עשרות אלפי ישראלים מבקרים במרוקו מדי שנה ועד היום עדיין לא היו טיסות ישירות למרוקו, אך לאור נירמול היחסים הדיפלומטיים והסכם תעופה שנחתם, החל מהיום נוכל לטוס למרוקו ללא צורך בקונקשיין!

חברת ישראייר תפעיל הבוקר את הקו הסדיר הראשון למרקש במטוס הA320 שלה, ומספר שעות לאחר מכן, גם חברת אל על תמריא עם מטוס הדרימליינר 787 למרקש. אורך הטיסה צפוי להיות בין 5:30 ל6:00 שעות טיסה.

טיסת הבכורה למרקש ישראייר

מטוס הדרימליינר של אל על למרוקו

במה צריך להצטייד בשביל לטוס למרוקו?

על הקו המבוקש צפויות להתחרות 4 חברות: אל על, ישראייר, ארקיע ורויאל אייר מארוק. החברות הישראליות אל על ישראייר וארקיע יטוסו ישירות למרקש (RAK) בעוד שהחברה הלאומית המרוקאית וגם חברת אל על צפויות לטוס בקו תל אביב – קזבלנקה (CMN). אגב, בירת מרוקו היא רבאט – אך היא אינה עיר תיירותית מובילה ושדה התעופה שלה הוא רק השישי הכי עמוס במדינה.

כמה יעלו הטיסות הישירות?

האמת? לא זול. חברות התעופה ישראייר וארקיע היו הראשונות לפרסם טיסות בלא פחות מ$600 דולר! אל על השיקה את מכירת הכרטיסים במחיר של $555 (חמסה חמסה חמסה שלא תשלמו מחיר כזה). מאז ועד היום שלושת חברות התעופה לא מפסיקות להוריד את המחיר, לאחרונה פרסמנו בטיסות סודיות מבצע של חברת אל על עם טיסות ישירות ב-$306 בלבד!

נזכיר כי מרוקו איננו יעד מעבר לאוקיינוס האטלנטי ואין הצדקה לשלם מעל $300 על טיסה של 5-6 שעות. אנו מאמינים שככל שהתחרות תגבר, חברות התעופה יצאו בשורה של מבצעים והוזלות. אנו ממליצים למי שיכול להמתין ורוצה לחסוך, להירשם להתראות מחיר ולהמתין למבצע שווה, ניתן גם לעקוב אחרינו בטלגרם ולקבל ראשונים כל הודעה על הוזלה.

אל על למרוקו

איך מוציאים ויזה למרוקו?

גם כיום יכולים בעלי דרכון ישראלי לקבל ויזה למרוקו – אך מדובר בתהליך ביורוקרטי לא פשוט מצריך מכתב הזמנה וקבלת הויזה לאחר הנחיתה (VOA). בעתיד הקרוב (אפילו כבר השבוע), צפויה נציגות מרוקו בישראל להנפיק ויזות למטיילים ישראלים. נעדכן על כך בקרוב.

טיסות ישירות למרוקו - מלון במרוקו
צילום: מייקי לוי

מרוקו ללא בידוד – דרישות הכניסה

על מנת להיכנס למרוקו יש להצטייד בבדיקת קורונה שלילית שבוצעה עד 72 שעות לפני הכניסה למדינה, מחוסנים פטורים מחובה זו. רשמית גם ילדים מתחת לגיל 11 פטורים מחובה זו אך משרד הבריאות הישראלי דורש מכל נוסע שטס מהארץ להיות מחלים, מחוסן או מחזיק בבדיקת קורונה שלילית, כך שגם ילדים יאלצו להיבדק. בחזרה לארץ מחוסנים ומחלימים פטורים מבידוד, מי שאיננו מחוסן או מחלים, כולל ילדים, יאלץ להיכנס לבידוד של 7-14 ימים.

טיסות אל על ישירות למרקש

טיסות ישראייר ישירות למרקש

אוי, איזה באסה. האתר שלנו עמוס נא לנסות שוב בעוד מספר דקות או לבדוק את החיפוש הגמיש

טיסות ארקיע ישירות למרקש

אוי, איזה באסה. האתר שלנו עמוס נא לנסות שוב בעוד מספר דקות או לבדוק את החיפוש הגמיש

סידורי נסיעות לסגור מראש

מרוקו היא מדינה תיירותית מאוד. למעשה, במרוקו מבקרים יותר תיירים מאשר בכל מדינה אחרת ביבשת אפריקה. ב-2019 ביקרו במדינה מעל ל-12 מיליון תיירים (בערך פי 4 מישראל). למרוקו יש הרבה מה להציע לתייר הממוצע לרבות אינספור מלונות בדרגות אירוח שונות. יחד עם זאת, חשוב לזכור שמרוקו היא מדינה ענייה יחסית וללא תחבורה ציבורית מתקדמת. לכן כדאי בהחלט לסגור את כל סידורי הנסיעות מראש ובפרט המלונות וההעברות. לא בהכרח כדאי להעדיף חבילות נופש – אך לפעמים הן מציעות את התמורה הגבוהה ביותר למחיר (אם המלון הכלול מוצא חן בעיניכם, וזו לרוב נקודת החולשה של חבילות הנופש).

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה