עונת החגים מתקרבת לשיאה, ומאות אלפי ישראלים עתידים להמריא מהארץ, למגוון יעדים שווים ברחבי העולם. אז בין אם אתם קופצים לסופ"ש קצר ביוון או לטיול של שלושה שבועות ביפן, סביב הנסיעה יש הרבה מטלות ודברים לארגן, וטבעי שדברים יפלו בין הכיסאות.

אנחנו כאן להזכיר לכם שיש דבר אחד שאסור לכם לשכוח: לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל! ואם כבר אנחנו מדברים על ביטוח נסיעות, ההמלצה שלנו היא לבחור ביטוח בריאות איכותי שמקנה לכם כיסוי מקיף ונרחב ומאפשר לכם לטייל בלי דאגות.

אז הכירו את ביטוח הנסיעות לחו"ל של חברת מנורה מבטחים – ביטוח שעושה הכל בשביל שאתם תטיילו בראש שקט ותתמקדו בלהנות מהטיול.

ביטוח הנסיעות לחו"ל של מנורה מבטחים מבטיח שאם יקרה חלילה אירוע בעייתי בטיול שלכם, תוכלו להיות רגועים. במידה ותצטרכו להפעיל את הביטוח, תקבלו ממנורה מבטחים החזר מיידי לכרטיס האשראי על הוצאות רפואיות (עד 300$) או איחור בהגעת כבודה ($150). כמו כן, במידת הצורך תוכלו להגיש תביעה בקלות ובמהירות דרך האפליקציה.

ביטוח חו"ל מנורה
מנורה מבטחים – לטוס בראש שקט

למרות שכמובן נקווה שלעולם לא תצטרכו זאת – במקרה של אירוע רפואי, תוכלו להתייעץ עם רופא תוך 3 שעות או ליצור קשר עם מוקד רפואי הפעיל 24/7 וזמין בטלפון ובוואטסאפ. כמו כן, מוקד האיתור וחילוץ (באמצעות MAGNUS) יהיה זמין 24/7  בלחיצת כפתור עבור מבוטחים שהוסיפו הרחבה לאיתור וחילוץ. אז כמה כל זה עולה? הרבה פחות ממה שחשבתם! ביטוח הנסיעות של מנורה מבטחים מתחיל ב-$1.75 ליום בלבד – מחיר זול ומשתלם, בייחוד כשחושבים על כל היתרונות המדהימים שמגיעים עם הביטוח.

אז למה אתם מחכים?

 

גילוי נאות: הכתבה נכתבה בשיתוף חברת מנורה מבטחים. בכפוף לתנאי השימוש.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה