לפני פרוץ מגפת הקורונה לא היתה מודעות לחשיבות של ביטוח ביטול טיסה. אנשים לא תיארו לעצמם שפשוט לא יעלו על טיסה שהזמינו מראש. אף אחד לא תיאר לעצמו שתפרוץ מגיפה עולמית והשמיים יהיו סגורים לחודשים ארוכים. לשמחתנו, המגפה חלפה מהעולם, השמים נפתחו והישראלים שבו לטוס. בשבעה באוקטובר זה קרה שוב. אומנם השמיים לא נסגרו, אך בעקבות המלחמה, ישראלים רבים נאלצו, או בחרו, לבטל את נסיעתם. בדיוק עבור מקרים אלו, קיימת האפשרות לרכוש ביטוח ביטול טיסה. בכתבה זו נסביר מה כולל הביטוח.

ביטוח ביטול טיסה – היום יותר מתמיד!

כיום ניתן לרכוש ביטוח ביטול טיסה בחברת טריפ גרנטי (Trip Guaranty). חשוב לשים לב שלא מדובר בביטוח נסיעות או ביטוח בריאות בחו״ל, אלא בביטוח ייעודי לביטול נסיעה. הוא לא מכסה רק טיסות, אלא את כל חבילת הנופש לרבות מלונות, השכרות רכב, כרטיסים לאירועי ספורט והופעות, הפלגות ועוד.

רכישת ביטוח ביטול טיסה באתר Trip Guaranty

טריפ גרנטי – Trip Guaranty

חברת טריפ גרנטי מציעה ביטוח ביטול טיסה מכל סיבה שמאפשר לכם לבטל את הטיסה (מכל סיבה שהיא) עד 6 שעות לפני העלייה למטוס בישראל ולקבל בחזרה 80% מעלות כרטיסי הטיסה והוצאות על שירותי תיירות נוספים הקשורים לנסיעה. עלות הביטוח נעה בין 12.5%-4% משווי הנסיעה. שימו לב למספר דגשים עיקריים (מידע מורחב ורכישה באתר החברה):

  • ניתן לרכוש את הביטוח עד 14 יום מיום ההזמנה, במידה ומועד הנסיעה הוא מעל 3 חודשים, או עד 7 ימים מתאריך ההזמנה ובתנאי שמועד הנסיעה הוא מעל 15 יום מרגע רכישת הפוליסה
  • הסכום המקסימלי לביטוח עבור הטיסה והשירותים הנוספים הינו $20,000. לדוגמא: אם עלות הטיסה הינה 15,000 $, יהיה ניתן לבטח שירותים נוספים עד 5,000 $ נוספים
  • ניתן לרכוש טיסות שהוזמנו ושולמו בכסף בלבד. לא ניתן לבטח טיסות שהוזמנו על ידי נקודות, שוברים, זיכויים, וואצ'רים או כל הטבה דומה
  • הביטוח תקף רק לביטולים ביוזמת הלקוח ולא ביוזמת חברת התעופה או ספק התיירות. במידה וחברת התעופה ביטלה את הטיסה, מגיע לכם החזר מלא מהם וזאת לפי חוקי התעופה
  • ניתן להוסיף לטיסה המבוטחת "שירותים נוספים" כגון: מלונות, טיסות פנים, קרוז, הופעות, משחקי כדורגל ועוד עד 7 ימים ממועד הזמנתם (אך לא דירות Airbnb)
רכישת ביטוח עבור שירותים נוספים (טריפ גרנטי)

מימוש ביטוח ביטול טיסה

שימו לב, ביטוח ביטול נסיעות תקף רק אם ביטלתם את הטיסה מישראל בעצמכם. על מנת לממש את הביטוח, יש לספק לטריפ גרנטי את האסמכתא של כרטיס הטיסה ומכתב שמוכיח כי יידעתם את חברת התעופה על הביטול ושלא עליתם על הטיסה.

מה ביטוח ביטול טיסה לא מכסה?

ביטוח ביטול נסיעה אינו מכסה מקרים שמקורם בביטול לא יזום של המבוטח, כמו פשיטת רגל של חברת תעופה, ביטול טיסה ביוזמת חברת התעופה בעקבות כוח עליון כמו מזג אוויר, שביתה, מלחמה או מגפה. חשוב לשים לב כי לא מדובר בביטוח נסיעות לחו"ל, אלא רק בביטוח שמאפשר לכם לבטל את הטיסה מכל סיבה ולקבל את רוב הכסף חזרה, הוא אינו מחליף ביטוח נסיעות אשר כולל כיסוי בריאותי חשוב שיש לעשות אותו בנפרד.

חיפוש טיסות בוואטסאפ

נחתו לאחרונה