קשה לנו להאמין, אבל יש עדיין אנשים שלא מכירים את הקפטן, בוט חיפוש הטיסות בוואטסאפ של טיסות סודיות. דרך הקישור שכאן (או שליחת הודעה למספר 054-7472088), תוכלו לפתוח שיחה בעברית עם הקפטן של טיסות סודיות בוואטסאפ. הקפטן הוא בעצם צ'אטבוט חכם שמאפשר לחפש טיסות באופן המהיר והנוח ביותר.

מכירים כבר את הקפטן? מצוין! אז בטח תשמחו לדעת, שכמו תמיד, אנחנו עובדים כל הזמן בלהתחדש ולשפר – כדי שלכם יהיה קל ופשוט יותר למצוא את הטיסות הכי זולות! ומהיום הקפטן שלנו בוואטסאפ תומך בכמה פונקציות חדשות ומשודרגות שהופכות את חווית חיפוש הטיסה לקלה במיוחד!

חיפוש טיסה לפי תאריך – לכל היעדים

סוף סוף זה קרה, והצלחתם לתאם ימי חופש במקביל לכל החברים (או פשוט עם בן או בת הזוג) – ורק נשאר להחליט על יעד שיהיה נוח בכיס לכולם. אז שלחו הודעה לקפטן שלנו בוואטסאפ עם התאריכים שלכם והוסיפו "לכל היעדים" או "הזול ביותר", והוא כבר ימצא לכם את האופציות הזולות ביותר!
לדוגמה: הכי זול בנובמבר (לחצו כאן לנסות)

חיפוש טיסות גמיש למדינות

אתם רוצים לטוס לאיטליה ומחפשים את נקודת הנחיתה הזולה ביותר, רגע לפני שאתם רצים לחקור לאיזה יעדים באיטליה יש טיסות ומה המחירים שלהם, כדאי שתדעו שבוואטסאפ שלנו פשוט אפשר לחפש טיסות למדינה אליה אתם רוצים להגיע במהירות – בלי לציין ערים ספציפיות.
לדוגמה: הזול ביותר לאיטליה ביולי (לחצו כאן לנסות)

חיפוש טיסות למספר יעדים במקביל

התיישבתם כל החברים לתכנן את החופשה לקיץ, סגרתם את החודש שכולם יכולים לטוס בו – אבל התחלתם לריב על איזה יעד יותר משתלם? מצאנו לכם פיתרון! ניתן לשלוח לקפטן בקשת חיפוש לכמה יעדים במקביל בהתאם לחודש (או עונה) בו אתם רוצים לטוס, והוא כבר ימצא את האופציות הזולות ביותר.
לדוגמה: מחפש טיסה לאמסטרדם, וינה או לונדון ביוני או ביולי (לחצו כאן לנסות)

הידעתם? בכל שלב ניתן להתחיל את החיפוש מחדש על ידי רישום המילים "חדש" או "איפוס"

חיפוש טיסות לפי אזור גיאוגרפי

החלטתם לקחת את הילדים לחופשה בפסח, אתם לא יודעים לאן, אבל יודעים שאתם רוצים משהו באיזור של מערב אירופה? יש לנו פיתרון לחיפוש עבורכם! פשוט מאוד היכנסו לוואטסאפ ורשמו את זה לקפטן, ככה הוא יידע לסנן עבורכם את כל שאר האזורים באירופה ובעולם מהחיפוש.
לדוגמה: טיסות למערב אירופה בפסח (לחצו כאן לנסות)

חיפוש טיסות בימים הקרובים

קיבלתם ימי חופש בהפתעה? יצאתם לרגילה מהצבא ברגע האחרון? התפטרתם מהעבודה? מזל טוב, חיים רק פעם אחת ואתם לגמרי חייבים לטוס לחו"ל! הקפטן שלנו ישמח לעזור לכם. פשוט תרשמו לו באיזה יום אתם רוצים לטוס ולכמה זמן. הקפטן כבר יעזור לכם למצוא את האופציות הזולות ביותר.
לדוגמה: טיסה זולה ביום חמישי ל-3 ימים (לחצו כאן לנסות)

לא מצאתם את מה שחיפשתם?! לחצו על הרשמה להתראות וברגע שהמחיר ירד תקבלו התראה ב-SMS (שימו לב, ההתראות מתקבלות ב-SMS ולא בוואטסאפ).

אז למה אתם עדין פה? כתבו עכשיו לקפטן בווטאסאפ

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה