כולנו יודעים שהדרך הטובה ביותר היא להזמין את הטיסות כשהמחיר בשפל, אבל כדי להיות מומחים אמיתיים, יש עוד כמה דברים שאתם חייבים להכיר ובדיוק בשביל זה אנחנו כאן. מנוע חיפוש הטיסות של גוגל נחשב לאחד מהמנועים הנוחים והטובים ביותר שזמינים כיום. הוא לא תמיד יציג את המחיר הזול ביותר או יהיה המהיר ביותר, אך הוא כן יצביע על מגמה ויעזור לכם בבחירת הטיסה הבאה. גוגל פלייטס (Google Flights) הוא מנוע חיפוש מהיר במיוחד. הוא אומנם לא תמיד מציג את המחירים הזולים ביותר, ובשביל זה יש את מנוע חיפוש הטיסות של טיסות סודיות שגם מציג את התוצאות בתוך מספר שניות, כשמנועי החיפוש השונים כמו סקייסקנר ועוד, דורשים זמן רב עד שכל תוצאות החיפוש מוצגים. הנה חמישה טיפים במנוע החיפוש של גוגל שאתם חייבים להכיר.

חפשו טיסה בגוגל לפי היעד ולא שדה תעופה ספציפי

בערים רבות ברחבי העולם יש מספר שדות תעופה, כמו בלונדון וניו יורק. אם תחפשו לפי שדה התעופה, תקבלו את הטיסות שנכונות רק לפיו, ולא תקבלו את התמונה המלאה שכוללת את כל הטיסות שנוחתות בעיר, ואולי גם טיסות זולות יותר. עוד ישנם הבדלים בין מסי הנמל של שדות התעופה, כך שנחיתה בהיתרו בלונדון, תהיה יקרה יותר מנחיתה בגטוויק או לוטון.

גוגל טיסות בחירת עיר

חפשו טיסות ב-Google Flights בנוחות מרבית עם תצוגת מחירים נוחה

אחרי שהזנתם את היעד והתאריך, במסך שיפתח תוכלו לצפות במחירי הטיסה לפי התאריכים. לחצו על טבלת תאריכים (Date Grid) ובחלון שיפתח לכם תוכלו לצפות במחירים הזולים ביותר לפי תאריכים, כשהעמודה העליונה מציגה את ההמראה והעמודה שמאלית את החזרה.

מנוע חיפוש טיסות גוגל (Google flights): מטריצת טיסות זולות

איך תדעו אם הטיסה זולה?

מנוע החיפוש של גוגל מציג גרף נוח עם היסטוריית המחירים ורמזור שמציג האם מדובר במחיר זול, רגיל או יקר. אנו תמיד נמליץ לקנות בטווח הנמוך המסומן בצבע ירוק.

גוגל טיסות (Google flights) - היסטוריית מחירים

גמישים? פתחו את מפת מחירי הטיסות הזולות

בדף הראשי של גוגל טיסות, תוכלו ללחוץ על מפה שתציג לכם את המחירים בצורה ויזואלית, תוכלו לחפש על פי תאריכים ספציפיים, תאריכים גמישים, על פני חודשים ספציפים או פשוט סופי שבוע בחצי שנה הקרובה. לאחר שיוצגו המחירים תוכלו להמשיך לגלול במפת העולם ולגלות עוד יעדים ותעריפים אטרקטיבים.

גוגל טיסות (Google flights) - מפת יעדים מישראל

מצאו טיסות בגוגל בעשרות דולרים

מנוע חיפוש הטיסות של גוגל מאפשרת חיפוש פתוח לכל היעדים ובתאריכים גמישים. פשוט היכנסו למנוע החיפוש הטיסות, הזינו את נמל התעופה ממנו אתם יוצאים, תאריך יציאה וחזרה ולחצו על 'חיפוש'. בחלון החדש שיפתח לכם, תוכלו לצפות ברשימת היעדים באמצעות מפה ולקבל את המחירים המלאים. עוד באותו מסך גם ניתן להגדיר "תאריכים גמישים", באמצעות לחיצה על לשונית התאריך. הגמישות תעזור להוזיל את המחירים עוד יותר. השוו את המחיר שקיבלתם בגוגל פלייטס מול הצ'אטבוט של טיסות סודיות במסנג'ר ובוואטסאפ. זכרו, 'גוגל טיסות' היא מנוע מצוין, אך לא תמיד מציעה את המחירים הזולים ביותר מאחר והיא מחוברת למספר מוגבל של ספקי תיירות וחברות תעופה.

יתרון גדול נוסף של מנוע החיפוש והצ'אטבוטים של טיסות סודיות הוא מערכת ההתראות החכמה והגמישה במיוחד. בעוד שמנוע החיפוש של גוגל יכול לספק התראות במייל על שינויי מחירים בתאריכי החיפוש, מנוע החיפוש של טיסות סודיות כולל הרבה יותר פיצ'רים ומאפשר קבלת התראות בהודעות סמס ולא רק מייל על מנת שתוכלו לשים לב לירידת המחיר במהירות הגבוהה ביותר ולא לפספס את הדיל שאותר לטיסה שרציתם.

התראות 'גוגל טיסות'התראות טיסות סודיות
התראות בתאריכים מדוייקים✔️✔️
התראות בתאריכים גמישים✔️
התראות בחגים✔️
התראות סופ"ש✔️
ניהול התראות✔️
קבלת התראות במייל✔️
קבלת התראות ב'סמס'✔️
מהירות קבלת התראותנמוכהגבוהה

לצפיה בחוות הדעת של הקהילה על מנוע חיפוש הטיסות של גוגל (Google Flights) לחצו כאן

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה