חוסכים במחיר, טסים עם תיק גב

הזמנת טיסות באינטרנט היא עסק בעייתי עבורכם? כדאי שתכירו מספר פיצ'רים מגניבים ביותר שחברות התעופה מציעות ועשויות להפתיע אתכם! בין אם אתם זקוקים להתלבטות לפני ביצוע ההזמנה ללא חשש מעליות מחיר ובין אם אתם צריכים גמישות במועדי הנסיעה או בהרכב הנוסעים – הכתבה הזו היא בשבילכם.

הזמנת כרטיס טיסה ללא שם

רבים מאיתנו נתקלו בסיטואציה שבה הם מעוניינים לרכוש כרטיסי טיסה, אך ללא וודאות מוחלטת מי מהמשפחה או החברים אכן יהיו זמינים לכך כשהעת תגיע. במצב שכזה רבים לוקחים הימור, מזמינים ומנסים למכור את כרטיסי הטיסה בקושי רב או ממתינים עד לוודאות ולבהירות ונאלצים לשלם יותר לאור ההמתנה הממושכת בביצוע ההזמנה.

לשם כך וויזאייר מאפשרת לבצע הזמנה כאשר רק פרטי הנוסע הראשי נמסרים, בעוד עבור יתר הנוסעים השמות לא נכתבים. שירות זה עולה כ-44 ש"ח בלבד לכל נוסע, ובאמצעותו ניתן להזין את השם המלא עד 3 שעות לפני ההמראה – גמישות במיטבה. כך, במקרה שהפרטנרים לבסוף אינם זמינים לטוס איתכם, תוכלו בקלות להוסיף כל שם אחר להזמנה או למכור את כרטיסם במחיר העלות ובתוספת של אותם 44 ש"ח בלבד.

מטוס וויזאייר
מטוס וויזאייר

כרטיס גמיש

דרך נוספת להתמודד עם חוסר בהירות ביחס להרכב הנוסעים או למועד הטיסה הוא לרכוש בתוספת תשלום את האפשרות לשנות את התאריכים, ובחלק מהחברות אף לקבל החזר כקרדיט בחשבון. שירות זה מוצע על-ידי חברות תעופה רבות, ביניהן וויזאייר, טרנסאוויה ופגסוס. בשונה מחברות תעופה אחרות שמציעות קטגוריית כרטיס Flex, שמגיעה עם הטבות נוספות ובשל כך מייקרת את העלות באופן משמעותי, כאן מדובר בתוספת שירות שניתן לצרף לכרטיס הבסיסי במהלך ביצוע ההזמנה. בהתאם, המחיר הרבה יותר אטרקטיבי.

במהלך ביצוע ההזמנה בטרנסאוויה תוכלו להוסיף את אופציית הגמישות בעבור 10 אירו לאדם לכיוון, וזו תקנה לכם מספר שינויים בלתי מוגבל למשך שנה ובכפוף לתשלום הפרשי מחיר אם ישנם כאלו. כלומר, אם הטיסה המקורית עלתה 50 אירו והטיסות בתאריכים החדשים עולים 100 אירו, לא תצטרכו לשלם עמלת שינוי יקרה אלא לשלם את הפער בין תעריפי התאריכים – 50 אירו.

בוויזאייר ניתן להוסיף את השירות במהלך ביצוע ההזמנה בלבד בעלות משתנה הנעה בין 80 ש"ח לכ-125 ש"ח לנוסע, מה שיקנה לכם אפשרות לשנות את מועד הטיסה עד שעתיים לפני ההמראה או לחילופין לבטל את ההזמנה ולקבל קרדיט בשווי ששולם אל חשבונכם באתר Wizzair. לא מדובר בהחזר כספי אל הבנק, ועל כן תצטרכו להשתמש בקרדיט הזה לביצוע הזמנה אחרת בוויזאייר אם אינכם רוצים לאבד את ערכו. כמו כן, לא ניתן למכור או למסור קרדיט לחשבון וויזאייר אחר.

גם פגסוס הטורקית מציעה את תוספת ה-Flex, ובתנאים האטרקטיביים ביותר. בתמורה לכעשרה אירו לכיוון לאדם תוכלו לבצע שינויים עד 12 שעות לפני הטיסה או לבטל את ההזמנה ולקבל החזר מלא אל אמצעי התשלום, בניכוי עלות ה-Flex.

נעילת מחיר

אם גם לכם קרה שרציתם להזמין כרטיסי טיסה אבל עדיין לא הייתם נעולים על היעד, על התאריכים או על הפרטנרים לחופשה, ומצד שני חששתם שהמחיר יעלה – נעילת המחיר היא הפיצ'ר בשבילכם. בתוספת תשלום די סמלי ניתן לנעול את פרטי ההזמנה – היעד, התאריכים, ההרכב והמחיר הנוכחיים – למשך זמן קצר, בין יום לשבוע, בהתאם לחברת התעופה.

כך תוכלו לקחת לעצמכם יותר זמן להתלבט ולהחליט האם פרטי הנסיעה מתאימים לכם, וזאת כמובן מבלי לחשוש שמא המחיר יעלה. את השירות מציעות חברות תעופה רבות מאוד, וביניהן אל-על, וויזאייר, פגסוס, Vueling, British Airways, Turkish Airlines, Emirates ועוד.

מטוס
קודם נועלים את המחיר, ורק אחר כך משלמים.

פריסה לשני תשלומים בהזמנת טיסות באינטרנט

רכישת כרטיסי טיסה לכל המשפחה היא הוצאה כלכלית לא מבוטלת, ועל כן האפשרות לפרוס את הרכישה לתשלומים היא תמיד מבורכת. למשפחות הרוכשות כרטיס בקטגוריית Family Plus בחברת התעופה Ryanair ניתנת האפשרות, לצד תוספת שתי המזוודות (10 ו-20 ק"ג) והושבה בחינם לילדים עד גיל 12, גם לפרוס את הרכישה לשני תשלומים. כלומר, ניתן לפצל את תשלום ההזמנה ל-50% בעת ביצוע ההזמנה וליתרה במועד מאוחר יותר.

מכירים עוד פיצ'רים מגניבים להזמנת טיסות באינטרנט? בואו לכתוב על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה