חוסכים במחיר, טסים עם תיק גב

עידן הלואו קוסט הביא לשינויים רבים בהרגלי הטיסות שלנו. מטיסה אחת בשנה-שנתיים, ישראלים רבים החלו לאפשר לעצמם לבקר בנתב"ג פעמים רבות יותר בשנה. בנוסף, חברות תעופה רבות יותר נכנסו לשוק הישראלי והכירו לנו עשרות יעדים חדשים. אך אם יש דבר אחד שישראלים מתקשים להתרגל אליו בעידן הלואוקוסט, זה כנראה לטוס בלי מזוודה.

למרות שרוב הגיחות שלנו לחו"ל הם לימים ספורים בלבד, נראה כי ללא מעט אנשים קשה להתרגל לרעיון לפיו אפשר לצאת לטיסה ללא מזוודה ולנפוש עם כבודת יד בלבד (והכנו מדריך מפורט איך לעשות את זה נכון!).

שלט המראות בנתב"ג
נתב"ג. אפשר גם בלי מזוודה

אין ספק שכאשר טסים לתקופות ממושכות, יעדי שופינג או לחופשות מורכבות (כמו סקי לדוגמה) אין ברירה אלא לקחת מזוודה. אך בלא מעט מקרים ניתן לוותר על מזוודה, ויש לכך הרבה יתרונות.

מדוע כדאי להשאיר את המזוודה בבית?

טיסה בלי מזוודה = חיסכון בזמן

  • צ'ק אין מזורז – היתרון הראשון שבשבילו שווה להפסיק לשלוח מזוודה הוא חיסכון משמעותי בזמן בשדה התעופה. בנתב"ג אף השיקו מסלול מיוחד ומהיר לטסים עם כבודת יד בלבד (איזור בידוק W) שמאפשר לדלג על התורים הארוכים של הצ'ק אין.
אזור W לכבודת יד
אזור W לטסים עם כבודת יד בלבד. צילום: נמל התעופה בן גוריון
  • יציאה מהירה מהשדה בנחיתה – אין דבר יותר מייאש בנחיתה מאשר להמתין ליציאה של המזוודות: להתפלל שהמזוודות יתחילו לצאת בזמן, לרוץ כדי לתפוס עמדה טובה ליד יציאת המזוודות, ולהסתכל עם שבע עיניים על כל מזוודה שיוצאת, ואז לפלס את דרככם למסוע בדיוק בטיימינג הנכון לתפוס את המזוודה בתנועה. לא הגיע הזמן לוותר על כל זה? לדעתנו לגמרי כן. בטיסה ללא מזוודה ועם טרולי או תיק יד בלבד, פשוט יוצאים מהשדה וזהו.
  • זמן האריזות מתקצר – אריזה נכונה לוקחת משמעותית פחות זמן ופחות התלבטויות מביאים את מה שהכרחי ושימושי, מתרכזים בעיקר ומוותרים על מה שלא באמת חשוב. במיוחד בשבילכם גם הכנו רשימה מרוכזת של כל מה שצריך ואפשר לארוז בתיק גב בלבד, לחצו כאן.

טסים ללא מזוודה וחוסכים הרבה כסף

  • לטוס במחירים הנמוכים ביותר – העוקבים הוותיקים שלנו כבר מכירים את זה: התעריפים הנמוכים ביותר של רוב חברות התעופה לא כוללים כבודה. ומי שמעוניין בכל זאת להוסיף כבודה,צפוי להוסיף לא מעט כסף על התענוג, לעיתים אפילו יותר מעלות כרטיס הטיסה! הפתרון לעניין הוא פשוט מאוד – לוותר על מזוודה ולטוס במחיר הזול!
  • אין קנסות – חברות התעופה מגבילות את משקל הכבודה הנשלחת לבטן המטוס וישמחו לגבות כמה עשרות דולרים על חריגה במשקל. ברגע שטסים ללא מזוודה, יש דאגה אחת פחות  תיק גב או טרולי שמתאים למידות, החשש שלנו להגיע ל-23 ק"ג ומעבר לו – נעלם.
טיסה ללא מזוודה
תיק גב. לא תאמינו כמה יכול להיכנס בפנים

נוחות בדרך לחופשה מתחילה עם טרולי

  • מזוודות הולכות לאיבוד בדרך, הטרולי לא – אין דבר יותר מתסכל מאשר להגיע ליעד ולגלות שהמזוודה שלך לא הגיעה. בנוסף לכל הבלאגן והסיוט הבירוקרטי, גם היום הראשון בטיול שלכם יתבזבז על קניות של מוצרים בסיסיים. אנחנו ממליצים לוותר על הסיכון, ופשוט לקחת תיק גב או טרולי במקום.
  • נוחות וקלילות – בלי עגלות בשדה ובלי לגרור עשרות קילוגרמים יחד אתכם ברחבי ערים אירופאיות, אפילו הגב שלכם יודה לכם על כך שוויתרתם על מזוודה.

יש לכם שאלות נוספות בנוגע לטיסה עם תיק גב או טרולי? דברו על כך בקהילת הפייסבוק שלנו

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה