צילום: מיכאל קבחייב

חברת הלואו-קוסט הפופולרית וויז אייר השיקה הבוקר מנוי שנתי חדש –  "Wizz All You Can Fly"– ובתרגום חופשי טוס כפי יכולתך. כיום, מפעילה החברה 22 קווים מנתב"ג, ובסה"כ מעל 750 קווים בשלוש יבשות. אז איך זה הולך לעבוד ולמי זה משתלם? תישארו איתנו ונעשה לכם סדר בכל הפרטים שאתם חייבים לדעת לפני רכישת המנוי.

מנוי חופשי שנתי בוויזאייר

המנוי השנתי החדש של וויז אייר מאפשר לרוכשים להינות במשך שנה ממספר בלתי מוגבל של טיסות. עלות המנוי במחיר השקה מיוחד הוא €499 והמחיר צפוי לעלות בעוד יומיים ל-€599. המנוי מאפשר הזמנה של כרטיסי טיסה במהלך 72 השעות שלפני הטיסה, על כמעט כל טיסה ברשת הקווים הענפה של וויז אייר. הכרטוס על בסיס מקום פנוי ובעלות של €10 לכיוון.

מנוי שנתי וויז אייר

כך לדוגמא, עבור אדם שיטוס פעם בחודש, העלות החודשית הבסיסית של החזקה במנוי תעמוד על €42 לחודש + עלות של €20 לטיסת הלוך-חזור. מכאן שניתן יהיה לכרטס ליעדים כמו רומא, לונדון, וינה ועוד בעלות כוללת של €62 בלבד. בנוסף, וויז אייר מפעילה קווים רבים בין אירופה, אסיה וצפון אפריקה, כך שרכישת המנוי השנתי מאפשרת להגיע בקונקשן עצמאי ליעדים כמו מרוקו, טנריף, איסלנד ואפילו המלדיביים במחירים שווים. צירפנו לכם מפה עם כל יעדי וויזאייר שתוכלו להגיע אליהם בעזרת המנוי.

האותיות הקטנות – מה צריך לדעת?

כמו לכל הצעה מפתה גם כאן יש כמה אותיות קטנות שכדאי לדעת לפני שרוכשים את המנוי השנתי החדש:

  1. תנאי הכבודה של וויז אייר נותרים זהים גם עבור בעלי המנוי השנתי, כך שכרטיסי הטיסה כוללים תיק גב בלבד.
  2. המנוי הוא לאדם יחיד ואינו ניתן להעברה.
  3. הגם שהמנוי מאפשר להינות ממספר בלתי מוגבל של טיסות בשנה, קיימת הגבלה יומית של עד 3 טיסות ביממה.
  4. לא ניתן לנצל את המנוי לטיסות פנים באיטליה.
  5. עקב הגבלת הכרטוס ל-72 שעות בלבד טרום הטיסה, לא ניתן יהיה להזמין טיסות הלוך-חזור של יותר משלושה ימים בהזמנה אחת. במצב זה יאלץ בעל המנוי לטוס עם כרטיס הלוך בלבד ולכרטס את כרטיס החזור בהמשך בהתאם לזמינות.
  6. מאותה סיבה, בתאריכים מבוקשים עלול להיות קשה לאתר מקום פנוי בטיסות. כך במקרים של הופעה בחו"ל או בתקופות הקיץ והחגים כנראה שנמליץ להזמין כרטיסים רגילים ולא לסמוך על המנוי.

אז למי בכל זאת מתאים המנוי?

המנוי השנתי וויז אייר אטרקטיבי במיוחד לנוסעים ספונטנים שטסים עם תיק גב בלבד. פלח האוכלוסיה הזה גמיש מספיק לטוס על בסיס מקום פנוי ולנצל כמה שיותר טיסות בחודש. לרוב האוכלוסיה יש מגבלות לו"ז קשיחות יותר כמו ימי חופש מהעבודה, חופשות לימודים ולכן המנוי לא מתאים עבורם. את המנוי תוכלו לרכוש באתר חברת התעופה, במידה והמנוי פחות מתאים עבורכם, תוכלו למצוא אצלנו באתר את התאריכים הכי זולים לטיסות וויאזייר.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה