"העיר הנסתרת" היא שיטה להוזלת מחיר הטיסה, על ידי רכישת כרטיס טיסה עם עצירה ביעד אליו אתם רוצים להגיע. לדוגמה, אם תרצו להגיע לפריז ותמצאו טיסה של Air France ללונדון עם עצירה בפריז, פשוט תוכלו לרדת מהמטוס בפריז וליהנות מטיסה במחיר מוזל, שלעיתים עשוי להיות זול יותר מטיסה ישירה רק לפריז. עם זאת, קיימים לא מעט סיכונים שאתם חייבים לדעת, ואם תשמרו על הכללים הבאים, ייתכן ותוכלו להוזיל את הטיסה שלכם, במיוחד אם מדובר רק בטיסה בכיוון אחד. לגזור ולשמור, כל מה שאתם צריכים לדעת על השיטה:

אל תשלחו כבודה

מומלץ שלא לשלוח כבודה: לא תמיד יאפשרו לכם לאסוף אותה במהלך הקונקשן. רכישת כרטיס עם קונקשן ארוך מעלה את הסיכויים שתדרשו לבצע תיוג מחדש לכבודה, כך שנסו לכוון לקונקשן ארוך מאוד, ולעיתים עם סוכן תוכלו להרכיב קונקשן של יותר מ-10 שעות, מה שיעלה עוד יותר את הסיכויים לכך שתוכלו להוציא את הכבודה. אם מדובר בכרטיס טיסה לארצות הברית, כן תוכלו לשלוח כבודה מאחר והיא תצא בנחיתה הראשונה בארצות הברית, על מנת שתעבירו אותה במכס. כך לדוגמה, אם תרצו להגיע לסן פרנסיסקו והכרטיס הינו: תל אביב – סן פרנסיסקו – לוס אנג׳לס, זול יותר מאשר טיסה ישירה לסן פרנסיסקו, אז כן תוכלו להוציא את הכבודה.

רכשו כרטיס בכיוון אחד

אי הופעה למקטע טיסה תבטל אוטומטית את שאר המקטעים שלאחר מכן. אם תרכשו כרטיס הלוך – חזור, אז החזור שלכם יבוטל כשלא תעלו על טיסת ההמשך.

 אל תוסיפו את נוסע המתמיד שלכם

מומלץ שלא להוסיף להזמנה את החשבון נוסע מתמיד שלכם. זהו אמצעי זהירות למקרה שחברת התעופה תרצה להעניש אתכם, ותקח מכם את יתרת הנקודות שצברתם או אפילו את הסטטוס שצברתם. חברת התעופה יכולה לטעון שמדובר בעבירה על חוקי המועדון.

היו הגונים: עדכנו את חברת התעופה

היו הוגנים והודיעו לחברת התעופה שאתם לא ממשיכים על מנת לא לעכב את טיסת ההמשך: מכיוון שעשיתם כבר צ'ק אין ויש בידכם כרטיס טיסה, חברת התעופה עשויה לחכות לכם. לכן ברגע הנחיתה ביעד, הודיעו בדלפקי חברת התעופה כי לא תעלו על טיסת ההמשך. כך לא תגרמו לעיכובים מיותרים.

קחו בחשבון שחברת התעופה מחויבת להביא אתכם ליעד הסופי

הטיסה בוטלה או נדחתה? קחו בחשבון שחברת התעופה מחויבת להטיס אתכם ליעד הסופי. אם בחרתם טיסה ללוס אנג'לס עם עצירה בניו יורק, קחו בחשבון שבמידה ויהיה שינוי בטיסה, חברת התעופה עשויה למצוא טיסה חלופית כמו טיסה ישירה או טיסה עם עצירה ביעד אחר. מדובר בסיכון שקורה לעיתים רחוקות, אך יש לקחת אותו בחשבון.

דוגמא: פריז בתור עיר נסתרת

כשחיפשנו טיסות לפריז עם אייר פראנס, גילינו שהמחיר לכיוון אחד יכול לעבור את ה-$200 לתאריכים אותם חיפשנו.

תל אביב ישיר לפריז
כרטיס ישיר מתל אביב לפריז

אך ברגע ששינינו את הטיסות אל כך שיהיו מתל אביב לבריסל במקום לפריז, גילינו ראינו שהמחיר נחתך ב-25% – כשכמובן התכנון שלנו הוא פשוט לנחות בפריז ולא להמשיך לטיסת ההמשך לבריסל.

תל אביב לבריסל עם קונקשן בפריז
תל אביב לבריסל עם קונקשן בפריז

דוגמא: רומא בתור עיר נסתרת

חיפשנו בסקייסקאנר טיסה לרומא עם ITA, וגילינו את המחיר הבא:

כרטיס טיסה ישיר מת"א לרומא
כרטיס טיסה ישיר מת"א לרומא

אך ברגע ששינינו את הכרטיס לכך שהוא יהיה מתל אביב לונציה עם ITA, המחיר ירד וכמובן שהקונקשן נמצא ברומא.

טיסה לונציה עם קונקשן ברומא
טיסה לונציה עם קונקשן ברומא

יש לכם עוד שאלות על טריק העיר נעלמת? מוזמנים לשאול בקהילה שלנו בפייסבוק.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה