זולה, צעירה ותוססת – אתונה היא עיר מדהימה ומיוחדת שיכולה להתאים לכל טעם ולכל סגנון. בקיץ היא מאפשרת לשלב בין טיול עירוני לחופשת בטן גב, בחורף אתונה היא יעד חם וקצר שמתאים בול לסופ"ש כיפי, ובאביב ובסתיו תוכלו לטייל באתונה במזג אוויר מושלם.

התחרות על הקו לאתונה היא ממש חסרת תקדים, ולמעשה שבע חברות תעופה שונות מפעילות טיסות ישירות לאתונה – אל על, אג'יאן, וויז אייר, ריינאייר, ארקיע, ישראייר ובלו בירד. כמובן, וויז אייר וריינאייר מציעות את הטיסות הזולות ביותר, אך האם שווה לשלם יותר כדי לקבל יותר? יצאנו לבדוק!

כמה מילים על אתונה

אתונה, משלבת בהרמוניה מוחלטת אטרקציות ברמה עולמית, כמו מתחם האקרופוליס, מגוון שכונות צבעוניות וייחודיות כמו הפלאקה שמרגישה כמו כפר יווני שנשלף הישר מהאיים ושכונת פסירי התוססת, עם הברים המשוגעים ובתי הקפה הצבעוניים, קולינריה יוונית משובחת, אווירה טובה וגם שופינג שכבר הפך לזול יותר מבטורקיה.

כאמור, אתונה הוא אחד היעדים עם המגוון הרחב ביותר של חברות תעופה, ולכן היה קשה למצוא תקופות ספציפיות שמייצגות היטב את פערי המחיר בין חברות התעופה, ועל כן ביצענו את ההשוואה על סמך הקטגוריות הבאות:

  1. התאריך הזול ביותר לסופ"ש של 3-5 לילות
  2. התאריך הזול ביותר לחופשה בת 3-5 לילות עם מזג אוויר נוח

אם תשאלו אותנו מתי הכי כדאי לטייל באתונה, נשיב שאתונה נהדרת בכל השנה, אך מזג האוויר בהחלט משפיע רבות על סוג הטיול. עם זאת, אנחנו מאמינים שרוב האנשים יהנו הכי הרבה באביב ובסתיו, או בקיץ בשילוב עם זמן רגיעה בבריכה/בים ו/או ביקור באי סמוך.

את מחירי המלונות בדקנו על סמך סופ"ש בתקופת שוקי חג המולד (29.11-3.12 – רביעי עד שבת). כאשר המחיר המוצג הוא המחיר הזול ביותר, הזמין עבור אותו מלון שהצלחנו לאתר.

לטייל באתונה
טברנה יוונית בשכונת הפלאקה

הזול – טיסות וויז אייר

אז, כמובן, אין הפתעה בכך שחברת וויז אייר היא החברה הזולה ביותר על הקו, ואם אתם חברי מועדון של WIZZ, תוכלו ליהנות מעוד 80 ש"ח הנחה על המחירים המאוד זולים ממילא (הלוך ושוב) שיאפשרו לכם לטייל באתונה בזול.

תנאי כבודה: תיק גב קטן (ניתן להוסיף טרולי ומזוודות בתוספת תשלום)

שעות טיסה בהלוך: המראה מנתב"ג בצהריים ונחיתה באתונה אחה"צ

שעות טיסה בחזור: המראה מאתונה בשעות הבוקר המאוחרות אחה"צ ונחיתה בנתב"ג בצהריים

עלות טיסה בסופ"ש: $89 (19-24.10)

עלות טיסה בתקופה עם מזג אוויר נוח: $80 (28-31.10)

טיסות זולות ליוון
טיסות וויז – זול אך עם חסרונות

מלון זול ומשתלם במיקום מנצח

הצלחנו למצוא עבורכם, מלון 4 כוכבים, במיקום מנצח תמורת 256 ש"ח ללילה בלבד! הכירו את מלון athensotel.com השוכן במרחק 3 דקות הליכה מכיכר מונסטיראקי. ממלון זה תוכלו להגיע ברגל לכל השכונות המפורסמות במרכז אתונה ולמרבית האתרים החשובים. החדרים במלון בסיסיים, אך כוללים את כל מה שתצטרכו, ובמלון תוכלו ליהנות גם מחדר כושר, סאונה ואפילו ג'קוזי.

את התעריף המדהים של 256 ש"ח ללילה מצאנו באתר המלון והוא אפילו כולל ביטול חינם.

מלון זול באתונה
מלון athensotel.com – תמורה מדהימה למחיר

הנוח – טיסות אג'יאן

חברת אג'יאן היא חברת התעופה הלאומית של יוון, הזוכה כבר מספר שנים ברציפות בתואר חברת התעופה האזורית הטובה ביותר באירופה. החברה אימצה מספר מאפיינים של לואו-קוסט (בעיקר מבחינת המחירים ובהיבטים שונים של תפעול), אך בד בבד מאפשרת להביא טרולי למטוס ומספקת שירות מלא בטיסותיה, אשר כולל כריך קטן, שתייה קלה וחמה וחטיף.

החברה מפעילה 2-3 טיסות ביום מנתב"ג לאתונה, ולכן מאפשרת ללקוח לבחור את השעה הנוחה ביותר עבורו. בשילוב עם מדיניות הכבודה הנוחה, אג'יאן בהחלט זוכה בקלות בתואר חברת התעופה הנוחה ביותר. כל המחירים המוצגים לעיל הם לטיסות עם ימים מלאים (יציאה בבוקר וחזרה בלילה), ולכן לטעמנו בהחלט שווה לטוס לאתונה עם טיסות אג'יאן.

תנאי כבודה: טרולי (ניתן להוסיף מזוודות בתוספת תשלום)

שעות טיסה בהלוך: קיימות טיסות בשעות הבוקר המוקדמות, בשעות הבוקר המאוחרות, בצהריים ובערב

שעות טיסה בחזור: קיימות טיסות בבוקר, אחה"צ ובלילה

עלות טיסה בסופ"ש: $116 (28.2-2.3)

עלות טיסה בתקופה עם מזג אוויר נוח: $103 (26-29.5)

טיסות אג'יאן ליוון
טיסות אג'יאן ליוון – אפשרות משתלמת במיוחד

מלון נוח במחיר מעולה

מלון NLH הוא מלון שמיד כשראינו אותו, ידענו שנכניס אותו לכתבה. מדובר במלון צעיר וטרנדי, השוכן במיקום מעולה, מרחק הליכה קצר מכיכר מונסטיראקי. המלון שוכן בנכס אלגנטי בסגנון שנות ה-20 ומציע חדרים נעימים ומרווחים (לפחות 18 מ"ר), בעיצוב מודרני מהמם. בנוסף, במלון יש גם בר רופטופ עם נוף מרהיב לאקרופוליס, טרקלין משותף וחדר כושר.

הצלחנו להשיג תעריף מעולה של 354 ש"ח ללילה דרך אתר reserving.com, ובעיננו מדובר במציאה של ממש בהתחשב ברמת המלון והחדרים והמיקום המנצח.

מלון נוח באתונה
מלון NLH – צעיר, טרנדי ובכלל לא יקר
מלון נוח באתונה
חדר סטנדרטי במלון NLH

המפנק – טיסות אל על

למרות שאל על לרוב לא נחשבת לחברת תעופה מאוד מפנקת, אולי תתפלאו לשמוע שעל הקו לאתונה, אל על מציעה את שעות הטיסה הנוחות ביותר (לטעמנו) ואת מדיניות הכבודה הכי נדיבה (טרולי + תיק גב), וכל זה במחיר סביר למדיי שלא יצריך מכם לשבור קופת חיסכון. כמו אג'יאן, אל על מספקת ארוחה קלה ושתייה לנוסעים ובנוסף מציעה לנוסעים שירות סטרימינג ללא תשלום.

יתרון משמעותי נוסף של אל על מבחינתינו הוא שכרגע יש זמינות גבוהה של טיסות לקיץ 2024 במחיר מצוין של $162 בלבד. כל המחירים שמצאנו הם בשעות טיסה נוחות במיוחד (יציאה בשעות הבוקר המאוחרות וחזרה בשעות הערב).

תנאי כבודה: טרולי + תיק גב (ניתן להוסיף מזוודות בתוספת תשלום)

שעות טיסה בהלוך: מגוון שעות

שעות טיסה בחזור: מגוון שעות

עלות טיסה בסופ"ש: $166 (5-9.3)

עלות טיסה בתקופה עם מזג אוויר נוח: $162 (22-25.7 – בחופש הגדול!)

טיסות אל על לאתונה
טיסות אל-על – תמורה מעולה למחיר גם בחופש הגדול

מלון מפנק באתונה במחיר מדהים

זה פשוט מטורף שהצלחנו להשיג לכם את אחד המלונות הכי מבוקשים ושווים בעיר, Grand Hyatt Athens, במחיר מצחיק של 132 אירו ללילה בלבד (540 ש"ח). במלון הזה תוכלו להתפנק עם בריכות חיצוניות ופנימיות, מתחם ספא מרהיב, מסעדות מצטיינות, נוף מדהים לעיר ושירות ברמה עולמית.

חדרי המלון מעוצבים לעילא, מרווחים מאוד (32 מ"ר לכל הפחות) ומאובזרים בכל מה שתצטרכו. החיסרון היחיד של המלון הוא שהוא מעט רחוק מהמרכז, אך תוכלו להגיע לאן שתצטרכו במהירות באמצעות מוניות בעלות של כמה אירו בודדים. את התעריף האמור מצאנו באתר הרשמי של Hyatt והוא זמין לחברי מועדון בלבד (ההרשמה בחינם).

מלון מפנק באתונה
מלון Hyatt – יוקרה במחיר נגיש

אז מה הכי כדאי? הזול, הנוח או המפנק?

מובן שהתשובה לשאלה הזו היא מאוד אינדיבידואלית, אך אנחנו יכולים לומר שלדעתנו הפעם האפשרויות הנוחות הן המנצחות. טיסות אג'יאן נותנות תמורה מדהימה לכסף שקשה לקבל בחברת וויז, בייחוד כאשר לוקחים בחשבון את עלות הטרולי ואת הימים המלאים שמאפשרים לחסוך בעלות המלון. אל על היא גם אפשרות טובה, אך לטעמנו ההפרש במחיר בין אל-על לאג'יאן אינו מצדיק את השדרוג.

מבחינת המלון, אנחנו הכי אהבנו את מלון NLH, בגלל המיקום האטרקטיבי וכי התחברנו מאוד לעיצוב. הרגשנו שלא שווה להתרחק מהמרכז ולשלם מחיר גבוה יותר, כדי לשדרג למלון Hyatt. מלון Athensotel, אכן מציע תמורה מדהימה לכסף אך לטעמנו החדרים בו יחסית קטנים ופחות התחברנו לעיצוב הבסיסי שלהם.
בכל אופן, שלושת המלונות נותנים תמורה מדהימה למחיר.

עשינו לכם חשק לטוס לאתונה? הנה הטיסות הכי זולות שמצאנו:

טיסות וויז לאתונה:

טיסות ישירות של אג'יאן:

טיסות אל על לאתונה:

אתם מסכימים איתנו? במה הייתם בוחרים? בואו לדבר על זה בקהילת הפייסבוק של טיסות סודיות.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה