בהמשך למבצע המטורף של ראינאייר (1+1) שפורסם היום, גם חברת וויזאייר עלתה עם שני מבצעים במקביל התקפים להיום בלבד (24.9). אין ספק שבעידן הקורונה אנו מגלים אילו חברות תעופה חושבות מחוץ לקופסא ומאפשרות לנו הצרכנים להמשיך לרכוש טיסות עם מדיניות גמישה ובראש שקט. בפוסט הזה נסקור את שני המבצעים ובנוסף, נסקור את האפשרויות העומדות בפני מי שבוטל לו כרטיס טיסה של וויזאייר ואיך מקבלים החזר כספי.

מבצע ראשון: 50% הנחה

וויזאייר הורידה מחירים משמעותית במגוון תאריכים ליום אחד בלבד, לא באמת מדובר על 50% מכיוון שההנחה היא רק על תעריף הטיסה בלבד (ללא מסים או דמי טיפול) אך ניתן למצוא יעדים זולים במיוחד במבצע הזה, כמו כרטיס הלוך-חזור ללונדון ב216 ש"ח בלבד (לחברי מועדון 175 ש"ח)

או טיסה לבודפשט ב145 ש"ח בלבד (לחברי מועדון 105 ש"ח)

מבצע שני: כרטיס גמיש בוויזאייר בתוספת אירו!

וויז אייר באופן מסורתי מאפשרת הוספה של מעין 'ביטוח שינוי\ביטול' בשם וויז פלקס (Wizz Flex). וויז פלקס בעצם מאפשר לנו את החופש לרכוש כרטיס טיסה עתידי, ולדעת שגם אם הטיסה תצא לפועל, נוכל עד 3 שעות לפני ההמראה לשנות יעד\מועד או פשוט לבטל מכל סיבה שהיא. במבצע וויז אייר – העלות היא 1 אירו בלבד, לכל נוסע לכל טיסה.
הרכיב מאפשר לשנות את תאריך הטיסה ואת היעד ללא תשלום דמי שינוי (אך כן יש לשלם את הפרש התעריפים). בנוסף ניתן לבטל את כרטיס הטיסה ללא דמי ביטול ולקבל בחזרה את הכסף כקרדיט עתידי למימוש בוויז אייר. את השינויים והביטולים יש לעשות עד 3 שעות לפני ההמראה. לתנאים המלאים

מבצע בוויז אייר - Wizz Flex             צילום מסך מתוך אתר וויזאייר

ביטול טיסה בוויז אייר – מהן האפשרויות שלי?

חשוב שתדעו, אם חברת תעופה ביטלה לכם טיסה, אתם זכאים להחזר כספי מלא. וויז אייר מאפשרת מספר אפשרויות לנוסעים שבוטלו להם טיסות:

  • החלפת מוצא\יעד
  • שינוי תאריכים
  • קרדיט בשווי 120% בוויז אייר
  • החזר כספי

מבצע בוויז אייר- WizzAir Refund

החזר כספי בוויז אייר – המרת קרדיט לכסף:

וויז אייר הקשתה מעט על הנוסעים המבקשים לקבל את ההחזר הכספי. במידה ומעוניינים לקבל החזר כספי יש להמיר קודם את הטיסה לקרדיט ואז להגיש בקשה להמרת הקרדיט להחזר כספי בדף זה.

שינוי יעדים בוויז אייר

במידה וחברת וויז אייר ביטלה או שינתה את לו"ז הטיסה, ניתן להחליף את היעד והמוצא של הכרטיס ליעדים קרובים. כלומר, ניתן לשנות טיסה מרמון לקראקוב לטיסה שבין נתב"ג לורשה ללא תוספת עלות. לא תתבקשו לשלם דמי שינוי או את ההפרש בין התעריפים.
WizzAir Change Flight

      אפשרות לשינוי יעד, מתוך אתר וויזאייר

שינוי תאריכים בוויז אייר

במידה וחברת וויז אייר ביטלה או שינתה את לו"ז הטיסה, ניתן לדחות את הטיסה לכל תאריך עתידי עד 60 יום מתאריך הטיסה, זאת ללא תוספת עלות. לא תתבקשו לשלם דמי שינוי או ההפרש בין התעריפים. במקרה של דחיה/ביטול הטיסה מצד חברת התעופה (גם אם לא רכשתם Wizz Flex) תוכלו לשנות את הטיסה לתאריך יקר כמו: סוף אוגוסט, חגי תשרי, חנוכה וכו'. כל עוד התאריך הוא במסגרת ה-60 יום לאחר מועד הטיסה המקורי.

 

לחצו כאן לקרוא חוות דעת וביקורות על וויז אייר

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה