צילום: מיכאל קבחייב

חברת וויז אייר, חברת הלואוקוסט הפעילה ביותר בנתב"ג, לא פעם מציעה את מחירי הטיסות הנמוכים ביותר, אך אלו שרכשו כרטיס טיסה בכמה עשרות שקלים לכיוון עשויים לגלות שהוספת כבודה בוויז מייקרת מאוד את עלות הטיסה הכוללת.

בעונת החורף האחרונה, הצוות שלנו בדק וגילה מחירים גבוהים מאוד, למשל: תוספת מזוודה של 20 ק"ג בטיסה מבודפשט לתל אביב, תעלה 90 אירו (לכיוון אחד) ואלו שהיו מוכנים להסתפק בטרולי יאלצו להיפרד מ-75 אירו.

מחירי כבודה שערוריתיים
מחירי כבודה גבוהים

הטריק: הנחה טלפונית בוויזאייר

מסתבר שאם תנסו להתקשר למוקד ההזמנות הטלפוני של חברת וויז אייר, ייתכן שתוכלו לחסוך מאות שקלים על כבודה! מבדיקה שערכנו גילינו שמוקד ההזמנות הטלפוני יכול להיות זול משמעותית ממחירי הכבודה המוצעים באתר ובאפליקציה. כך למשל: לטיסה משפחתית, הכוללת שש מזוודות טרולי לטיסות הלוך ושוב מת"א לרומא, תאלצו לשלם באפליקציה של וויז אייר מעל 2,000 ש"ח, ואילו במוקד הטלפוני אותן שש מזוודות טרולי יעלו קצת יותר מ-500 ש"ח בלבד. שימו לב לצילום המסך מתוך האפליקציה, אל מול המחיר ששילמנו בפועל מול המוקד הטלפוני.

עלות טרולי בוויז אייר

מחיר טלפוני:
עלות טרולי במוקד הטלפוני של וויז

שלוש מזוודות של 20 ק"ג לאותה הטיסה, יעלו מעל 1,500 ש"ח דרך האפליקציה. בשיחת טלפון אחת אל המוקד, עלות התוספת למזוודות ירדה לפחות מ-600 ש"ח – חיסכון אדיר של מעל 50 אחוז! שימו לב לצילום המסך באפליקציה (בצילום המסך מופיע המספר 6, שכן מדובר ב-3 מזוודות כפול שני כיוונים) אל מול המחיר המוזל ששילמנו בפועל בעזרת המוקד הטלפוני.

כבודה בוויזאייר

מחיר טלפוני:
כבודה זולה וויזאייר

שימו לב: כדי לרכוש שירותים דרך הטלפון, עליכם לחייג לקו ההזמנות של חברת וויז אייר, ולא לקו התמיכה לבעלי מוגבלויות ולטיסות ששובשו.

בעוד שעלות השיחה למוקד ההזמנות הישראלי הינה 4 שקלים, ניתן להתקשר לאחד ממוקדי הזמנות הקיימים במדינות אחרות בעלות שיחה מקומית לחו"ל בעבור מספר אגורות דרך אפליקציית סקייפ או פתרונות דומים, בין המוקדים בעלות שיחה מקומית אפשר למצוא את:

  • דנמרק – 4578791020+
  • טורקיה – 908503901948+
  • פולין – 48322132916+

כמו כן, לכל הזמנה טלפונית של שירות שניתן להזמין באתר או באפליקציה מתווספת עמלת שירות טלפוני על סך 15 אירו (55 ש"ח). מומלץ לרכז את הרכישות שלכם תחת הזמנה אחת כדי שלא תחויבו בעמלת הטלפון מספר פעמים.

את התשלום בעבור ההזמנה הטלפונית, תוכלו לבצע דרך הטלפון או דרך האתר. נציגי השירות יכולים לבצע את ההזמנה באופן טלפוני ולהשאיר חוב על החשבון שלכם, שאותו תידרשו לשלם דרך האתר או האפליקציה כדי שתוכלו לממש את ההזמנה ולהמשיך לנהל אותה. באפשרות תשלום זו לעתים (אך לא תמיד) יוותרו לכם על עמלת הטלפון ואף ניתן לנצל קרדיטים של וויז.

כבודה זולה בוויז
שתי ציפורים במכה אחת: טרולי ב-41 ש"ח לכיוון וללא עמלת טלפון

יש לכם עוד שאלות על הזמנת כבודה בטלפון בוויז? בואו לשאול על כך בקהילת הפייסבוק שלנו.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה