אחד היעדים הפופולרים ביותר עבור ישראלים הוא העיר ניו יורק. כאשר בדומה לאוסטריה, גם מדינת ניו-יורק מאפשרת לתושביה ולתיירים בדיקות PCR בחינם.

ביצוע בדיקת הקורונה מסוג PCR לפני החזרה לארץ הוא עדיין נוהל חובה עבור ישראלים המבקשים לחזור בחזרה לארץ במידה והם נמצאים בחו"ל למשך יותר מ-72 שעות, כאשר נכון ליום כתיבת המדריך הדרישה של מדינת ישראל לביצוע הבדיקה עדיין לא השתנה, כאשר הבדיקה עצמה צריכה להתבצע עד 72 שעות לפני הטיסה עצמה ויש להציג את התוצאה (השלילית) לנציגי חברת התעופה בדלפקי הצ'ק אין ובשער העליה למטוס.

בדיקות PCR בארה"ב יכולות להגיע גם ל$150 מה שהופך את בדיקות ה-PCR החינמיות המבוצעות בניו-יורק לפתרון מצוין וחסכוני בעבור מטיילים החוזרים משם לארץ.

בדיקת קורונה בחינם בעיר ניו-יורק

לא כל הבדיקות PCR שמבוצעות בניו-יורק חינמיות, כאשר את הבדיקות ללא עלות מבצעת LabQ במבחר גדול במיוחד של מיקומים ברחבי ניו-יורק כאשר יש לשים לב שחלקן סגורות בימי שבת ו/או ראשון, אין צורך להירשם מראש לבדיקה אלא לגשת לעמדה בשעות בה היא פתוחה.

פריסת בדיקות קורונה בניו יורק
מיקומי עמדות הבדיקה של LabQ

העמדות של LabQ מבצעות בדיקות מטוש בדומה לבדיקות בארץ. כאמור, אין צורך להירשם מראש לבדיקה אלא רק לגשת לעמדות LabQ בשעות הפתיחה שלהם (רשימה).

עם ההגעה לעמדה תתבקשו למלא את הפרטים האישיים שלכם בטופס דיגיטלי, חשוב גם לציין בטופס את מספר הדרכון שלכם. כאשר בסופו מקבלים קוד QR שאיתו ינפיקו עבורכם צמד מדבקות להדבקה על מבחנת הבדיקה והשקית שלה. בעוד שקישור ה-QR מעביר אתכם לעמוד הספציפי של העמדה אליה הגעתם, ניתן לבצע רישום גם בקישור הכללי של LabQ.

כל התהליך אורך מספר דקות בלבד, כאשר את התוצאות מקבלים במייל עימו נרשמתם תוך כ-18 עד 36 שעות (למרות שהם מבטיחים עד 24 שעות), כך שיש להתחשב בכך בעת ביצוע הבדיקה לפני הטיסה לארץ, אותה יש לבצע 72 שעות בטרם הטיסה עצמה.

בדיקות קורונה בניו יורק
עמדות בדיקה LabQ

היכולת לבצע בדיקת קורונה בחינם בניו-יורק מאפשרת גם לנו התיירים בארה"ב להנות מראש שקט בנושא בדיקות ה-PCR לפני החזרה לארץ ללא צורך לבצע תשלום יקר, דבר ההופך את "התפוח הגדול" לנקודת סיום טובה לטיול בארה"ב לפני החזרה לישראל.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה