את ההתלבטות הזאת כולנו מכירים: מתי עדיף להזמין טיסה מראש? מספר חודשים מראש, או להמתין לרגע האחרון? את התשובה לשאלה הנ"ל כמעט אף אחד לא יכול להגיד באופן חד משמעי. יש מקרים בהם המחירים יירדו, אבל בלא מעט מקרים המחירים דווקא יעלו. אך יש מקום אחד בו התשובה היא ברורה: כשמדובר בטיסות בתאריכים מבוקשים – חשוב, כדאי ורצוי לתכנן מראש ולהזמין כרטיסים מוקדם. 

לא משנה אם מדובר בטיסות בזמן שנערך ביעד אירוע ספורטיבי גדול, הופעה חשובה או בשבוע האחרון לאוגוסט – סביר להניח שאתם לא האנשים הראשונים או האחרונים שחשבו לטוס דווקא כשיש אירוע מיוחד בלוח השנה. על כן, ככל שתקדימו להזמין – תחסכו כסף. ברוב המוחלט של המקרים, המחשבה שהמחירים "עלולים לרדת" לתקופות מבוקשות מתגלית כשגויה, אכן לעיתים יש מבצעים אך נדיר מאד שהם כוללים בתוכם תקופות מבוקשות. 

קחו לדוגמה את הטיסות לתאילנד בפסח: הקורונה אמנם עדיין לא חלפה לגמרי מהעולם, אך המחירים לטיסות הישירות ליעד האקזוטי שנמכרו בינואר ב-$399, בפסח עולים כבר מעל $2,500. במידה והייתם בוחרים להזמין את אותם הכרטיסים לפני מספר חודשים – הייתם משלמים על כך מאות דולרים בודדים לכרטיס וחוסכים הרבה מאוד כסף. ניתן היה לחשוב שלאור הקורונה המחירים דווקא ירדו, אבל בתאריכים המבוקשים אין מקום למשחקים.

הזמנת טיסה מראש
מטוס טורקיש איירליינס. כדי להיות עליו – לפעמים עדיף להזמין מוקדם.

אז באילו מקרים אנחנו תמיד מזמינים כרטיס טיסה כמה חודשים מראש?

הזמנת טיסות מראש בחגים

נתב"ג כמעט חזר לשגרה מלאה ובימי חג הפסח אנו רואים עומסים שלא חווינו בנתב"ג מאז תחילת המשבר, עם תורי ענק ועשרות אלפי נוסעים לחו"ל בכל יום. לא הספקתם להזמין כרטיס בזול? במקום להתבאס, זה הזמן לתכנן הלאה.

יום העצמאות כבר מעבר לפינה (עם סופ"ש ארוך במיוחד!), ואחריו שבועות, וכמובן חגי תשרי בעוד כחצי שנה. בתקווה שלא נראה עוד וריאנט שיגביל את תנועתינו בעולם – גם בחגים הנ"ל המחירים צפויים לעלות לטסים לחו"ל. מי שיזמין מוקדם ירוויח חופשת חג נהדרת במחירים נמוכים יחסית.

בתור חברה ישראלית, אנחנו ב"טיסות סודיות" יודעים כמה חשוב לישראלים לטוס לחו"ל דווקא בחופשות מערכת החינוך ולא לבזבז ימי חופש מהעבודה. על כן, הכנו מנוע חיפוש במיוחד לחגי ישראל עם כל היעדים הכי אטרקטיביים במחירים הכי שווים! לחיפוש טיסות לחגים לחצו כאן

אירועי מוזיקה וספורט גדולים

באירועי ספורט ענקיים (כמו המונדיאל או היורו), או באירועי מוזיקה גדולים (כמו הטומורולנד לדוגמה, או סבב ההופעות של קולדפליי באירופה) – גם כרטיסי הטיסה ליעדים בהם מתרחשים האירועים נוטים לזנק. אנו ממליצים לא להמתין לפתיחת מכירת הכרטיסים לאירוע ולהקדים להזמין את הטיסה עוד לפני עליית המחירים החדה.

רוצים לטוס לדוגמה למונדיאל בקטאר 2022? מצטערים לבשר לכם, אבל אם החלטתם על כך בימים האחרונים זה לא יהיה סיפור זול בכלל. מחירי הטיסות למדינה עלו משמעותית, וחדרי המלון אזלו כמעט לחלוטין. גם אם תנסו לחפש טיסות ליעדים קרובים (כמו בחריין או האמירויות), תגלו שמחירי הטיסות לשם עלו.

אז במידה והחלטתם לטוס להופעה או משחק בחו"ל, ההמלצה שלנו היא לא לחכות עם כרטיסי הטיסה לרגע האחרון. נוסיף כאן המלצה נוספת והיא נוגעת לכרטיסים לאירועים עצמם: נסו להזמין אותם בהקדם האפשרי כי המחירים בשוק המשני לאירועים הגדולים רק עולים ככל שהאירוע מתקרב.

קולדפליי - להזמין מראש
קולדפליי. ברגע האחרון תשלמו על טיסות להופעות ביוקר

הזמנת טיסות מראש לשיא הקיץ

גם אם אתם לא מורים או תלמידים, כנראה שבאוגוסט לא תרצו להיות בארץ. מדי שנה שיאי התיירות היוצאת נרשמים בשבועיים האחרונים של אוגוסט – כשישראלים רבים בוחרים להעביר את הימים החמים של השנה מעבר לים. התוצאה הברורה היא אחת: המחירים מתייקרים בעשרות ואף מאות אחוזים.

אז מה עושים? פשוט מאוד מזמינים את הטיסות מוקדם ככל האפשר. המחירים לקיץ עדיין סבירים אך במגמת עליה, על כן ההמלצה שלנו היא להזמין מהר ככל הניתן. 

גם את הטיסות לשיא אוגוסט ריכזנו עבורכם במקום אחד עם כל היעדים הכי שווים! לחיפוש טיסות לקיץ לחצו כאן.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה