כמו איחוד האמירויות גם בחריין בחרה לנרמל את יחסיה עם ישראל. בתוך כך נחתם הסכם תעופה בין המדינות ובעלי דרכון ישראלי יכולים לבקר בבחריין וכמו כן לעשות קונקשן בבחריין, בשדה התעופה הבינ״ל של המדינה. בחריין גם מאפשרת כניסה ללא בידוד לישראלים מחוסנים.

ברוכים הבאים חברת גאלף-אייר!

היום הושקו טיסות ישירות בין המדינות של חברת גאלף-אייר (חברת התעופה הלאומית של בחריין). החברת מציעה גם טיסות המשך נוחות למגוון רחב של יעדים במזרח התיכון, אסיה ואפריקה. ראוי לציין שגאלף-אייר נחשבת לחברת תעופה מצוינת ובצי שלה מטוסים חדישים. טיסות גאלף אייר

חובה להוציא ויזה לבחריין

כדי להיכנס לבחריין עם דרכון ישראלי תדרשו להוציא ויזה מראש. לא ניתן לקבל ויזה בשדה התעופה לאחר הנחיתה (VOA). הליך הוצאת הויזה אורך 24 שעות ועלותו כ-80 ש"ח. את הויזה יש להוציא באתר הממשלתי www.evisa.gov.bh.
לשם הוצאת הויזה יש להצטייד במסמכים הבאים:

  • דרכון בתוקף (לפחות עד יום היציאה מבחריין).
  • כרטיס טיסה הלוך/חזור (לאחר כרטוס, לא מסלול מתוכנן).
  • הזמנות למלונות לכל הלילות של הביקור במדינה.
  • הויזה תקפה לשבועיים של ביקור במדינה.

בדיקת קורונה בכניסה לבחריין

בחריין מאפשרת כניסה ללא בידוד למחוסנים בלבד. מחוסנים מחויבים בשתי בדיקות, אחת בנחיתה ואחת לאחר 10 ימים. עלות בדיקה היא כ-300 ש"ח. לאחר הנחיתה יש לשהות בבידוד עד קבלת התשובה השלילית. בנוסף יש להוריד אפליקציית מעקב בשם BeAware Bahrain.

קונקשן בבחריין

קונקשן בבחריין יכול להוזיל מאד טיסות ליעדים כמו הודו, הפיליפינים והמלדיביים. אין צורך להוציא ויזה במידה והקונקשן קצר מ-12 שעות. לא ניתן להיכנס למדינה במהלך זמן הקונקשן ללא הנפקת ויזה מראש.

מפת נתיבי גאלף אייר מבחריין
אפשרויות לקונקשן עם גאלף אייר

בחודשים האחרונים פרסמנו תעריפים נהדרים כמו טיסות לדובאי ב-$83, טיסות למלדיביים ב-$344, טיסות לבחריין ב-$150, טיסות לסרי לנקה ב-$449 וטיסות זולות למומבאי ב-$338.

טיסות זולות של גאלף אייר להודו - קונקשן בבחריין
טיסות זולות של גאלף אייר להודו

טיסות ישירות לבחריין:

אוי, איזה באסה. האתר שלנו עמוס נא לנסות שוב בעוד מספר דקות או לבדוק את החיפוש הגמיש

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה