרשמה בלחיצה כאן, כאשר יש למלא את המייל האישי שלכם ולסמן כי אתם מאשרים להצטרף לרשימת התפוצה.

בשביל לוודא כי אתם מקבלים את המייל הרשמי, מומלץ להוסיף את הכתובת [email protected] לרשימת השולחים הבטוחים במייל בו אתם משתמשים. מומלץ אף לבדוק מדי פעם בתיקיים הספאם אם מיילים מגיעים לשם ולסמן כי לא מדובר בספאם על מנת שלא לפספס טיסות זולות.

התראות על טיסות בניוזלטר
לעקוב אחרי טיסות סודיות במייל

מנוע החיפוש של טיסות סודיות והצ'אט בוטים

בעוד שאנו מנסים תמיד להציג בפניכם את הדילים המשתלמים ביותר שזמינים באותו הרגע, אנחנו מבינים את הצורך לבצע חיפוש יזום בהתאם לצרכים שלכם, אם זה ליעד או תאריך ספציפי או סתם בא לכם לבדוק לאן הכי זול לטוס כרגע.

בשביל זה יצרנו עבורכם 3 אפשרויות נוחות לחיפוש דילים לטיסות:

בעזרת כל אחד משלושת האפשרויות הללו, תוכלו למצוא את הטיסות הזולות ביותר שהמערכת שלנו איתרה, בואו נעבור עליהם:

מנוע החיפוש טיסות באתר מאפשר לכם חווית חיפוש מהירה למגוון סוגי חיפוש:

צ'אט בוט המסנג'ר של טיסות סודיות משלב את מנוע החיפוש בתוך אפליקציית הצ'ט של פייסבוק (מסנג'ר) ומאפשר חיפוש נוח בלי לצאת מהפייסבוק. דרך ממשק זה ניתן להרשם להתראות על ירידות מחירים בסיום החיפוש.על מנת להירשם להתראות על ירידת מחיר יש ללחוץ "כן" לאחר ביצוע החיפוש ולאשר את מספר הטלפון אליו ישלחו ההתראות, את ההתראות ניתן לערוך דרך תפריט ניהול ההתראות.

חיפוש טיסות בוואטסאפ הוא הכלי החדש ביותר של טיסות סודיות שהושק מוקדם יותר השנה, המאפשר לחפש בצורה נוחה טיסות שונות עם ממשק טקסטואלי נוח וגמיש. בנוסף לפתיחה של הצ'אט בוט דרך הקישור. ניתן להפעיל אותו גם עם שמירת המספר 054-7472088 באנשים הקשר במכשיר. על מנת להירשם להתראות על ירידת מחיר יש להגיב "כן" לאחר ביצוע החיפוש.

קהילת טיסות סודיות

מצאתם דיל ויש לכם שאלות? לא בטוחים באיזה חברת תעופה לבחור? בנוסף לעדכוני הדילים על טיסות אתם מוזמנים להצטרף לקהילת טיסות סודיות בפייסבוק, קהילה שכל מטרתה שיתוף ידע ועזרה הדדית, חברי הקהילה יוכלו לעזור ולענות לכם על כל השאלות שיש לכם ולחלוק מהניסיון האישי שלהם. בנוסף לקהילת הפייסבוק קיימת גם קהילת טיסות סודיות בטלגרם אליה ניתן להצטרף ולקבל מענה בצורת צ'ט טלגרם.

קהילת טיסות סודיות בפייסבוק
קהילת טיסות סודיות בפייסבוק

 

מעוניינים להפסיק לקבל התראות מחיר? העזרו במדריך להסרת התראות

אתר טיסות סודיות נותן לכם מגוון דרכים לחפש טיסות לחו"ל, לעקוב אחרי דילים של טיסות לחו"ל ואף קהילה שלמה שתשמח לעזור לכם לחפש ולתכנן את הטיסה הבאה שלכם לחו"ל, כל מה שנותר לעשות הוא לבחור את הדרך בה אתם רוצים לחפש את הטיסות ולעקוב אחרי הדילים שאנו מפרסמים באופן קבוע ותדיר ולבחור מהוא היעד הבא שלכם בחו"ל.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה