מטוס וויזאייר

וויזאייר היא חברת לאו קוסט הונגרית עם מועדון לקוחות בשם WIZZ Discount Club. בעוד שניתן להצטרף כיום למועדון בחינם, החברות במועדון בתשלום שנתי מקנה הנחות לחברי המועדון שמוזילות עוד יותר את מחירי הטיסות והכבודה. מתי מומלץ להעזר בו והאם הוא משתלם? בדקנו.

מועדון ה-WIZZ Discount Club של וויז
מועדון ה-WIZZ Discount Club של וויז

הכירו את מועדון ההנחות של וויזאייר:

למועדון ה-WIZZ Discount Club יש שתי סוגי חברות, סטנדרטית וקבוצתית:

  • חברות לייט ללא תשלום המעניקה הטבות בזמן הטיסה על רכישות במטוס וקופונים, אך לא הוזלה במחיר הטיסה או כבודה.
  • חברות סטנדרטית במחיר של 40 אירו לשנה (כ~161 ש"ח), המאפשרת הטבות וכרטוס מוזל לחבר המועדון + נוסע נוסף.
  • חברות קבוצתית במחיר של 70 אירו לשנה (כ~282 ש"ח), המאפשרת הטבות וכרטוס מוזל לחבר המועדון + עד חמישה נוסעים נוספים.

יתרון נוסף לחברי המועדון, הוא מבצעים והנחות בוויז שזמינים רק לחברי המועדון, כאשר לא נדיר למצוא מבצעים מוגבלים בזמן שמציעים לחברי המועדון הנחות של 10%, 15% ואף 20% על המחיר הרגיל של טיסה, בנוסף להנחת המועדון הקבוע.

בלי קשר לאיזו חברות מועדון אתם מחליטים לרכוש, היא תהיה תקפה למשך שנה מרגע הרכישה, כאשר במידה ועשיתם מועדון רגיל ואתם רוצים לטוס עם יותר אנשים, ניתן לשדרג את המועדון הרגיל למועדון קבוצתי בתשלום ההפרש של ה-40 אירו, אך תוקף המועדון לא ישתנה וישאר שנה מהרכישה שלו.

מועדון וויז אייר משתלם?

חשוב להדגיש כי ההנחות על מחיר הטיסה והכבודה זמינות רק בעלי חברות סטנדרטית או קבוצתית, כאשר חבר המועדון חייב להיות אחד הנוסעים בטיסה אחרת לא ניתן לקבל את הנחות המועדון והמחירים המוזלים. אז כמה הנחה חברי המועדון מקבלים?

  • הנחה של 10 אירו על מחיר כרטיס הטיסה לטיסות שעולות יותר מ-19.99 אירו, לעיתים גם הנחה של 5 אירו על טיסות שעולות פחות.
  • הנחה של 5 אירו על מזוודות אותן מוסרים במשקל של 20 או 32 ק"ג.

במידה וטסים יותר מפעם אחת בשנה עם וויזאייר המועדון הופך להיות כדאי מאד אך ישנם מקרים שאפילו הצטרפות למועדון ולו בשביל טיסה אחת תחזיר בקלות את עלות המועדון ותוזיל את ההזמנה. וויז אפילו מציעה מחשבון באתר לחישוב ההנחה בשימוש במועדון לפי כמות הטיסות והאנשים שטסים, כאשר לדוגמא זוג שטס 3 פעמים בשנה יכול לחסוך 120 אירו על הטיסות שלו עם מועדון רגיל של 40 אירו.

חסכון בוויז אייר
מחשבון החיסכון של וויז

בזמן שהחיסכון הגדול נוצר מהשימוש במועדון ככל שטסים יותר במהלך השנה, אפשר לראות את החיסכון כבר מהטיסה הראשונה איתו. לשם השוואה נבדוק 2 טיסות ליעדים ישראליים פופולריים:

  • בדקנו עלות כרטוס של טיסה זוגית לוינה עם מזוודת 20 קילו אחת, ללא חברות במועדון העלות יוצאת 773 ש"ח, לחברי המועדון זוג הכרטיסים, המזוודה ותוספת חברות המועדון של 30 האירו, מגיעים לסכום של 679 ש"ח, חיסכון מיידי של 94 ש"ח יחד עם מחיר המועדון הרגיל עצמו.
  • בדקנו גם טיסה משפחתית לבודפשט בהרכב של 2 מבוגרים ו2 ילדים אשר רוכשים 2 מזוודות של 20 קילו לנסיעה, ללא חברות במועדון העלות יוצאת 2260 ש"ח, לחברי המועדון הקבוצתי מחיר הטיסות, הכבודה ותוספת חברות מועדון של 70 אירו, מגיעים לסכום של 2110 ש"ח, חיסכון מיידי של 150 ש"ח יחד עם מחיר המועדון הקבוצתי עצמו.

בשני הדוגמאות לעיל, גם אם לא ניצלתם את המועדון במשך השנה הוא כבר משתלם לכם. כמובן שאם תבחרו לטוס וויזאייר שוב במהלך השנה תוכלו להנות מחיסכון נוסף בעלות הכרטיסים והכבודה.

מחירי טיסות בוויזאייר עם מועדון ובלי מועדון
טיסות לוינה ובודפשט, עם ובלי מועדון

אז מועדון, כן או לא?

כמו שאפשר לראות, לעיתים אפילו החל מהטיסה הראשונה אפשר לכסות את עלות המועדון לקוחות של וויז, חיסכון שרק הולך וגדל ככל שטסים איתם יותר במהלך השנה, מה שהופך אותו למתאים גם לנוסע המזדמן וגם לחובבי לואו-קוסט (כמונו) שטסים מספר פעמים בשנה. אז בפעם הבאה שאתם מזמינים וויזאייר, לחצו כאן ובדקו האם ישתלם לכם להירשם למועדון ה-WIZZ Discount Club.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה