הצעה בלעדית לאמריקן אקספרס Gold – לשבועיים בלבד!

אמריקן אקספרס יוצאת בהטבה בלעדית ושווה במיוחד לחברי קהילת טיסות סודיות! מזמינים את כרטיס האשראי היוקרתי אמריקן אקספרס Gold, ומקבלים לא פחות מ-$150 להזמנת חופשות באתר Express Fly !

שימו לב: זוהי הטבת ההצטרפות הגדולה ביותר שאי פעם הייתה באמריקן אקספרס Gold! 

חוץ מהטבת ההצטרפות, גם ההטבות הבאות יחכו לכם בכרטיס:

✈ צוברים נקודות על כל שימוש בכרטיס – יחס המרה מועדף להזמנת חופשות בארץ או בחו"ל למימוש באתר Express Fly (אתר בלעדי ללקוחות אמריקן אקספרס להזמנת טיסות ובתי מלון)
✈ מקבלים כרטיס Priority Pass כניסה לאלפי טרקלינים ברחבי העולם ללא עלות – בשווי $99
✈  60% הנחה בעמלת עסקאות במט"ח = 1% עמלה עסקאות במט"ח
✈ 5 ימי ביטוח נסיעות חינם בכל נסיעה לחו"ל – מפעילים וטסים
✈ 2 כניסות מוזלות בשנה לטרקלין דן
✈ פטור מדמי כרטיס לשנה!

אמריקן אקספרס גולד

אמריקן אקספרס Gold: הערך הגבוה ביותר לנוסעים לחו"ל

ההצעה המיוחדת, שבחלקה חסרת תקדים גם עבור אמריקן אקספרס, זמינה לחברי קהילת טיסות סודיות בלבד ולמשך שבועיים עד ה-2 באפריל בלבד. הטבת ההצטרפות תינתן ללקוחות זכאים בסוף חודש ספטמבר ובתנאי שישלימו חיובים מצטברים בסך 5,000 ש״ח ומעלה במסגרת 60 הימים הראשונים לאחר הנפקת הכרטיס.

כרטיס הGold כמובן מאפשר צבירת נקודות בתוכנית של אמריקן אקספרס עם יחס צבירה של נקודה עבור כל 60 ש״ח בחיוב (לא כולל 240 ש״ח ראשונים בכל חודש וענפים מוחרגים).

אמריקן אקספרס, לפחות לדעתנו, היא חברת האשראי שמציעה את הערך הרב ביותר לנוסעים ולמטיילים. היא מאפשרת המרת נקודות למגוון מועדוני לקוחות גם בתחום התעופה וגם בתחום המלונות, מנהלת תוכנית טרקלינים בשדות תעופה מובילים ברחבי העולם, מציעה תוכניות להזמנת מלונות שהן הטובות מסוגן בקרב חברות האשראי, מפעילה שירותי קונסיירג׳ שזמינים גם למחזיקי כרטיס הGold ועוד. חלק מההטבות האלו ניתנות גם על ידי חברות אשראי אחרות, אומנם, אבל רק לכרטיסים היוקרתיים ביותר שרחוקים מלהיות חינמיים – בעוד אצל אמריקן אקספרס זה הסטנדרט.

מזמינים חופשה עם הנקודות באתר Express Fly

הנקודות בתוכנית של אמריקן אקספרס, Membership Rewards, הן הגמישות ביותר בשוק האשראי. ניתן להמיר אותן למגוון מועדוני לקוחות, כאמור, ולפעמים עם בונוס במסגרת מבצע תקופתי, אבל ניתן גם להשתמש בהן באתר הייעודי של אמריקן אקספרס בישראל להזמנת מוצרי נסיעות. נכון, במקום להמיר נקודות למועדון תעופה אחד ולרכוש כרטיסי בונוס המוגבלים בזמינות ובגמישות, ניתן להשתמש בנקודות כדי לרכוש כל טיסה בכל חברת תעופה לכל יעד ובכל תאריך. ככה פשוט.

אתר ההזמנות Express Fly פועל כבר מספר שנים כשיתוף פעולה בין אמריקן אקספרס לבין סוכנות סמארטאייר. האתר הזה זמין אך ורק ללקוחות אמריקן אקספרס. הנקודות שצברתם מהשימוש בכרטיס, וגם הטבת ההצטרפות, יחסכו לכם כסף אמיתי בהזמנת החופשה הבאה. למחזיקי כרטיס גולד יש יחס המרה מועדף של מימוש נקודות Membership Rewards בפורטל. ניתן להזמין חופשה שלמה מנקודות אך גם אם לא צברתם מספיק, ניתן להשלים את השאר בשקלים, כל יתרה קיימת תיצור חיסכון מיידי. הטבת ההצטרפות לבדה תחסוך לכם $150 בהזמנה עתידית באתר!

ראוי לציין שאתר Express Fly משווק גם טיסות לואוקוסט וטיסות שכר. היצע הטיסות והמלונות שלו מקיף מאוד, כך שבאמת ניתן למקסם את השימוש בנקודות, אין מיסי נמל או דמי טיפול, כך שהמחיר הוא המחיר.

 

אמריקן אקספרס
מתוך אתר Express Fly

גילוי נאות: אמריקן אקספרס מציעה לנו תגמול על שיתוף הפעולה. נודה לכם אם תבחרו להיכנס לאתר אמריקן אקספרס ולהפיץ את ההטבה המשמעותית שיצרנו יחד איתם לקהילה שלנו. התוכן בפוסט זה נכתב על ידינו בלבד ללא התערבות של אמריקן אקספרס.

הכרטיס למצטרפים מהתאריך 19.03.2023 עד ה- 02.04.2023 ו/או עד גמר המלאי, המוקדם מבניהם | מתנת הצטרפות 3,000 נקודות בשווי 150$ יינתנו במהלך חודש יוני 2023 בכפוף לביצוע שימושים בכרטיס בסך של 5,000 ₪ לפחות במשך 60 ימים מיום הנפקת הכרטיס | סכום החיוב לצורך המדידה אינו כולל חיובים בגין הלוואות, ריביות, עמלות ומשיכות מזומן בארץ וכן שימוש באפליקציות להעברת כספים ותשלומים כגון bit, pepper, pay וכד' | עמלת עסקאות מט"ח נכון לחודש מרץ 2023 הנפקת הכרטיס וגובה המסגרת נתונים לשיקול דעתה הבלעדי של פרימיום אקספרס בע"מ, אי עמידה בפירעון האשראי עלול לגרור לחיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל | טל"ח

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה