צילום: מיכאל קבחייב

חברת התעופה ריינאייר היא אחת מחברות הלואו קוסט הפופולריות והפעילות שלה היא מהגדולה ביותר בארץ. החברה מפעילה קווים מנתב"ג ליוון, איטליה, גרמניה, פולין, ועוד, וכן ארבעה קווים מרמון – פריז, קובנה, קראקוב ובריסל. ריינאייר היא אחת מחברות התעופה הזולות ביותר שיש, וכדי להשיג את המחירים הזולים ביותר בה ולהימנע מהוצאות כספיות מיותרות, אספנו עבורכם כמה טיפים של אלופים שיגרמו לשכן במושב שלידכם לקנא.

הדרך המהירה למצוא את הטיסות הזולות ביותר של ריינאייר

רינאייר עשתה עבודה מצוינת בשיקוף התעריפים הכי זולים שלה בלחיצת כפתור. בדף ה-Fare Finder ניתן לראות את הטיסות הזולות ביותר מתל אביב לכל יעדי ריינאייר על ידי בחירה באפשרות ה-Anywhere, או אף לכל שדות התעופה במדינה ספציפית.

כברירת מחדל האתר מציג מחירים לכיוון אחד בלבד, אבל ניתן לשנות את התצוגה באמצעות שורת החיפוש. אפשר להגדיר תקציב, לבחור סגנון ליעד ולבחור בין כיוון אחד להלוך/חזור, וכן לסנן טווח תאריכים או חודשים ספציפיים לחפש בהם.

בנוסף לכלים האלה, לריינאייר יש אפליקציה מגניבה למובייל בשם Ryanair Discovery, שמציגה טיסות זולות לפי מוצא, יעד, טווח תאריכים ומשך השהות. ניתן לחפש לפי מדינות ולפי טווחים גאוגרפיים.

חשוב לזכור: המחיר המוצג באופן אוטומטי כולל תיק יד, הוא אינו כולל טרולי, כבודה לבטן המטוס או בחירת מושב (ניתן להוסיף בתוספת תשלום).

איך אפשר לנצח את השיטה?

ריינאייר משתמשת באלגוריתמים מיוחדים כדי לקבוע כמה כרטיסים יימכרו בכל נקודת מחיר. האלגוריתמים הללו שואפים תמיד למלא את המטוס ברווח המקסימלי, ולכן מחיר כרטיס הטיסה תלוי בזמינות המושבים. כדי להצליח להשיג את הרווח המקסימלי ממכירת כרטיסים, האלגוריתם משנה את מחירי הטיסות בתדירות גבוהה למדי. בדיוק מסיבה זו, המחירים של ריינאייר "דינמיים" ויכולים לעלות ולרדת לעיתים תכופות ולנוע בהפרשים של עשרות אירו לכיוון.

כך למשל: פעם אחת הוצעו למכירה ארבעה כרטיסים בעשרה אירו לפאפוס. הכרטיס הבא עלה 35 אירו, אך אחרי 72 שעות המחיר צנח מ-35 אירו ל-14 אירו בלבד. אם אתם רואים מחיר גבוה משמעותית בקו הספציפי, ייתכן והוא ירד אחרי מספר שעות. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לעקוב אחר המחיר ולרענן את העמוד מדי כמה שעות.

טיסות זולות ראינאייר

בדרך כלל, אם זמינים שלושה מושבים בתעריף הנמוך ואתם צריכים ארבעה כרטיסים, חברות התעופה ימכרו לכם את כל ארבעת הכרטיסים במחיר היקר – כך כמובן גם בריינאייר. אם גודל הקבוצה גדול ממספר הכרטיסים שנותרו במחיר הנמוך, נמליץ לפצל לשתי הזמנות ולחסוך כסף בקלות רבה.

שימו לב למטבעות חוץ: היזהרו מעמוד התשלום

ריינאייר תשמח להמיר את התשלום שלכם מאירו לדולר, אך לעיתים מדובר בתעריף המרה גבוה במיוחד שעליו היא כמובן מרוויחה לא מעט. שימו לב, אל תבצעו המרות באתר של ריינאייר, ומוטב שאת אותן המרות תבצעו אך ורק דרך כרטיס האשראי שלכם. בעמוד התשלום, מתחת להכנסת פרטי האשראי ניתן לבחור במטבע התשלום, שם יש לבדוק את המחירים ולבחור את המטבע המשתלם.

בנוסף, משתמשים שאינם אוהבים למסור את פרטי האשראי האישיים שלהם יכולים לבצע תשלום באמצעות שירות PayPal המאובטח.

מטבע תשלום ראינאייר

רוצים לחסוך 55 אירו? עשו צ'ק אין בבית

חשוב לבצע צ'ק אין בבית ולהדפיס את כרטיסי הטיסה או להשתמש באפליקציה. הצ'קאין החינמי נפתח 24 שעות לפני מועד הטיסה, ואם תשכחו לעשות זאת, תשלמו עוד 55 אירו נוספים בשדה התעופה. אלו הדברים הקטנים שבעזרתם חברות הלואו קוסט מרוויחות על חשבון הנוסעים.

טסים ריינאייר? אל תקנו מושבים מראש

רכישת הכרטיס וביצוע צ'ק אין, יבטיחו לכם מקום על הטיסה ב-99%. במידה ולא, ריינאייר תצטרך למצוא לכם טיסה חלופית או לפצות בהתאם. ריינאייר אוהבת לפזר נוסעים בצורה אקראית, והישראלים כבר מכירים את הנושא ומחליפים כיסאות ביניהם. רכישת כסא עולה כשישה אירו לאדם לכיוון, משמע שהושבה למשפחה של חמישה נוסעים לשני הכיוונים – תעלה 60 אירו.

במידה ואתם טסים עם ילדים מתחת לגיל 12, ריינאייר תחייב אתכם בעלות של מושב אחד למבוגר (לרוב 6 אירו), ואז תוכלו לבחור מושבים עבור הנוסע הראשי בהזמנה (זה ששמו מופיע ראשון) וכל הילדים מתחת לגיל 12 ללא עלות נוספת. לא ניתן לבטל את החיוב הנ"ל.

ראינאייר בחירת מושבים

רוצים לקחת איתכם טרולי? רכשו פריורטי מראש

בעוד שכרטיס הטיסה הרגיל בריינאייר מאפשר לכם לקחת תיק יד קטן בגודל של 20x25x40 ס"מ, נוסעים המעוניינים לקחת איתם טרולי גדול יותר בנוסף למטוס, במשקל של עד 10 ק"ג, נדרשים לרכוש כרטיס 'פריורטי' הנותן להם בנוסף קדימות בזמן העלייה למטוס.

נציין כי כמות כרטיסי הפריורטי בכל טיסה מוגבלת, ובמידה ולא תרכשו אותה במועד ההזמנה ייתכן ולא תוכלו להוסיף את האפשרות לאחר מכן – אלא תדרשו לשלם על מזוודה רגילה להטסת הטרולי.

צריכים להוסיף מזוודה או מושב? עשו זאת במעמד ההזמנה

טריק פשוט וקל לחסוך כסף הוא להוסיף את כלל השירותים שתצטרכו כבר במעמד ההזמנה. בריינאייר מחירי המזוודות והמושבים אינם משתנים כלל, ויש הנחה משמעותית על שירותים נוספים (כולל כבודה והושבה) למי שמזמין במעמד הזמנת הטיסות. כך למשל: מחיר מושב בסיסי עולה מ-4 אירו ל-6 אירו לכיוון, מזוודות עולות מ-25 אירו ל-40 אירו (בתעריף חורף, בקיץ החיסכון אף גדול יותר) ופריוריטי עולה מ-6-12 אירו למעל 20 אירו.

משפחות עם ילדים קטנים? הרווחתם!

אם אתם טסים בהרכב משפחתי (עם ילדים מתחת לגיל 12), תוכלו לרכוש את חבילת ה-Family Plus שכוללת מזוודה גדולה של 20 ק"ג (אחת לכולם), מזוודה של 10 ק"ג לבטן המטוס (לכל נוסע) וכן בחירת מושבים חינמית לילדים מתחת לגיל 12 (וכפי שצוין לעיל, זה כמובן כלול ממילא).

עם זאת, הטבה משמעותית ביותר שמקנה החבילה היא האפשרות לשלם רק 50% מעלות הטיסה, ואת היתרה עד 60 ימים לפני הטיסה. שירות זה ניתן ללא תוספת תשלום, ואם היתרה לא תשולם בזמן, המקדמה על סך 50% תוחזר כקרדיט לחשבון ריינאייר של הנוסע הראשי. ניתן להשתמש בקרדיט במהלך 12 חודשים מיום הנפקת הקרדיט, ולא ניתן להמירו למזומן. מדובר בביטוח ביטול יחסית מוצלח למי שחושש שלא יוכל לטוס.

רוצים לקרוא חוות דעת על ריינאייר? בואו לעמוד חוות דעת וביקורות על ריינאייר

הטיסות הזולות ביותר ליעדי ריינאייר:

יש לכם עוד שאלות על טיסות בריינאייר? בואו לשאול על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה