מטוס וויזאייר

גם בשנה הזאת, וויז אייר היא עדיין אחת מחברות התעופה הפופולריות ביותר בנתב"ג. החברה הינה חברת התעופה הזרה הפעילה ביותר בישראל, עם למעלה מ-15 קווים ישירים מנתב"ג. החברה מציעה טיסות מנתב"ג אל יעדים כמו אבו דאבי, אתונה, בודפשט, ורשה, לונדון, לרנקה, רומא ועוד.

אך האם ידעתם שלצד כמות היעדים המרשימה והמחירים הנמוכים, וויז אייר גם מציעה קבלת קאשבק בהזמנת מלונות דרך אתר בוקינג.קום? הכנו לכם מדריך שמפרט אחר השלבים לקבלת הקאשבק, והאותיות הקטנות בשירות זה.

מטוס וויזאייר
מטוס של חברת וויזאייר

מהי משמעות הקאשבק בוויז אייר?

המשמעות של "קאשבק" היא קבלת החזר כספי מסוים מסכום עסקה שביצעתם באתר מסוים, לטובת מימוש בפלטפורמה אחרת. חברת וויז אייר מאפשרת ללקוחותיה שמזמינים מלון דרך אתר בוקינג, לקבל קאשבק של 5% למימוש באתר החברה. הקרדיט שיתקבל בוויז אייר מהווה אמצעי תשלום לטיסות ולשירותים נלווים כמו הושבה וכבודה. כך למשל, בעבור שהייה במקום אירוח שעלותה €1,000, יוחזרו €50 לחשבון וויז שבבעלותכם.

פתיחת חשבון חדש באתר וויז אייר

ראשית, במידה ואתם משתמשים חדשים, יש להירשם ולפתוח חשבון אישי באתר וויז אייר; אין חובה בהזמנת טיסה כדי לפתוח את החשבון. ההרשמה הינה קלה ופשוטה, ובנוסף, קיימת גרסה עברית מלאה באתר וויז אייר – מה שמקל על ההתניידות באתר. כדי לפתוח חשבון בוויז אייר, בגרסה העברית בצד שמאל של המסך יופיע כפתור התחבר. לחיצה על הכפתור, תפנה אתכם לעמוד ההתחברות שבו גם קיימת אפשרות להרשמה למשתמשים חדשים.

התחברות למשתמש באתר וויז

לאחר מכן, משתמשים חדשים ידרשו למלא פרטים אישיים כמו שם, טלפון, תאריך לידה וכתובת דוא"ל. לאחר אישור הפרטים, נפתח עבורכם חשבון חדש בוויז אייר. מספר חבר המועדון, שישמש אתכם בהזמנת המלון, נמצא באזור האישי בקטגוריה 'הפרופיל שלך'.

כיצד נזמין את המלון במסגרת הקאשבק?

לאחר שההרשמה בוצעה בהצלחה, נעבור כעת להזמנת המלון. בדף הבית של האתר, ליד לשונית הטיסות תמצאו את לשונית בתי מלון. לאחר פתיחת הלשונית, תתבקשו להכניס את היעד המבוקש, וכן את תאריכי ההגעה והעזיבה. לאחר לחיצה על חיפוש, תועברו לאתר בוקינג ובו יוצגו לכם המלונות הזמינים ומחיריהם.

העברה חשובה: במידה ויש לכם מעמד (Genius) בבוקינג, נמליץ לחבר את החשבון בבוקינג. כך תוכלו להינות מכפל הטבות – גם מחירים נמוכים יותר בזכות המעמד בבוקינג, וגם לקבל קשאבק במסגרת ההטבה של וויז אייר.

הזמנת מלון דרך וויז אייר
הזמנת מלון דרך וויז אייר

בעת הצגת תוצאות החיפוש, תוצג עלות השהייה, וגם את סכום הקרדיט שיגיע לחשבון הוויז שלכם לאחר ביצוע ההזמנה. כמובן שניתן לבצע סינון תוצאות לפי פרמטרים כמו ביטול חינם, דירוג מלון, מחיר ואזור. כך נראית תוצאת חיפוש, שכוללת את עלות המלון וקרדיט בסך €51:

לאחר לחיצה על בדקו זמינות, תועברו למילוי פרטים נדרשים לצורך סגירת הזמנת מקום האירוח. בחלון האחרון, ולפני השלמת ההזמנה, תידרשו לקשר את מספר החבר שלכם בוויז אייר להזמנה בבוקינג. הליך זה יבוצע על ידי הכנסה של מספר החבר (10 ספרות) בחלון הבא:

הכנסת חבר מועדון וויז באתר בוקינג

האותיות הקטנות של הקאשבק בוויז אייר

קיימות כמה אותיות קטנות ותנאים שניתן להכיר:

  1. על מנת לקבל את הקאשבק, יש להשלים את השהייה במלואה. כך למשל, אם נאלצתם לבטל את השהיה או לשנות אותה, לא תהיו זכאים לקבל את הקאשבק.
  2. ניתן להשתמש במספר החבר שלכם לטובת הזמנות של נוסעים אחרים, וכך לקבל את הקאשבק גם אם אתם לא מתארחים במקום האירוח. יש להזין את מספר החבר בעת ביצוע ההזמנה שלהם.
  3. הקאשבק ייכנס לחשבון הוויז שלכם עד 64 יום לאחר יום העזיבה.
  4. תוקף הקאשבק הוא לחצי שנה יום כניסתו לחשבון החבר שלכם באתר וויז אייר.
  5. אין חובה לרכוש כרטיס טיסה בוויז אייר בשביל הקאשבק. ניתן לבצע את הזמנת המלון בלבד דרך וויז אייר.
  6. נזכיר כמובן, כי אנחנו תמיד ממליצים להשוות מחירים ולוודא שהקאשבק אכן יוצא משתלם.

הזמנתם מלון בבוקינג והשתמשתם בקאשבק של וויז? בואו לדבר על זה ב'קהילת הפייסבוק' של טיסות סודיות!

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה